Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Dat kan natuurlijk ook :)

Neem hem dan wel ff onder handen... heb die van mijn maat open gehad en hij is echt niet slecht, maar ff het shimwerk controleren en AOE correctie is zeker wel te adviseren met een 11.1 erin...

Groet,
Peter

Daar had ik niet op gerekend, hoopte de replica out of the box te kunnen gebruiken.
Zou je dan eerder een 7.4 Lipo aanraden @Peter Boudewijn in eerste instantie en ook het risico lopen op het niet werken in combinatie met de mosfet?

Daar had ik niet op gerekend, hoopte de replica out of the box te kunnen gebruiken.
Zou je dan eerder een 7.4 Lipo aanraden @Peter Boudewijn in eerste instantie en ook het risico lopen op het niet werken in combinatie met de mosfet?

Zou je idd adviseren een 7.4 te pakken. Kijk of deze het doet, is dit niet zo laat dan de Mosfet vervangen voor een nieuwe en je bent klaar. Daarna kan je alsnog alles aanpakken en naar 11.1 gaan.

Mocht je het wat spannend vinden om je replica open te trekken kan je altijd @Rebelattack vragen, die komt bij je uit de buurt en is zeeeeeeeer ervaren met V2 bakken! Uiteraard ben ik ook meer dan bereid je te helpen, maar ik woon wat verder weg :)

Groet,
Peter

Zou je idd adviseren een 7.4 te pakken. Kijk of deze het doet, is dit niet zo laat dan de Mosfet vervangen voor een nieuwe en je bent klaar. Daarna kan je alsnog alles aanpakken en naar 11.1 gaan.

Mocht je het wat spannend vinden om je replica open te trekken kan je altijd @Rebelattack vragen, die komt bij je uit de buurt en is zeeeeeeeer ervaren met V2 bakken! Uiteraard ben ik ook meer dan bereid je te helpen, maar ik woon wat verder weg :)

Groet,
Peter

Ik ga het eerst eens proberen met een 7.4 lipo, thanks voor je advies! :)

• Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
Ik heb afgelopen week een leuke deal op de kop getikt volgens mij. Hieronder een lijstje van wat ik heb gekocht.

• WE HK416 Full metal GBB
  • 3x Green Gas magazijn
  • 1x Co2 magazijn
  • 1x extra stock
  • Extra hopup (volgens mij? internals zijn voor mij nog beetje gokken.
  • Folding foregrip
  • 2x angled foregrip
  • Bungeesling
  • 3x Lasers
  • Red/Green Dot met 4 opties in dot
  • Magnifier 4x

• WE M9 Full Metal GBB
  • 1x Green gas magazijn
  • 1x Co2 Magazijn

• WE G18C
  • 2x Green Gas magazijn
  • 1x Extended Green Gas magazijn
  • Officiele Glock case

Extra's
  • Shitload aan knoopcellen
  • Shitty BBs
  • Speedloader
  • Green gas halfvol
  • Valken Tactical tas
  • poetsdoekjes
  • inbussleutels voor het leven
Bij deze leuk fotootje :)
20582702_103121963733601_3007412585436807168_n.jpg

Zo dannnnn......,Tactical Bearrrrrr!!!!!!

Wil je ons voorbij qua aantal replica's?
Dan ben je goe op weg. :)

Zo dannnnn......,Tactical Bearrrrrr!!!!!!

Wil je ons voorbij qua aantal replica's?
Dan ben je goe op weg. :)

Hahahaha ik heb er nu 3 (4e is onderweg). Dus wie weet! Nee.. het gaat wel weer even duren denk ik. Ondertussen is de G18 al verkocht en mogelijk de M9 ook. Dus dat zijn er weer wat minder :p

@Jan ik vind hem niet echt wat. Past niet echt bij me. Neem liever m'n FNX of een 1911.

• Leuk
Waarderingen: Jan
Hallo Forumleden,

Vandaag samen met een maatje op pad geweest en mijn eerste aankopen gedaan. Ben vandaag bij Airsoft Center in Arnhem geweest. Daar was de persoon van Red Army Airsoft aanwezig. Daar ben ik stiekem toch overtuigd om toch mijn idealen achterna te gaan om een Russische loadout te bouwen. (Voor de mensen met kennis, welke Gorka variant heb ik hier aan? :oops:)

Daarnaast nog in Nijmegen op bezoek geweest om de Fostex Sniper Boots op te halen. Dat door de enkel gaan in een skirm word nu gelukkig wat moeilijker.

P.S. Ik ben heel erg opzoek naar feedback over replica's en andere gear dat bij deze loadout zal passen. Iedere reactie is welkom.

jZcfNqa.png

Ik denk dat het een Gorka 3 is, maar ik kan de onderste helft van de jas niet zien =P
De camouflage heet Izlom en zal hier wel goed werken.
Verder moet je er eigenlijk nog een smersh vest bij kopen, die heeft Igor ook wel. En als je helemaal spetsnaz wilt gaan hoort er nog een ZSH/K6-3/TI/Altyn helm bij ^^

• Leuk
Waarderingen: BRM
Was inderdaad op zoek naar de naam van de camouflage. Het gaat om de Gorka 3 inderdaad.

Het vest ga ik zeker opschrijven en de helm gaat er zeker ook komen.:D Nu nog replica regelen.

Was inderdaad op zoek naar de naam van de camouflage. Het gaat om de Gorka 3 inderdaad.

Het vest ga ik zeker opschrijven en de helm gaat er zeker ook komen.:D Nu nog replica regelen.

Cool setje! Het geeft mij, ondanks dat het toch echt Russische camo is, een beetje een Woodland gevoel, wat prima werkt in de Nederlandse bossen. Dan zal dit zeker ook uitstekend werken.

Toch maar eens meer verdiepen in deze typen Russische camo's. Ben er niet zo bekend mee....

• Leuk
Waarderingen: Jan en BRM
Het is officieel geen Izlom maar Skol, een commerciële versie welke ook gebruikt wordt door het leger.
Leuk om wat meer oostblok liefde te zien hier :)

• Leuk
Waarderingen: Camilo, Stey en BRM
En replica's die er goed bij passen zijn een AK74 met polymeer stock en front grip, AKS74U of een AKMS.
Of je moet eens Googlen op FSB Beslan en dan zie je heel veel soorten loadouts die je ermee kan maken.

• Leuk
Waarderingen: Camilo en BRM