Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Ik heb overal xt-60 in zitten prutsen, waarom kies jij voor xt-30? Just out of curiosity ofc. ;)

Kleiner, kan maar 30 ampere aan maar voor een inferno is het puur een paar ampere voor de controle module dus dan zijn kleine stekkers makkelijker. Meestal komen ze met JST stekkers en die zijn minder, vergelijkbaar met tamiya, XT zit meestal strakker vast.
 
N5zQKRf.jpg


7I3AImH.jpg


AK5C binnengekregen van Gunfire :D. Heeft een mosfet, gratis geinstalleerd door gunfire. Ook bijpassende aimpoint replica.
 
Ik heb overal xt-60 in zitten prutsen, waarom kies jij voor xt-30? Just out of curiosity ofc. ;)

Xt60 hoef je niet te prutsen. Zijn ideaal om te solderen. Maar dit is voor hpa batt en voor draad naar mijn trekkergroep.
Heb ze in drumbox van m60 van kennis gedaan en ging ook super.
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter
Oogst van de afgelopen dagen. (Beetje fuzzy foto, raar licht hier)

- Flecktarn UBAC
- Flecktarn 20L assaultpack, van hetzelfde merk heb ik een zwarte van een paar jaar oud, maar deze heeft beduidend betere ritsen.
Dat ga ik even onthouden, ben een rugzakkengek. (oa :p)
- Flecktarn origineel BW combatpants. (gebruikt, maar topkwaliteitje)
- Mn tweede set Motorola TLKR T80, broertje van mn oude set ligt ergens in een rotsspleet op een berg.
- En last but not least van meneer @Boudewijn zn shop een used NL OPS vest, woodland weliswaar, blends right in. Gemod met flecktarn tape en de panden opnieuw geregen, weer tiptop. Effe puzzelen met de tassen nog. Een van de borsttassen heeft zn functie al ingenomen als portohouder. Next stop: replica.

gisl89i.jpg
 
Ik heb mezelf maar alvast wat cadeau gedaan voor kerst :).

Beide replica's voor een spotprijs kunnen overnemen, waren wel allebij defect maar niets dat een middagje knutselen niet kan verhelpen! De J.G. Bar-10 is volledig geüpgrade met Action Army, AirsoftPro en Maple Leaf onderdelen. In de KJW M9 zat een fabrieksfout waardoor het magazijn niet goed werkte. Inmiddels schieten ze allebei als een zonnetje.

Weet iemand misschien welke vsr-10 magazijnen van goede kwaliteit zijn en goed werken in een JG Bar-10? De originele mag is een beetje sneu en werkt niet heel goed (drukt de bb's niet ver genoeg in de hopup kamer, gebeurd vooral bij de laatste twee bb's).

bar_10_m9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mezelf maar alvast wat cadeau gedaan voor kerst :).

Beide replica's voor een spotprijs kunnen overnemen, waren wel allebij defect maar niets dat een middagje knutselen niet kan verhelpen! De J.G. Bar-10 is volledig geüpgrade met Action Army, AirsoftPro en Maple Leaf onderdelen. In de KJW M9 zat een fabrieksfout waardoor het magazijn niet goed werkte. Inmiddels schieten ze allebei als een zonnetje.

Weet iemand misschien welke vsr-10 magazijnen van goede kwaliteit zijn en goed werken in een JG Bar-10? De originele mag is een beetje sneu en werkt niet heel goed (drukt de bb's niet ver genoeg in de hopup kamer, gebeurd vooral bij de laatste twee bb's).

Edit: De foto's werken niet mee :,). Dan maar even zo voor de nieuwsgierige aagjes: https://ibb.co/k31PEb
k31PEb

k31PEb

Gaaf dat je een Bar-10 gekocht hebt! Heb je al de range getest? Hopelijk schiet hij al lekker strak.
Welke upgrades zitten er precies in? En is de cilinder al geupgrade. De enige minpunten van mijn Bar-10 is nu de consistancy, omdat ik de cilinder nog niet geupgrade heb. Ik wil deze naar een HPA Wolverine Bolt maken, maar dat is momenteel iets te duur.

De magazijnen die ik gebruik zijn de Action Army 50 round smoke magazijnen.

https://bunker501.nl/shop/accessories/action-army-vsr-10-magazine/
 
Laatst bewerkt:
Soms kan 2de hands kopen heel leuk zijn. Ik heb deze A&K ACR/MASADA voor 100 euro incl. verzenden kunnen kopen. De replica kwam al met een Prometheus 6.03 380mm barrel geïnstalleerd en nog wat hop up parts, maar de replica en barrel maken het al 100% waard. Daarbij heeft is hij bijna niet gebruikt en dus extern praktisch ZGAN :).

PfinRxll.jpg
 
Ik heb mezelf maar alvast wat cadeau gedaan voor kerst :).

Beide replica's voor een spotprijs kunnen overnemen, waren wel allebij defect maar niets dat een middagje knutselen niet kan verhelpen! De J.G. Bar-10 is volledig geüpgrade met Action Army, AirsoftPro en Maple Leaf onderdelen. In de KJW M9 zat een fabrieksfout waardoor het magazijn niet goed werkte. Inmiddels schieten ze allebei als een zonnetje.

