Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
XL8lD

XL8lD

M'n nieuwe masker, handschoenen en bril (met anti fog).
Aangezien m'n huurspullen niet enorm fijn waren en ik het toch wil blijven doen, direct m'n eigen veiligheid voorop gezet en een goed setje gekocht :)

b99kfGJ.jpg

Nou nog niet echt verzamel problemen maar ik voorzie ze wel (probeer verstandige wel overwogen beslissingen te maken) zo

maar dat lukt niet alitjd :)

• Leuk
Waarderingen: Vladimir
6seqpxvl.jpg

gnubCqbl.jpg

Was recentelijk weer eens een sale op gunfire, naast wat kleine onderdelen en een G17 mag te hebben gehaald, heb ik toen ook een medium length Tornado HS motor gehaald voor 13 euro (neodymium magneten). Nou is een medium length shaft niet super interessant omdat praktisch maar een enkele replica die gebruikt, dus heb ik de armature eruit gehaald en er een long type armature in gezet met 28 TPA, oftewel frankentorque voor 20 euro :D.

• Leuk
Waarderingen: BoomSmurf en Sadiek
Thanks @Valmijaan ik heb net 4 andere LiPo's besteld... NL shop dus maar ff kijken of deze passen ;) Zo niet dan meld ik me nog even.

@Robbie Zowhee goed bezig jij! Dat word een mooie collectie!

Zit er na afgelopen weekend toch sterk aan te denken om een sidearm aan te schaffen. Iemand die me tegen kan houden (plz :oops:)?

• Leuk
Waarderingen: Robbie
Thanks @Alissa ik geloof dat ik nogal vatbaar ben voor het virus... :P staat nog een stapel gear aan te komen bij @Boudewijn vandaan... Ben geloof ik niet de persoon die jou een halt toe roept.

Misschien een tweedehands sidearm een idee?