Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Verklaart dus ook alle gaten in de muur na het fps meten =P
Maar soms geeft je chrono ook rare waardes aan als je je replica niet recht voor de opening houdt.
 
Mijn WE M1911 is binnen :)

Alleen heeft wel een probleempje, het green is na 3 schotel op. En volgens mijn chrono schiet hij het 1600Fps. Dus even terug naar de winkel morgen, want dat is iets te hoog als het klopt.

Dat je fps verkeerd wordt aangegeven komt door je chrono of een double feed.

Dat je gas na 3 schoten al op is doet me vermoeden dat je er te weinig in doet. Vul je de magazijnen wel op de correcte manier? (magazijn dus op de kop vullen)
 
Hahaha ik hoop t, ik zij al als het klopt hahaha
Dat je fps verkeerd wordt aangegeven komt door je chrono of een double feed.

Dat je gas na 3 schoten al op is doet me vermoeden dat je er te weinig in doet. Vul je de magazijnen wel op de correcte manier? (magazijn dus op de kop vullen)


Bedankt voor de tip. Ik ben net terug van de winkel en ik vulde hem inderdaad verkeerd waardoor er alleen gas in het magazijn ging. Gelukkig moest ik toch nog naar Qtac om
iets op te halen :)
 
Vandaag mijn nieuwe back-up sight binnen gekregen. En wat rubber Keymod profielen voor de rails. Net op tijd voor de skirm op zondag bij B&A.
IMG_3020.JPG
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
"TSJAKKAAA!"
Bedankt GLS!
Net op tijd binnen voor het Bunker Hill weekend.
The MOTHER of all G36's.:eek:
Inclusief precission barrel van Tornado 6.03.

SAM_3769.JPG


SAM_3770.JPG


En kijk eens hoe mooi deze verpakt zat.:cool:

SAM_3767.JPG


Ze gaan vooruit in de wereld daar bij Jinggggg Gongggggg! :)
Ik ga aan deze replica een uitgebreide review wagen maar nu eerst BH. :D
 
Had je zo'n eentje niet net verkocht? :p
En mooi dat hij op tijd is gekomen, kunnen we hem morgen mooi in actie zien :cool:
 
Had zelf een E&L AK74U GEN 2 besteld maar heb deze alsnog geannuleerd. :(

Had eigenlijk een andere variant op het oog maar die was opeens uitverkocht, verwachte levertijd 3 tot 4 maanden.
Toen toch maar een ander gekocht maar hier dus op terug gekomen vanwege dat "net niet" gevoel.

Dan maar wat Russian gear van mijn lijstje strepen. :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Had zelf een E&L AK74U GEN 2 besteld maar heb deze alsnog geannuleerd. :(

Had eigenlijk een andere variant op het oog maar die was opeens uitverkocht, verwachte levertijd 3 tot 4 maanden.
Toen toch maar een ander gekocht maar hier dus op terug gekomen vanwege dat "net niet" gevoel.

Dan maar wat Russian gear van mijn lijstje strepen. :D

Is wel een hele vette replica though :p (heb er zelf ook een, love it!)

Edit: Wat voor'n russische gear had je gehaald?
 
  • Leuk
Waarderingen: michielvdz
Is wel een hele vette replica though :p (heb er zelf ook een, love it!)

Edit: Wat voor'n russische gear had je gehaald?

Ja i know, ik wilde eigenlijk dezelfde E&L AK74U maar dan de tactical Mod A versie.
Deze was bij airsoft entropot maar 222 euro wat echt een koopje was, maar die heb ik op 1 dag na dus gemist helaas.

Nu even 3 tot 4 maanden wachten tot hij weer leverbaar is en tot dat moment mijn Russische loadout (Digital Flora) compleet maken.
Voor deze maand staat onder andere op de planning een:
  • Combat shirt
  • Boonie
  • Hydration pouch
  • AK taco fast mag pouches
  • Patches
Russiche camo maar toch een westerse stijl, soort van Special Ops achtige loadout dus.
Hier past zo'n tactical AK74U dan net wat beter bij dan zo'n old skool AK74U. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Ja i know, ik wilde eigenlijk dezelfde E&L AK74U maar dan de tactical Mod A versie.
Deze was bij airsoft entropot maar 222 euro wat echt een koopje was, maar die heb ik op 1 dag na dus gemist helaas.

Nu even 3 tot 4 maanden wachten tot hij weer leverbaar is en tot dat moment mijn Russische loadout (Digital Flora) compleet maken.
Voor deze maand staat onder andere op de planning een:
  • Combat shirt
  • Boonie
  • Hydration pouch
  • AK taco fast mag pouches
  • Patches
Russiche camo maar toch een westerse stijl, soort van Special Ops achtige loadout dus.
Hier past zo'n tactical AK74U dan net wat beter bij dan zo'n old skool AK74U. ;)

Naais das zeker een mooie deal, jammer van die ene dag. Ben zelf meer van de old-school haha, maar moderne Russische gear is ook zeker vet. Nog plannen voor attachments? Ik zou (voor een tactical aksu) er lekker een red-dot op en een flash-light (met strobe functie) op zetten ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: michielvdz
Naais das zeker een mooie deal, jammer van die ene dag. Ben zelf meer van de old-school haha, maar moderne Russische gear is ook zeker vet. Nog plannen voor attachments? Ik zou (voor een tactical aksu) er lekker een red-dot op en een flash-light (met strobe functie) op zetten ;)

Ja, heb al wat spullen klaar liggen waaronder een strobe flashlight, een stuk paracord voor om de folding stock als "cheeck pad" en een OD ak sling.

Fwt6jWH.jpg


Daarnaast nog een angled foregrip en een AK sidemount rail met daarop een reflex sight. :cool:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Nootfarmer en Camilo
Ja, heb al wat spullen klaar liggen waaronder een strobe flashlight, een stuk paracord voor om de folding stock als "cheeck pad" en een OD ak sling.

Daarnaast nog een angled foregrip en een AK sidemount rail met daarop een reflex sight. :cool:
Touché! Das wel een mooie setup, wil zelf nog een russische tourniquet op m'n kolf doen van m'n AKSU. Voor de looks en beetje comfort :D
 
  • Leuk
Waarderingen: michielvdz