Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
mooi spul valmijaan, waar heb je het vandaan
Ik ben op zoek naar flathop en beter barrel voor mijn spacna arms, maar geen idee welke ik moet hebben (zit nu nog stock in:()
inzetten geen problem maar welke moet je hebben,staan er zoveel overall.

Heb het bij airsoft2go vandaan, maar zullen vast wel goedkopere shops zijn.
Met barrel gewoon jouw lengte aanhouden die je hebt. En dan staat hier op het forum veel info over welke barrel weer beter is.
Flathop maakte niet zo heel veel uit wou eerst die van firefly pakken maar was veels te duur, ik zou gaan voor modify of prometheus.

mooi spul valmijaan, waar heb je het vandaan
Ik ben op zoek naar flathop en beter barrel voor mijn spacna arms, maar geen idee welke ik moet hebben (zit nu nog stock in:()
inzetten geen problem maar welke moet je hebben,staan er zoveel overall.

Een betere barrel dan stock is eigenlijk altijd een precision barrel met een bepaalde binnen diamter. 6.03 word volgensmij aangeraden, Met barrels is het vaak hoe duurder hoe beter. maar ik heb ik dit lijstje gekregen van Rebelattack met de merken op volgorde van kwaliteit ongeveer. . EDGI>PDI=Prometheus>Maple leaf>Madbull (Stainless Steel)=ZCI (Stainless Steel). Ik heb zelf voor mijn replica een Madbull gedaan.

Een betere barrel dan stock is eigenlijk altijd een precision barrel met een bepaalde binnen diamter. 6.03 word volgensmij aangeraden, Met barrels is het vaak hoe duurder hoe beter. maar ik heb ik dit lijstje gekregen van Rebelattack met de merken op volgorde van kwaliteit ongeveer. . EDGI>PDI=Prometheus>Maple leaf>Madbull (Stainless Steel)=ZCI (Stainless Steel). Ik heb zelf voor mijn replica een Madbull gedaan.

Even voor de mensen die hier niet geheel mee bekend zijn, een betere barrel dan stock barrel kan ook juist groter zijn.
Dus niet perse altijd kleiner.
Zo heb ik zelf ook een 6.20 en 6.23 in gebruik. En is zeker een upgrade ten opzichte van een stock barrel.
De kwaliteit en de finish van de barrel zeggen meer dan enkel naar de diameter te kijken.

Even voor de mensen die hier niet geheel mee bekend zijn, een betere barrel dan stock barrel kan ook juist groter zijn.
Dus niet perse altijd kleiner.
Zo heb ik zelf ook een 6.20 en 6.23 in gebruik. En is zeker een upgrade ten opzichte van een stock barrel.
De kwaliteit en de finish van de barrel zeggen meer dan enkel naar de diameter te kijken.

Aah oke, dat wist ik niet. Bedankt voor de info :)

Widebore werkt alleen niet goed op aeg's.

Zit er toch echt een Prommy widebore met maple leaf in mij ICS APE.
Feed goed, schiet ver, schiet strak en sluit er een accu op aan dus = AEG. Conclusie: werkt in ieder geval goed op mijn AEG.

En voor mijn L85 dmr gaat de zelfde vlieger op. Dus ben benieuwd waar jij dit op baseert.

Zit er toch echt een Prommy widebore met maple leaf in mij ICS APE.
Feed goed, schiet ver, schiet strak en sluit er een accu op aan dus = AEG. Conclusie: werkt in ieder geval goed op mijn AEG.

En voor mijn L85 dmr gaat de zelfde vlieger op. Dus ben benieuwd waar jij dit op baseert.

Zoals ik al eerder zeg cylinder volume, je moet geen super lange barrels doen op te ported cylinder. Als je het goed combineert zal het vast werken maar het principe van een WBB is achterhaalt en klopt niet eens, in elke barrel gaat hij over de bovenkant/het dak van de barrel, oftewel er is nul voordeel tov een TBB (andersom ook niet) en het enigste wat je doet is een extra factor introduceren waar je rekening mee moet houden.

Ben het trouwens met je eens bore finish en kwaliteit is belangrijker dan de bore en als mensen een wide bore build willen proberen be my guest, wil het zelf ook nog een keer aan de tand voelen in een AEG build ook al is mijn hypothese dat TBB vs WBB niks uitmaakt.

Laatst bewerkt:
Laat ik 'm maar weer terug Ontopic trekken. Vandaag is mijn Krytac PDW MK2 binnen gekomen <3

IMG_0530.JPG
IMG_5197.JPG

Vandaag mijn bestelling binnengekregen van Great Oak: de Swisseye Raptor bril, en de Thunder goggles. Ik wilde zowel een bril als goggles zodat ik kan uitvogelen welke ik fijner vind :)
Helaas past geen van beiden op mijn gewone bril, dus dan maar daglezen zien te regelen.
Heb zin in de introducédag! :D