Thanks! De spaarpot is nu wat lichter ja..."Starter gear"... ik begon volgens mij met m'n Ares, twee hicaps, een camo broek en shirt en een petoh ja.. en kistjes!
Ziet er wel allemaal Nice uit... spaarpot al geplunderd?
Veel plezier ermee!![]()

Thanks! De spaarpot is nu wat lichter ja..."Starter gear"... ik begon volgens mij met m'n Ares, twee hicaps, een camo broek en shirt en een petoh ja.. en kistjes!
Ziet er wel allemaal Nice uit... spaarpot al geplunderd?
Veel plezier ermee!![]()
Waarschijnlijk wel, vorige keer had ik dinsdag wat besteld en donderdag al bij bij onze poolse vriendennieuwe scope en grip gekocht bij Taiwangun... nu hopen dat het op tijd binnen is voor BH zaterdag
Bekijk bijlage 946
En m'n dubok (ook deel van m'n sniper/assault load-out) was ook binnen. Deze heb ik met hulp van Stey kunnen bestellen, en ga hem de volgende keer bij Balls and Arrows fielden
Dan is m'n sniper load-out op een dummy AK-Banyonet compleet![]()
Yes! Afgelopen woensdag dan eindelijk mijn pakketje van Evike binnen gekregen
Met daarin een Angel Custom P90 stock extension zodat ik meer ruimte heb voor accu's.
Een micro dot mount plate voor de Hi-Capa
En... drumroll...
![]()
Een Elite Force H8R Revolver!
Ding is echt bad-ass al zeg ik het zelf![]()
Argh! Daar heb ik ook heel lang naar zitten zoeken en was tot de conclusie gekomen dat ze in Europa niet te krijgen waren.
Laat eens een keer weten hoe het speelt.
Nice! Heb het ook altijd jammer gevonden dat ie niet naar Europa is gekomen. Vond het altijd wel een geinig/betaalbaar dingetje wat nog enigsinds goed skirmbaar was.En... drumroll...
![]()
Een Elite Force H8R Revolver!
Ding is echt bad-ass al zeg ik het zelf![]()
Had een silencer op mn g&g zitten. Inderdaad voor de looks maar inmiddels eraf gehaald omdat het het apparaat daardoor ook langer maakte, wat niet altijd handig bleek te zijnmaar niettemin een gave 416 die je hebt
![]()
Gisteren mijn suppressor voor mijn 416 binnen gekregen! (Shoutout naar qtac voor de gratis extra beschermbril)
Niet echt functioneel (dempt het geluid een beetje) maar vooral heel tacticool!
Zijn er meer mensen die een suppressor gebruiken?
Effe de foto's gestript uit de quote ivm optische lengte post ;-)
Heb zelf ook een demper op mijn G&G zitten (was eerst alleen voor de looks, maar nu ook omdat er een langere inner barrel in zit, die doorloopt in de suppressor) Op mijn APE speel ik met de standaard flash-hider zonder demper
Correct me if I'm wrong maar volgens mij maakt een langere inner barrel lengte bij AEG toch niet niks uit?