Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Ligt aan de mags en replica, voor een 1911 single stack zou ik ook voor CO2 gaan. In die mags kan heel weinig gas en heb je dus bij het gemiddelde Nederlandse weer grote kans dat je niet eens door de hele mag komt met het gas. Met meer bulky mags zoals de hi capa of de Glocks dan kan je beter weg komen met Green gas (plus daar is niet altijd CO2 voor) omdat hier een groter reservoir is. Ik ben meer fan van green gas ivm makkelijk vullen en ziet er net wat realistischer uit, plus green gas is meer voorkomend dus iets meer opties qua replica.
 
  • Leuk
Waarderingen: Valmijaan
IMG_20171109_200238.jpg voor een mooi prijsje een G&G P90 over kunnen nemen met 4 midcaps :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo, Jan en Rick191
effe off topic, maar zijn er nu geen side arms die inmiddels beide kunnen, zodat je e.v.t .in koud weer kan overschakelen ?
ja toch? best of both?
 
ga ik nog even verder puzzelen, Lijkt me wel handig dat je beide opties hebt
 
Deze glock magazijnen gebruiken CO2 (ook te verkrijgen op andere webshops):

https://www.qtac.nl/ammo-supplies/a...pistol-magazijnen/12795-we17-18c-co2-magazijn

https://www.qtac.nl/ammo-supplies/a...stol-magazijnen/12900-we17-we18c-magazijn-co2

Hiermee zou je dus inderdaad tijdens koud weer kunnen omschakelen. Gas consumptie is ook heel goed blijkbaar (100+ op een 12g, van een youtube fimpje). WE Tech magazijnen passen op meerdere verschillende Glocks, maar belangrijk om te melden is dat CO2 krachtiger is waardoor niet elke Glock het "aankan". Misschien dat er dan wat stuk kan gaan.
Voordeel van deze magazijnen is dat je 12g CO2 niet kan zien in tegenstelling tot meeste CO2 magazijnen.
Ook is CO2 droog dus moet je wel je pistool insmeren en/of soms wel je green gas magazijn gebruiken.
 
mm zat meer te denken aan een hi cappa 5.1 twijfel nog tussen
-KJ Works
-WE

welke zouden jullie kiezen kwa merk? (welke is beter)



Tokio m vind ik te duur worden
 
@Rebelattack die had ik nog niet gezien alle shops die ik zag was 116 ongeveer voor de high capp van
KJ of WE, is de marui echt zoveel beter :)
Heb hem geboekmarkt (enige verschil is dat deze kunststof slede heeft dacht ik)
 
@Rebelattack die had ik nog niet gezien alle shops die ik zag was 116 ongeveer voor de high capp van
KJ of WE, is de marui echt zoveel beter :)
Heb hem geboekmarkt (enige verschil is dat deze kunststof slede heeft dacht ik)

Ja, tokyo marui is ongeveer het beste dat er te krijgen is. De WE en misschien ook de KJ zijn namaak merken van Tokyo Marui
 
  • Leuk
Waarderingen: M14shooter
Sommige zullen kopien zijn maar niet allemaal en sommige kopieën ook niet helemaal. De glocks van WE zijn bijv niet 100% tm compatible. Anyway tm is een goeie ootb en zeker de hi capa heeft ontzettend veel aftermarket parts. Dit is dan alleen weer niet de gold match variant wat volgens mij de laatste versie is.
 
Gisteren in Utrecht bij de Snuffeldump geweest maar niks interressants gevonden.
Daarna nog ff langs VDW-schietsport in Nieuwkoop geweest en daar 2 van deze grappige stands gehaald.

