Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

@BRM Mooie camo set!

@campesteijn Fancy koffer! Hebben ze die ook nog een stukje kleiner? Voor pistola's en wat dingen als ACOG's/Reddots?
 
Ik heb gister een mooie koffer gehaald bij Airsoft Center en hem gelijk maar even wat gepimpt met wat stickers van @Igor :D
8ZcQFhc.jpg
 
Had nu voor de aankomde skirm bij Bunker Hill nog wat spulletjes gehaald. De goggels zitten toppie, je voelt ze niet eens zitten :)

 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
@Robbie Tuurlijk mag dat! Das de Bolle RX 1000 van Com-Bat. Had hem gehaald ivm mijn grote montuur van m'n bril.

Hij past perfect en je voelt hem niet eens zitten. Zaterdag ga ik hem echt testen, ik laat het weten ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Robbie
@Robbie Tuurlijk mag dat! Das de Bolle RX 1000 van Com-Bat. Had hem gehaald ivm mijn grote montuur van m'n bril.

Hij past perfect en je voelt hem niet eens zitten. Zaterdag ga ik hem echt testen, ik laat het weten ;)

Heb ik ook geprobeerd (heb ook een bril zoals je weet) past perfect, besloeg alleen na ongeveer 10 minuten al en stopte hier ook niet meer mee, omgevingstemperatuur maakte daar niet eens voor uit, zowel warm als koud. Kan ook aan mij liggen natuurlijk gezien ik heel snel zweet, maar het tocht iig niet echt lekker door.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Heb ik ook geprobeerd (heb ook een bril zoals je weet) past perfect, besloeg alleen na ongeveer 10 minuten al en stopte hier ook niet meer mee, omgevingstemperatuur maakte daar niet eens voor uit, zowel warm als koud. Kan ook aan mij liggen natuurlijk gezien ik heel snel zweet, maar het tocht iig niet echt lekker door.

Ik zweet zelf ook snel/krijg het snel warm. Ben benieuwd naar de performance ervan, zou anders een goede anti-fog kunnen helpen? Had bij een andere set het probleem dat mn bril besloeg, niet mn goggels zelf (MFH Thunder Goggels)
 
Ik zweet zelf ook snel/krijg het snel warm. Ben benieuwd naar de performance ervan, zou anders een goede anti-fog kunnen helpen? Had bij een andere set het probleem dat mn bril besloeg, niet mn goggels zelf (MFH Thunder Goggels)

Bij mij besloeg beide oftewel nog erger :(. Je kan idd anti fog of wat zeep gebruiken om te zorgen dat het zweet geen aanhechting heeft, misschien ook een optie om gaten te creëren waar lucht langs kan, natuurlijk niet groot genoeg voor bb's enzo XD. Ik heb hem nog wel want het is een fijne goggle en past als een van weinige rondom mijn bril en mogelijk als ik wat beter geconditioneerd ben gaat het met ook beter af met die bril.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Bij mij besloeg beide oftewel nog erger :(. Je kan idd anti fog of wat zeep gebruiken om te zorgen dat het zweet geen aanhechting heeft, misschien ook een optie om gaten te creëren waar lucht langs kan, natuurlijk niet groot genoeg voor bb's enzo XD. Ik heb hem nog wel want het is een fijne goggle en past als een van weinige rondom mijn bril en mogelijk als ik wat beter geconditioneerd ben gaat het met ook beter af met die bril.

Klopt ik zal kijken of ik die foam ertussen vandaan kan halen. Dat zou moeten helpen. Vindt het zelf ook een fijn model, idd wat je zegt. Een van de weinige (op m'n standaard b&a brilletje) na die over mn bril past :p
 
@Robbie Tuurlijk mag dat! Das de Bolle RX 1000 van Com-Bat. Had hem gehaald ivm mijn grote montuur van m'n bril.

Hij past perfect en je voelt hem niet eens zitten. Zaterdag ga ik hem echt testen, ik laat het weten ;)

@Robbie & @Rebelattack

grappig, heb zelf de RX1000RX. Zelfde als de RX1000 maar met een hoekiger glas zodat m'n bril d'r goed in valt. Schuimpjes verwijdert en met Bolle anti-fog cloth goed condens vrij gehouden. Wel wat neerslag, maar dat verdampt ook gelijk weer.

Mocht deze combinatie tijdens warmer/vochtiger weer toch weer issues opleveren dan heb ik alvast voor de backup een Bolle X810 liggen - hier zit de lens los van het frame - zou super moeten ventileren. In combinatie met daglenzen... Mochten de lenzen issues opleveren, dan kunnen daar altijd nog inzetglazen in.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Robbie
De bolle RX1000 is degene met hoekige glazen en is ook degene die Camilo bedoelt. Ik heb het schuim er nog niet vanaf gehaald maar dat kan ik idd wel proberen, maar dat zorgt aan de andere kant wel voor het comfort. De bolle X810 gaat voor mij niet werken, drukt tegen me bril aan jammer genoeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Ik ben geen brildrager maar wel op zoek naar een comfortable set die niet of nauwelijks beslaat, zodat ik niet halverwege een skirm met die ellende zit. Dus ik blijf graag op de hoogte wat jullie ervaringen zijn :)
 
Ik ben geen brildrager maar wel op zoek naar een comfortable set die niet of nauwelijks beslaat, zodat ik niet halverwege een skirm met die ellende zit. Dus ik blijf graag op de hoogte wat jullie ervaringen zijn :)

De MFH goggles zijn voor goggles erg prettig imho. Nog nooit beslagen bij mij. En anders de raptor brillen van swiss eye vind ik erg prettig. En daar kunnen inserts in voor brildragers.
 
Off topic @Rebelattack mmmm mijn bolle goggle is de x1000rx
280633521119930083.jpg

https://www.begadi.com/bolle-schutzbrille-x-1000-rx-tactical-x1nrxi.html#

Deze heeft een rubber frame wat op je gezicht zit. De schuimpjes dekken de ventilatie gaten af. Als je die weghaalt ventileert de bril een stuk beter.

On topic. Mijn voorkeur gaat uit naar een full seal goggle. Qua beslaan zijn dan de goggles met een free floating lens, of een thermal pane/dubbele lens het best.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo