Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Top! Ben benieuwd hoe hij jou bevalt. Ik vind 450€ toch wel een flink bedrag, maar miss voor later een leuke replica :)

Ga je er een review over schrijven? Ben erg benieuwd!

Bij pirosport hebben ze ook refurbished replica's hangen dit zijn defecte replica's of replica's die schade tijdens transport hebben opgelopen, hier hing ook een AK5C tussen (was wel een tijdje geleden) en volgens mij is alles daar 50% van de nieuwprijs als het refurbished is.

EDIT: hier is de post, half jaar geleden maar :p https://www.facebook.com/PIROSPORT/...086485578651/1367240946663196/?type=3&theater
 
Bij de GK5C heeft G&G een eerste en een tweede versie. de eerste versie had volgens mij problemen met feeden, wat een best wel groot probleem is. Ik had daarom gunfire gevraagd of dit de tweede versie was en zei dachten van wel. Je wilt dus niet die eerste versie hebben wat je niet kan weten als je hem tweedehands koopt. De GK5C is wel al aardig wat jaartjes beschikbaar dus ik betwijfel dat er veel V1 GK5Cs zijn maar goed.

Ik wou de GK5C eigenlijk halen bij deze webshop:

http://www.patrolbase.co.uk/airsoft/g-g-gt-advanced-gk5c-gl-aeg-olive-green.htm

Maar tijdens de sale bij gunfire was die van hen net wat goedkoper. Ook deze webshop heb ik gevraagd en zij zijden dat het recentelijk was aangevuld.

edit: Ohja en ik laat natuurlijk weten hoe hij bevalt, volgende week gaat hij zijn eerste skirm meemaken :)
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen tijd heb ik weer het één en ander binnengekregen, maar nog niet hier neergezet.
Vorige week onder andere dit Poolse scherfvest gekocht bij @Igor voor een prikkie. Helemaal gloednieuw en zit als een vorst.
Zs8EmYw.jpg


En een tijdje terug dan eindelijk een Makarov gekocht. Meer voor de heb dan om er echt mee te spelen, want hij schiet maar 20m op z'n best en hij werkt alleen maar in dual action.
Vandaag heb ik dan m'n Thunder goggles binnen gekregen na wat vertraging bij UPS door de sneeuw. Net even uitgebreid getest onder al m'n helmen met balaclava erbij, en zelfs na een aantal series goede slav squats beslaat hij nog geen eens. Top spul @Boudewijn!
ZgkOs09.jpg
 
TL2cpewm.jpg

utF20JLm.jpg

Ik heb BETA Project EXP Mags gehaald bij Weapon762 want deze hadden free shipping en de mags kosten maar 7 euro ps. Het is een PTS PMAG kopie, wat ik wel een mooie mag vindt. Ben eigenlijk überhaupt wel meer fan van de meer moderne poly mags dan de STANAGS. In mijn SCAR en Masada passen ze zonder problemen, in mijn M4 zal ik de bump aan de achterkant moeten veilen maar dat is en kleine moeite. Ga ze nog wat verder testen met bb gewichten en het feeden dan, maar dit is zo mijn eerste impressie.

Edit: passen ook in me specna zonder modificeren. Feeden hopelijk dit weekend testen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek en ChaoSState
Trimmed for obvious reasons.

Nice dat scherfvest! En die Makarov brengt me helemaal terug naar Arma 2. ;-)
MFH goggles wel een aanrader dus? En mss effe een nub-vraagje...ik zie/zag wel vaker (bij intro etc) afgeknipte tie-wraps op replica's zitten. Wat is daar het verhaal achter?

En dannn...mijn eerste replica, zojuist besteld:

https://gunfire.nl/product-dut-1152216910-Replika-karabinka-SA-H05.html
Met nog wat goodies. Met die 21% eraf was het ineens een no-brainer. Beetje jammer alleen dat ie waarschijnlijk nét qua delivery zo rond de Kerst uit gaat komen, maar we gaan het meemaken.
 
  • Leuk
Waarderingen: ChaoSState
Nice dat scherfvest! En die Makarov brengt me helemaal terug naar Arma 2. ;-)
MFH goggles wel een aanrader dus? En mss effe een nub-vraagje...ik zie/zag wel vaker (bij intro etc) afgeknipte tie-wraps op replica's zitten. Wat is daar het verhaal achter?
de mfh goggle is bij mij 1 keer door iemand anders (@Anton) gebruikt met succes.
de tie-wraps krijg je als je aa door de pfs is gekomen en je die dus mag gebruiken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Anton en Benjah
De goggles zijn erg fijn, maar vandaag besloegen ze nogal omdat het buiten koud was en mn adem warm. Maar ze staan ook erg goed op mn helm als ik ze niet op heb =P
 
Ja mag me weer melden :)
voor op me Specna H05 een cloontje van de 552 ;P
 

Bijlagen

  • 20171216_223324.jpg
    20171216_223324.jpg
    178,1 KB · Weergaven: 227
Hey ik mag me nu denk ik wel voor het eerst hier melden :)

Voor de ACN intro dag had ik al een camo, mask etc gescoord
b13865c2-ac9a-40e4-957c-c90d9d5a7ff0_zps95us7lrl.jpg.html


b13865c2-ac9a-40e4-957c-c90d9d5a7ff0_zps95us7lrl.jpg


Nu zijn we weer wat verder in de tijd, is het gras niet meer zo groen als hier boven en heb ik een HK416 opgepikt

Replica_zpsdwengwpj.jpg


Moet nog wel een aantal extra midcaps regelen, iets om deze in te dragen en een killflash die wel past. De T1 past niet in de T2 optic.

Het liefst had STANAG mags echter de G&P uit de winkel gaan echt niet passen in een HK. Dus moet ik nog even verder naar zoeken.
 
Hey ik mag me nu denk ik wel voor het eerst hier melden :)

Voor de ACN intro dag had ik al een camo, mask etc gescoord
b13865c2-ac9a-40e4-957c-c90d9d5a7ff0_zps95us7lrl.jpg.html


b13865c2-ac9a-40e4-957c-c90d9d5a7ff0_zps95us7lrl.jpg


Nu zijn we weer wat verder in de tijd, is het gras niet meer zo groen als hier boven en heb ik een HK416 opgepikt

Replica_zpsdwengwpj.jpg


Moet nog wel een aantal extra midcaps regelen, iets om deze in te dragen en een killflash die wel past. De T1 past niet in de T2 optic.

Het liefst had STANAG mags echter de G&P uit de winkel gaan echt niet passen in een HK. Dus moet ik nog even verder naar zoeken.

Mooie replica zo'n 416!
 
  • Leuk
Waarderingen: Ernstjan
Vandaag ook mijn bestelling van Great Oak (@Boudewijn) ontvangen. Helaas is de kleding een maatje te groot. Verder het volgende binnen gekregen:

- Zwarte half zachte mesh
- Thunder Bril
- 3001 BB’s (.20)
- Speedloader (90 BB’s)
- Zwarte kniebeschermers

Aangezien ik hier nog nooit iets gepost had nog even een opsomming wat ik al had.
- Olive green half zachte mesh
- Olive green tactical gloves
- Zwarte balaclava’s

Nog niet echt iets fotowaardigs maar begin volgend jaar wil ik mijn replica aanschaffen.