Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Vandaag mijn bestelling binnengekregen van Great Oak: de Swisseye Raptor bril, en de Thunder goggles. Ik wilde zowel een bril als goggles zodat ik kan uitvogelen welke ik fijner vind :)
Helaas past geen van beiden op mijn gewone bril, dus dan maar daglezen zien te regelen.
Heb zin in de introducédag! :D

Ben benieuwd welke je dan draagt. Maar dat zie ik daar dan wel
 
Mijn laatste aanwinst. :cool:

yT7lLfw.jpg


King Arms M1A1 Thompson, full metal, echt hout en alle juiste trademarks. Deze versie wordt helaas niet meer gemaakt.
  • 1 metal high-cap
  • 5 kunstof mid-caps
  • Repro sling
  • Thompson gun bag
De 1911A1 ligt er bij om het plaatje compleet te maken. ;)
 
Ik heb afgelopen dagen ook aardig wat spulletjes binnengekregen!
Ook WWII, Luger P08:

T3vz4H5.jpg

Van KWC. Ik heb zelf geen WWII kit (gaat niet echt samen met een HK416, wel allebei Duits maargoed).
Erg leuk en uniek om mee te schieten, alleen is hij niet zo CO2 efficient als mijn KWC 1911 (55ish BB's per 12g CO2 vs 37ish).
Gelukkig heb ik wel lekker veel 12g CO2 cartridges gekocht.


e8Q8t0l.jpg


Bij gunfire dus een stuk goedkoper dan bij Nederlandse webshops.

Ik heb daar ook nog wat nieuwe patches gehaald voor mijn (ook nieuwe) helm

DqqIZ5r.jpg


LhM5b1X.jpg


Ook zeker handig, deze rubbere quickdraw bandjes voor mijn midcaps. Had er 6 besteld op aliexpress maar ik krijg er 10 hehe.
Njeaf1M.jpg




Last but not least ook nog een nieuwe high profile reddot, zodat ik mijn magnifer kan gebruiken!

yTzfhn0.jpg
 
mhsgkzn6ffkge.jpg


Weer wat spulletjes gehaald :)
Binnnenkort beginnen met een paint job.
En gratis Vfc patch gekregen bij com-bat thanks guys.
 
  • Leuk
Waarderingen: michielvdz
Was er eigenlijk 2x :p eerst wat sample bb`s opgehaald en toen effe bij AC alles afgesteld en weer terug gegaan. Maar wel grappig hoe klein de wereld weer is :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Boudewijn
Gister een Invader Gear battle belt OD opgepikt.

Vandaag toch maar besloten dat m’n Jefftron Mosfet het toneel moest ruimen voor een Titan Gate... ben er nu al blij mee! :D de Jefftron is helaas in mijn replica nooit echt tot z’n recht gekomen en de Titan deed het vanaf eerste installatie gelijk top!

Groet,
Peter
 
Zojuist mail gekregen dat mn bestelling onderweg is:
Tanaka M24 SWS + 29rnd magazijn
en
Een eerste zending upgrades (maar ga/moet er nog meer bestellen)
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir en Sander
Een Blackhawk Omnivore X300 universeel holster:

TnWo1i3.jpg


AbcJbQb.jpg


Deze X300 uitvoering locked aan het Surefire X300 lampje onder je replica. Op die manier kan je dit holster met elke replica gebruiken waar je dit lampje onder kan doen. :cool::D Het holster heeft net als het WA uni holster een thumb release.
 
OnZZo5p-kedFIKSqRUR5ZmwK938nsnNprcNPk6qA5VfYeEQZEcznFMeXsOpTa74VdMm8YSDSyDmlcrdY6WMgfwY4en0J7KKUiQaOFQzS8tgg-vz6bkwFJ9R2E_1aHKxuDbMFcTAW4A0DDoyq_oE8RgVE3ixRaDsSsOevoI4X7pcpBWb19tAGCEAFQsPHspqHDWyvIhBcFMPApYIwCTKhu2znw-TXe9mEiT1Tw3HMpbhf-3veirQWKp2KLNhlL_iIzzUnT85SqpYKFLOgX6bDW1-SxfHkotriXJfzV2xsajISHHy-VmOZ9rqANOErXRq0rykHvwk9uNkGMc9bcReNP-zqkTajRMNSHY_vDffCJfsRct6ExE7Mk8E3-DF0RRKB5i64Lqta7jl-uYR7g_RQhkwFV8gNodCJOy86kJ6v2DNcRGUCthmH_DmW9mC9r6uvzhHbmANI8JSBdL2Y7pZmD5px1IdlcewRGllw7oj4nXjZUKnCz7s40bZpiia9IGZE1TuUrfGmyOtxcbO-QyjNnXO7kO0Ior2R_C4MAN1QgPfM1MHbqo7J4nKpPFH0vWITOlJjfrWoGcP33Z6hRYl00cyS5upNg_b2SXMbK4kfRA=w1316-h987-no

Holo sight van de AliExpress gekocht, prima ding! Ook een stuk fijner voor kortere afstanden.
 
Voor het eerst een replica besteld in Hong Kong (jkarmy). Dik tevreden over de levertijd van 13 dagen.

Het is een PPS PP-19 Bizon 3. Ik ben dit model nog niet eerder tegengekomen op een skirm en daarom wou ik hem graag hebben! :)
IMG_20171018_201728.jpg

Die ken ik nog uit BF2 (+- 10 jaar geleden) :p
Vet hoor, heb hem inderdaad nog nooit eerder gezien op het veld ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: SmerigeHarry