Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Het is alleen geen spas 12 maar een Kel-Tec KSG 12 ;)
@RamonDales Klopt helemaal! Het is inderdaad een airsoftreplica van de Kel-Tec KSG 12, maar dan gemaakt door Tokyo Marui. Wat ik gehoord heb een best wel goede replica ook, trouwens. Heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal voor handen, maar o.a. de trademarks zijn best wel realistisch als ik het geheel vergelijk met het echie op afbeeldingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: RamonDales
Kon deze niet laten liggen voor een beetje CQB fun.
 

Bijlagen

  • 23960951_10212414400527915_810422869_o.jpg
    23960951_10212414400527915_810422869_o.jpg
    389,1 KB · Weergaven: 270
  • Leuk
Waarderingen: Kroeskoppie
IMG_20171204_104731.jpg replica nr 5 alweer. Een KJW p226 replica met twee greengas magazijnen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: ben
Jaaaaaa mag me ook weer eens melden :). Zo juist binnen gekomen.

SA-H05 als back-up
Legholster
Stockpouch voor op mijn sniper (oude pouch rits kapot).

Helaas mis ik wel me nieuwe gunbag nog. Wel besteld bij onze vrienden maar niet meegeleverd :(

Replica.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Daburg en ben
Jaaaaaa mag me ook weer eens melden :). Zo juist binnen gekomen.

SA-H05 als back-up
Legholster
Stockpouch voor op mijn sniper (oude pouch rits kapot).

Helaas mis ik wel me nieuwe gunbag nog. Wel besteld bij onze vrienden maar niet meegeleverd :(

Bekijk bijlage 1075
Ben zeer benieuwd wat je van je SA-H05 vindt. Die staat bovenaan mijn lijstje om aan te schaffen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand
Ben zeer benieuwd wat je van je SA-H05 vindt. Die staat bovenaan mijn lijstje om aan te schaffen.

Tja, hoe hij performed weet ik natuurlijk nog niet. Eerste indruk is gewoon goed. Lekker stevig geen wobble op de stock en geen wobble op de bijgeleverde metalen hi-cap. Opwinden gaat met sleuteltje aan de zijkant ipv wieltje onderop het magazijn. Nu ben ik niet van plan hi-caps te gaan gebruiken dus who cares :).
Verder charging handle gebruiken om bij de hop-up te komen. Functionele dust-cover. Voelt allemaal goed en stevig aan. Full metal body op de stock na. Mooie geiselle rail erop.
Qua performance moet ik nog heel ff wachten om hem te testen, is wachten op de batterijen en lipolader die bij hobbyking gelijktijdig besteld zijn. Dus benieuwd hoelang dat gaat duren :(. Zouden op 27-11 verstuurd zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: qlymax
Remember people range is nog defined by barrel length. Mooi ding, allemaal plastic en kraakt het of is het solide?
Beetje een hele late reactie van mij :rolleyes: De UMP is van plastic, maar is echt heel degelijk, kraakt helemaal niet en is lekker lichtgewicht. Ik heb hem bij Combat City in Leiden gebruikt (CQB) en ik vond hem heerlijk schieten. In mn eerste push gelijk een stuk of 5 kills gemaakt :D In ieder geval geen last gehad van een te korte range, maar daar heb je ook niet zo snel last van bij CQB. Uiteindelijk ook nog een LiPo kunnen vinden die er in past! Voor zover ik mij kon herinneren schoot ie ongeveer 310 fps out of the box.

Sjoerd,je foto werkt nie.:(
Oh nee! Werkt ie nog steeds niet? Ik kan hem namelijk wel zien, anders laat ik hem gewoon een keer zien in het veld ;)
 
mijn ervaring met mij specna nieuwe innerbarrel en hop up and backing rubbers vervangen naar mapelleave of hoger dan schiet i heerlijk :)
 
En mag me wederom melden :).

2 Lipo's voor mijn Specna en bijbehorende Lipobags en lipo celtester binnen. Niet iets voor de foto maar toch. Klaar om mijn Specna te gaan testen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: qlymax
IMG_0194.JPG
Vandaag zijn de zoekgeraakte magazijnen binnengekomen, super opgelost door fire-support
Nu op zsm uitproberen
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijnand
FF naar www.com-bat.nl geweest en daar ff een Amoeba Mid-cap gehaald en modify flathop setje gehaald. Verder een QD sling swivel en BB's.

Klaar om met die Specna uit te gaan proberen :p