SAM_3819.JPG


Eentje voor een maat die jarig is en eentje voor onszelf.
Werkt leuk maar niet binnen de 15 mtr met 300+ FPS erop schieten want dan vliegen de stukken er vanaf.o_O
 
  • Leuk
Waarderingen: lotte en ben
Gisteren een Umarex H&K UMP-45 binnen gekregen :D Nu nog passende LiPo's er voor vinden, erg veel ruimte is er niet aan de binnenkant.

llJnmk5eNnkNwMmhjA5UkxyEoOoLXgo09wBw4UCqxC_e11OuUxoyzBZw5KJsCPmiLBZ8EtWvQgTVO8uLuTU07e9vL1jvVrSbvWALNsOayirI8mkgtSIGmtExFfM4aB-j6y9nhY3nzj89EZo6QPlsjyg9c2vbI0H3N9LdHgagWDbB0iGRxbtpR1aztn1EDZM8uxvR6CJFlGzGQn2LJGLExoPMAdsxNLtGdA9jLAHsTO8fagi0ylTtZMA2LNGKuefL-HnHT4VD3-F6ofqWGPg-TlNwDYkydFZdaI8N_GXJ6Cl8NCDfOI9UX1zPLWgngVY-okZfifO9ZUdUMeZBsu0BovIjaZNIFE0baDCETeKIVwrAZihV-QXq6wEKuDygv5j8d0Et0Xp2aYW9fp3kbx4ZuvrWwtDj-ilDBfWzyBMH3ujhvT4_LtHWfEmg5DwYulaoUUVNJpdxCHyTn2wKCo-p0MWKUoRzMIeR7R09o5KvRQdGb8_szxS93BaGe491HMV1op5vQdKvM-Qxd-r6mG-DT9lZmBCXNCiymL3u1DfCKpHfaKFbFgH-bCSdrsteZ16p2EoUKkZ3yDY7blyr3GVOXO5PDH_S-eEmmDsT8AY77Q=w1316-h987-no
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf
Gisteren een Umarex H&K UMP-45 binnen gekregen :D Nu nog passende LiPo's er voor vinden, erg veel ruimte is er niet aan de binnenkant.

llJnmk5eNnkNwMmhjA5UkxyEoOoLXgo09wBw4UCqxC_e11OuUxoyzBZw5KJsCPmiLBZ8EtWvQgTVO8uLuTU07e9vL1jvVrSbvWALNsOayirI8mkgtSIGmtExFfM4aB-j6y9nhY3nzj89EZo6QPlsjyg9c2vbI0H3N9LdHgagWDbB0iGRxbtpR1aztn1EDZM8uxvR6CJFlGzGQn2LJGLExoPMAdsxNLtGdA9jLAHsTO8fagi0ylTtZMA2LNGKuefL-HnHT4VD3-F6ofqWGPg-TlNwDYkydFZdaI8N_GXJ6Cl8NCDfOI9UX1zPLWgngVY-okZfifO9ZUdUMeZBsu0BovIjaZNIFE0baDCETeKIVwrAZihV-QXq6wEKuDygv5j8d0Et0Xp2aYW9fp3kbx4ZuvrWwtDj-ilDBfWzyBMH3ujhvT4_LtHWfEmg5DwYulaoUUVNJpdxCHyTn2wKCo-p0MWKUoRzMIeR7R09o5KvRQdGb8_szxS93BaGe491HMV1op5vQdKvM-Qxd-r6mG-DT9lZmBCXNCiymL3u1DfCKpHfaKFbFgH-bCSdrsteZ16p2EoUKkZ3yDY7blyr3GVOXO5PDH_S-eEmmDsT8AY77Q=w1316-h987-no


Mooie replica! Weet je al wat voor range je eruit krijgt. Ik twijfel zelf nog over een korte replica zoals: UMP, MP5 of P90. Ben benieuwd of zo'n replica ook in woodland te gebruiken is!
 
Mooie replica! Weet je al wat voor range je eruit krijgt. Ik twijfel zelf nog over een korte replica zoals: UMP, MP5 of P90. Ben benieuwd of zo'n replica ook in woodland te gebruiken is!
Thanks :) Ik heb nog geen idee wat voor range hij heeft, ik heb hem in eerste instantie ook gekocht voor CQB. Hij is nog wel te upgraden, dus meer range er uit halen zou sowieso moeten lukken. Hopelijk kan ik hem komend weekend testen en anders wordt het volgend weekend.
 
Net een "klein" pakketje binnen gekomen van Airsoft Entrepot.

SAM_3820.JPG


Het wachten is op Lotte totdat zij van haar werk komt om hem open te maken.