Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

SzHp0s2.jpg

Net binnen, mijn Pencott Greenzone setje :)
 
@victor, jup die heb ik ook, schuim nog niet weg gehaald, dus ook dat had ik beter kunnen doen, maar vraag me af of dit alles fixed. Alsnog het proberen waard gezien een full seal op bepaalde momenten toch mijn voorkeur heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: victor
De vraag voor mij altijd weer, ook -7/-8 :|. Ik ben praktisch blind zonder bril XD.

Ik heb -5 en heb daglenzen gekocht. Maar die was is een keer vergeten en toen de goggles over mijn bril gedaan.

Ik zal volgende week informeren tot welke sterkte de inserts geslepen kunnen worden. Heb ze nu in stock dus kan wel ff langs de pearl lopen.

Deze goggle heeft @BoomSmurf ook en volgens mij is hij er erg blij mee.
3025843-Bril-Thunder-foto-1.jpg

http://www.greatoakdumpstore.nl/product-categorie/airsoft-2/airsoft-bescherming/brillen/
 
@Robbie Sweet. Is dat zo'n broek van UFpro? Vroeger nog wel naar gekeken voor hun Slocam patroon. Broek ziet er wel super comfy uit.
wat voor bijpassende gear heb je (al)?
 
  • Leuk
Waarderingen: Robbie
Thanks!
Shirt en broek zijn beide van UF Pro, voor zover ik nu kan beoordelen is het zeer relaxed spul.

Ik moet mijn gear nog kiezen. Ga een handeltje bij Boudewijn bestellen. Maar dat wordt geen Greenzone, daar is helaas maar heel beperkt handel van te krijgen en als het er al beperkt is dan is het schreeuwend duur.
Ik twijfel alleen nog of de gear OD green of Tan gaat worden... Suggesties of ideeën?
 
@Robbie blijft lastig. Voordeel van gear in een wat gangbaardere kleur is dat je het makkelijker kunt combineren met een andere camo voor in de herfst of winter.

Alhoewel, een volledig pencot outfit ziet er erg goed uit:
1391370830006
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Daburg en Robbie
Mijn WE M1911 is binnen :)

Alleen heeft wel een probleempje, het green is na 3 schotel op. En volgens mijn chrono schiet hij het 1600Fps. Dus even terug naar de winkel morgen, want dat is iets te hoog als het klopt.
 

Bijlagen

  • IMG-20170824-WA0012.jpeg
    IMG-20170824-WA0012.jpeg
    528,1 KB · Weergaven: 218
  • IMG-20170824-WA0012.jpeg
    IMG-20170824-WA0012.jpeg
    528,1 KB · Weergaven: 211
  • Leuk
Waarderingen: Rick191
Ik heb -5 en heb daglenzen gekocht. Maar die was is een keer vergeten en toen de goggles over mijn bril gedaan.

Ik zal volgende week informeren tot welke sterkte de inserts geslepen kunnen worden. Heb ze nu in stock dus kan wel ff langs de pearl lopen.

Deze goggle heeft @BoomSmurf ook en volgens mij is hij er erg blij mee.


3025843-Bril-Thunder-foto-1.jpg

http://www.greatoakdumpstore.nl/product-categorie/airsoft-2/airsoft-bescherming/brillen/

Zeker weten dat ik hier blij mee ben. Heb een aantal brillen en goggles gehad voordat ik deze kocht en alleen als het heel erg warm is en ik stil lig beslaat hij enigszins. Twee passen lopen en ze zijn alweer dampvrij door de uitstekende ventilatie.
 
Zit ook heerlijk :) zou hem bijna naar mijn werk aantrekken, ware het niet dat mensen me dan natuurlijk helemaal niet meer opmerken... :p