Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

:)

gsRPfex.jpg


nQAJhhH.jpg
 
Nou hoop maar met zo,n dikke sniper dat ik je niet tegen kom in het team van den vijand .

Mooi apparaat zeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Robbie
4eJiQBO.jpg

Vandaag de grote stap, mijn eerste replica is een feit!
Na het lezen van de vele issues met de G&G CM16 SRL toch een stap hoger gegaan.

Krytac Trident MK2 CRB met vertical frontgrip.
IMAX B6AC
Radio Pouch
7.4V 1100mAh LiPo (ik zal er meer bestellen bij HobbyKing)
One point sling
2x 0.25 GR Xtreme precision BB's.
 
Voor mijn budget/ backup/back to basic build
Een jefftron v2 gen 2
Stock voor batterijen
Wat shimmetjes
 
Sinds afgelopen week is mn starter gear compleet. :D

J0WUeSA.jpg

Invader Gear MOD Carrier in OD

JKQ6Clq.jpg

Specna Arms SA-B14 met een Theta Optics 4x scope en een angled foregrip.

xLm8SpG.jpg

KJ-Works KP-01-E2 (green gas), Replica van de Sig Sauer P226

5CPpVHd.jpg

TWNqyT8.jpg

Extra Ares M4 midcaps, extra P226 magazijnen, P226 holster, one point sling, 7,4v LiPo's met smart charger, LiPo bag en w@penkoffers.

uu8lQkQ.jpg

Emerson Fast helm met FMA GX1000 bril en een mesh mask aan de helm vast gemaakt.

goStYXb.jpg

De volledige loadout :D Met Invader Gear combat shirt en broek, in Tropic Multicam.

OAwY9Nn.jpg

En natuurlijk een beetje green gas en BB's.

Edit: De foto's werken, eindelijk
 
Nice Sjoerd. Zou alleen nog een paar handschoenen toevoegen (als je die nog niet hebt). BB's op je knokkels zijn soms best wel een beetje pijnlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: McGarrett
4eJiQBO.jpg

Vandaag de grote stap, mijn eerste replica is een feit!
Na het lezen van de vele issues met de G&G CM16 SRL toch een stap hoger gegaan.

Krytac Trident MK2 CRB met vertical frontgrip.
IMAX B6AC
Radio Pouch
7.4V 1100mAh LiPo (ik zal er meer bestellen bij HobbyKing)
One point sling
2x 0.25 GR Xtreme precision BB's.

oke ik ben jaloers wacht nu een goede anderhalve maand en krijg hem dan als het goed is eindelijk deze week binnen!;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Artilux
Maar zeker mooie spulletjes! Heb zelf ook de invader gear mod carrier. Zit al dat headgear een beetje comfortabel? Ik krijg binnenkort ook mijn fast helm binnen.
Thanks! Ik vind de headgear goed zitten, de mesh mask zit ook een stuk beter nu die aan de helm vast zit. Je moet wel even de tijd nemen om alles goed in te stellen.
 
starter gear Sjoerd ? haha ik skirm al 3 jaar met mindere kwaliteit wat kleding betreft , mooi spul gast daar kun je wel even mee vooruit , good job . ;)
 
Ziet er netjes uit Sjoerd :)

starter gear Sjoerd ? haha ik skirm al 3 jaar met mindere kwaliteit wat kleding betreft , mooi spul gast daar kun je wel even mee vooruit , good job . ;)
Thanks! Misschien een beetje overkill om "starter gear" te noemen haha. Ik wilde gelijk goed spul hebben, zodat ik er inderdaad een tijdje mee vooruit kan, liever 1x wat meer uitgeven. :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Gisteren wezen skirmen in Gasselte, kom ik er op locatie achter dat m'n Eotech clone niet meer goed ingesteld stond. Wil je die gaan bijstellen, merk je dat ie dat niet meer wilt.

Het is m'n 2de Eo-Tech clone die er nu mee ophoudt, dus ik was wel een beetje klaar met dat type red-dots.

De ochtend dan ook gespeeld met iron sights, wat opzich prima wilde. In pauze is in Gasselte echter een winkeltje open van ACS en daar toch maar even binnengestapt. Kwam door een mooie nieuwe red-dot tegen, welke ik ook prima geprijsd vond.

Het idee leek een beetje wat ik op m'n AK heb zitten, alleen dan een stuk groter en meer scope-achtig, wat mij wel beviel qua look. Verder heel goed af te stellen doordat de afstelknopjes mooie klikjes maken, dus ik was verkocht. Kon buiten (in de pauze, natuurlijk) meteen het afstellen proberen en kijken of het beviel en mocht hem dan eventueel nog terugbrengen als het niet beviel. Dat was gelukkig niet nodig. :)

Er wel meteen een beschermglasje bijgedaan, ik zie te veel scopes om mij heen die er uitgeknald worden. :cool:

De foto's:
XqIzGGH.jpg

ufgr8hV.jpg

8Q387zs.jpg

m0jaApR.jpg

demyLYB.jpg
(Laatste foto voor de lol, ik was met m'n camera aan het klooien.) ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjoerd