Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Vrouw is thuis,pakketje is open.:)

SAM_3832.JPG


Gastank TM Breacher met 8 shotgun shells.
2 X Cyma Dessert Eagle aep's met 6 extra mags en 2 X Deepfire 80 m/s veren.
Die veren brengen de aep's hopelijk op een FPS van rond de 250.

SAM_3831.JPG


En toen hadden we er 3.:D
 
  • Leuk
Waarderingen: Bally1337 en Hertenvacht
Yups, 3 Deagles,
2 zyn er van my, :p
@Vladimir ,zag deze AEP,en wilde hem graag,
ik als Junkie ook natuurlyk
ben soms wel lief voor myn mannetje, :)
dus hem er 1 gegeven,met toe behoren voor zyn Verjaardag,
en voor mezelf wat extra spulletjes voor myn Shottie breacher
;):eek::p:rolleyes:
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
Ah Lotte's antwoord kwam net voor de mijne. Dat verklaart het wel, een beetje :rolleyes:
 
Ik zoek nog een paar goede hard case holsters voor linkshandigen en dan kan ik de set fielden denk ik :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir
@Vladimir ik zou dit ijsblokvorm gebruiken om het wat toepasselijker te maken :rolleyes:

https://nl.aliexpress.com/item/Smal...-Drinks-Silicone-Trays-Molds/32829757926.html


On-topic!:

TwHvb7Z.jpg


Woop woop five seven! Vond hem koel om aan te schaffen aangezien het niet echt een sidearm is die je vaak tegenkomt. Helaas is mijne defect:mad:

1) Slide gaat vaak niet helemaal naar achteren, waardoor hij jamt
2) Magazijn loopt leeg naar 5 á 7 schoten, waardoor hij gaat sissen (lek?)
3) Wanneer hij wel schiet, gaan de balletjes heel erg omhoog. Ik heb de hopup op zijn laagst staan, maar het lijkt alsof ik hem op zijn hoogst heb staan, heel vreemd.

Als iemand suggesties heeft om al deze problemen op te lossen hoor ik het super graag! Alleen denk ik dus dat ik hem retour moet sturen, aangezien hij gewoon nieuw is :(
 
slide die niet goed cycled kan ook voor het leeglopen van mags zorgen, als de hamer de valve aantikt en die ook ingedrukt blijft houden dan loopt je mag leeg (qua gas) en dit is meestal ook door slecht cyclen. Teveel hop bij nul hop is probably something fucked with hop up chamber. Weet niet welk gewicht je schiet, je kan daarvoor iig proberen zwaarder te schieten, maar ik zou hem terug sturen en een nieuwe vragen.
 
Ik schiet met .20, heb ook .23 geprobeerd maar daar zat geen verschil in. Deze five seven schiet al niet zo hard (rond de 260 fps, heb zelf getest), dus ik betwijfel dat deze gemaakt is voor zwaardere BB's. Hij heeft trouwens geen "hop-up" maar een "bax systeem" volgens de handleiding, wat er op neerkomt dat hij skere omgekeerde U heeft als hop-up. Kan zijn dat het daar aan ligt.
Ik haalde trouwens het magazijn uit het pistol toen ik merkte dat hij leegliep, en het magazijn siste in mijn hand.