Weet iemand misschien welke vsr-10 magazijnen van goede kwaliteit zijn en goed werken in een JG Bar-10? De originele mag is een beetje sneu en werkt niet heel goed (drukt de bb's niet ver genoeg in de hopup kamer, gebeurd vooral bij de laatste twee bb's).

Edit: De foto's werken niet mee :,). Dan maar even zo voor de nieuwsgierige aagjes: https://ibb.co/k31PEb
k31PEb

k31PEb

Fraai ding die Bar-10 *drool*

p.s. foto's werken meestal wel als je de url er twee keer in plakt om een of andere reden.
 
Gaaf dat je een Bar-10 gekocht hebt! Heb je al de range getest? Hopelijk schiet hij al lekker strak.
Welke upgrades zitten er precies in? En is de cilinder al geupgrade. De enige minpunten van mijn Bar-10 is nu de consistancy, omdat ik de cilinder nog niet geupgrade heb. Ik wil deze naar een HPA Wolverine Bolt maken, maar dat is momenteel iets te duur.

De magazijnen die ik gebruik zijn de Action Army 50 round smoke magazijnen.

https://bunker501.nl/shop/accessories/action-army-vsr-10-magazine/
`
Thanks voor de tip! Zal ze zeker overwegen!

De replica is volledig geüpgrade, alle originele internals zijn vervangen. Ik heb hem vanmiddag even kort getest en hij is volgens mijn aardig accuraat op 50m. Hij schiet in ieder geval tot het einde van ons weiland, en dat is nogal een eind. Zal hem morgen nog even wat uitgebreider testen.

Volgens mij is dit wat er nu in zit:

Action Army hopup
Action Army barrel spacers
AirsoftPro Zero trigger set (version 3)
AirsoftPro cylinder en cylinder head
Maple Leaf nub tensioner
Maple Leaf 70 degree bucking
Maple Leaf 430mm precision barrel 6,03 mm
Maple Leaf M145 spring

@Benjah zeker een mooi ding! Een iets té mooi ding. Daarom ligt ie nu bij mij thuis en heb ik opeens 4 replica's (oeps).
 
Laatst bewerkt:
`
Thanks voor de tip! Zal ze zeker overwegen!

De replica is volledig geüpgrade, alle originele internals zijn vervangen. Ik heb hem vanmiddag even kort getest en hij is volgens mijn aardig accuraat op 50m. Hij schiet in ieder geval tot het einde van ons weiland, en dat is nogal een eind. Zal hem morgen nog even wat uitgebreider testen.

Volgens mij is dit wat er nu in zit:

Action Army hopup
Action Army barrel spacers
AirsoftPro Zero trigger set (version 3)
AirsoftPro cylinder en cylinder head
Maple Leaf nub tensioner
Maple Leaf 70 degree bucking
Maple Leaf 430mm precision barrel 6,03 mm
Maple Leaf M145 spring

@Benjah zeker een mooi ding! Een iets té mooi ding. Daarom ligt ie nu bij mij thuis en heb ik opeens 4 replica's (oeps).

Hmm, 50M ik hoop voor je dat je een stuk verder komt :p Hopelijk heb je genoeg ruimte om thuis op je gemak alles te kunnen afstellen. Bij mij thuis heb ik 1 km weiland, het afstellen is namelijk even wennen, omdat de hopup adjustment onder in de magwell zit. Dus dat kost veel tijd en met elk gewicht heb je weer een andere hopup instelling ofc. Wat voor gewicht lift je?
 
Hmm, 50M ik hoop voor je dat je een stuk verder komt :p Hopelijk heb je genoeg ruimte om thuis op je gemak alles te kunnen afstellen. Bij mij thuis heb ik 1 km weiland, het afstellen is namelijk even wennen, omdat de hopup adjustment onder in de magwell zit. Dus dat kost veel tijd en met elk gewicht heb je weer een andere hopup instelling ofc. Wat voor gewicht lift je?

Hij komt absoluut een stuk verder, ging even om de accuraatheid :,).

Op dit moment .30, is het zwaarste wat ik heb liggen. Ik heb verder nog niet met de hopup geknoeid, er moet toch nog een nieuwe bucking in aangezien die beschadigd is.
 
Hoppa,onze medic gaat sniperen.
Betekent dit dat we niet meer om onze "nurse" kunnen roepen? :(

Wel een vette rifle. ;)
 
@Alissa

Is al aangegeven de 50 rnd van Action Army en verder past de 30 rnd van TM er perfect in. Die laatste gebruik ik ook in mijn Bar-10. Happy sniping :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Alissa
Yes! Mijn ACOG reddot is binnen <3 Dan kan ik in thema blijven wanneer ik de zoom teveel vindt, zoals in de zomer.

Kijk dan hoe sexey!
diQHzHg.jpg


"jammer" genoeg hadden ze hem niet met een mooi rood glaasje. Komt toch een honeycomb voor dus je ziet het straks niet meer.
xj3yUiG.jpg
 
Yes! Mijn ACOG reddot is binnen <3 Dan kan ik in thema blijven wanneer ik de zoom teveel vindt, zoals in de zomer.

Kijk dan hoe sexey!
diQHzHg.jpg


"jammer" genoeg hadden ze hem niet met een mooi rood glaasje. Komt toch een honeycomb voor dus je ziet het straks niet meer.
xj3yUiG.jpg
Die van Pirate Arms heeft dat wel;) Ik heb hem al 1,5 jaar en werkt nog perfect
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan