Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

@Robbie tweedehands is zeker een idee! Het is alleen een beetje lastig en ik kan op de airsoft marktplaatsen nooit echt wat moois vinden voor een leuk prijsje. Maar misschien is er iemand die nog wat leuks heeft liggen?

Ik zit nu te denken aan een STI Duty One, via een Poolse webshop voor bijna niks (=70 euro) te krijgen. Ik heb de replica een middagje mogen lenen op een skirm, en dat was echt een tof ding! Hij deed niet onder voor de Colt 1911 die ik in mijn andere hand had :).

Edit: @campesteijn precies tegelijk, zal je ff een pb'tje sturen!
 
  • Leuk
Waarderingen: campesteijn en Robbie
Zijn hier vast wel een paar leden die je aan een leuke deal kunnen helpen, je hebt immers dit weekend nogal wat levens gered las ik :p

Zag al dat @campesteijn een M9 aanbied!

Ben benieuwd wat het wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Alissa
Haha dat zeker! Al heb ik heel lang zonder side arm gespeeld. In bepaalde rollen kan t wel een erg handige replica zijn.
 
mmm mooie aankopen, wat duurt wachten toch lang :( (zodra het binnen is zal ik het wel posten) al komt er wel wat binnen vandaag, niet het gene waar ik echt op wacht
 
Lly0tqq.jpg

RvijzgJ.jpg


Wel raar dat de replica met een batterij en charger zou komen, maar deze er niet in zaten.
Alsnog erg blij ;)

Edit: vergeten info te geven:

Replica: SA-B02 (nog op rond de 430 fps met 0.20g bb's, dus ff de andere veer gebruiken
Sight: Theta RDS TAN
En een Specna Arms magazijn.
Vandaag of morgen komt er nog een ander pakket.
 
laatste paar weken een aantal dingen gekocht:
-Swiss eye bril met 3 lenzen
-10 amoeba midcaps voor mijn avalon
-bbs
-invader gear vest
-accus


IMG_20170830_182706.jpg
IMG_20170830_182658.jpg
IMG_20170830_182632.jpg
IMG_20170830_182722.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: mwilliam
Net vier schroefjes van mijn Vortex magnifier binnen gekregen. Ik was deze, dom genoeg, al direct na aanschaf kwijt geraakt, na mail contact met Vortex direct de toezegging dat ze de schroefjes kosteloos opsturen. Vandaag dus binnen, perfecte service.

IMG_3083.JPG
 
Mooie koffer, maar prefereer zelf tassen. Koffers zijn in de auto toch minder makkelijk vind ik (ymmvt)
 
Tas is niet zovele korter als koffer? (replica past in de lengte net erin)
mooie MP5