Via via geregeld, was om en nabij de 625 euro klaar.Mooie sniper, staat nog hoog op mijn lijstje. Hoeveel kosten hij in t totaal? Met invoering en belasting enz.
Handschoenen heb ik inderdaad, staan alleen niet op de foto.Nice Sjoerd. Zou alleen nog een paar handschoenen toevoegen (als je die nog niet hebt). BB's op je knokkels zijn soms best wel een beetje pijnlijk.
w@penkoffers.
Vandaag de grote stap, mijn eerste replica is een feit!
Na het lezen van de vele issues met de G&G CM16 SRL toch een stap hoger gegaan.
Krytac Trident MK2 CRB met vertical frontgrip.
IMAX B6AC
Radio Pouch
7.4V 1100mAh LiPo (ik zal er meer bestellen bij HobbyKing)
One point sling
2x 0.25 GR Xtreme precision BB's.
Thanks! Ik vind de headgear goed zitten, de mesh mask zit ook een stuk beter nu die aan de helm vast zit. Je moet wel even de tijd nemen om alles goed in te stellen.Maar zeker mooie spulletjes! Heb zelf ook de invader gear mod carrier. Zit al dat headgear een beetje comfortabel? Ik krijg binnenkort ook mijn fast helm binnen.
Ziet er netjes uit Sjoerd
Thanks! Misschien een beetje overkill om "starter gear" te noemen haha. Ik wilde gelijk goed spul hebben, zodat ik er inderdaad een tijdje mee vooruit kan, liever 1x wat meer uitgeven.starter gear Sjoerd ? haha ik skirm al 3 jaar met mindere kwaliteit wat kleding betreft , mooi spul gast daar kun je wel even mee vooruit , good job .
starter gear