Net binnen, mijn Pencott Greenzone setje
De vraag voor mij altijd weer, ook -7/-8 :|. Ik ben praktisch blind zonder bril XD.
Net binnen, mijn Pencott Greenzone setje
The usual speed of sound is given as about 1,125 f.p.s. when all conditions are “normal.”
Hahaha ik hoop t, ik zij al als het klopt hahahaIk hoop dat je 160fps bedoeld @NielsHoffland anders is je BB opgebrand voor hij je loop uit is...
Mijn WE M1911 is binnen
Alleen heeft wel een probleempje, het green is na 3 schotel op. En volgens mijn chrono schiet hij het 1600Fps. Dus even terug naar de winkel morgen, want dat is iets te hoog als het klopt.
Ik heb -5 en heb daglenzen gekocht. Maar die was is een keer vergeten en toen de goggles over mijn bril gedaan.
Ik zal volgende week informeren tot welke sterkte de inserts geslepen kunnen worden. Heb ze nu in stock dus kan wel ff langs de pearl lopen.
Deze goggle heeft @BoomSmurf ook en volgens mij is hij er erg blij mee.
http://www.greatoakdumpstore.nl/product-categorie/airsoft-2/airsoft-bescherming/brillen/
Mijn WE M1911 is binnen
Alleen heeft wel een probleempje, het green is na 3 schotel op. En volgens mijn chrono schiet hij het 1600Fps. Dus even terug naar de winkel morgen, want dat is iets te hoog als het klopt.