Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Eindelijk nieuwe Side arm erbij.. De tokyo Marui Hi Capa 5.1
TM-HICAP51.jpg


Daarnaast nog de nodige .25 bbs, 3 extra greengas magazijnen, greengas, hardcase en holster :) Nu weer sparen voor iets nieuws
 
Vandaag een mooi pakketje binnen gekregen van qtac. Een krytac trident mk2 crb fde die qtac tevens gedowngrade heeft naar onder de 360fps.

Over de optics ben ik nog niet helemaal uit. Er zit nu tijdelijk een m2 van mijn andere replica op. Maar ik heb tevens een t1 in bestelling staan.

aec660a10970d9676d61a457446a56cf.jpg
7e4d7a1caec89b7a76ca403b482a90b4.jpg

4e0cbd68fa6ef5da73a19e8509826680.jpg
 
Vroeg bij Com-bat wat de voorkeur had voor upgraden van die APE. Weet zelf niet veel van upgraden, dus liet de optie open. Kreeg het advies om een flathop van Modify erin te zetten (met de opmerking dat die voor een APE wel moest worden aangepast) en een tightbore van Prometheus of een ander merk (goedkoper, ben de naam vergeten). Op de vraag hoe die flathop dan moest worden aangepast, kreeg ik als antwoord dat ze wel tijd hadden om het voor me te doen. Service!
 
  • Leuk
Waarderingen: Crumble
4ast3xt5lu9y8.jpg

Mag ook weer wat posten :)
Vandaag mijn nieuwe colt 1911 binnen gekregen, super blij mee.
 
waarom co2 ipv greenn gas? ben er zelf nog neit helemaal uit dacht toch meer aan greengas
 
waarom co2 ipv greenn gas? ben er zelf nog neit helemaal uit dacht toch meer aan greengas

Voor mij was de rede :
Ik kan 6 mags schieten op 1 cartrige en ik heb geen problemen in koud weer.
Ik heb ook een sidearm gehad op greengas en bij koud weer kon ik nog niet eens een mag leegschieten.
Dus de keuze c02 komt voornamelijk door de ervaring die ik heb gehad met greengas.
Denk dat andere hier weer andere een mening over hebben en andere ervaringen.