@RamonDales Klopt helemaal! Het is inderdaad een airsoftreplica van de Kel-Tec KSG 12, maar dan gemaakt door Tokyo Marui. Wat ik gehoord heb een best wel goede replica ook, trouwens. Heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal voor handen, maar o.a. de trademarks zijn best wel realistisch als ik het geheel vergelijk met het echie op afbeeldingen.Het is alleen geen spas 12 maar een Kel-Tec KSG 12

.
. 

De UMP is van plastic, maar is echt heel degelijk, kraakt helemaal niet en is lekker lichtgewicht. Ik heb hem bij Combat City in Leiden gebruikt (CQB) en ik vond hem heerlijk schieten. In mn eerste push gelijk een stuk of 5 kills gemaakt
 De UMP is van plastic, maar is echt heel degelijk, kraakt helemaal niet en is lekker lichtgewicht. Ik heb hem bij Combat City in Leiden gebruikt (CQB) en ik vond hem heerlijk schieten. In mn eerste push gelijk een stuk of 5 kills gemaakt  In ieder geval geen last gehad van een te korte range, maar daar heb je ook niet zo snel last van bij CQB. Uiteindelijk ook nog een LiPo kunnen vinden die er in past! Voor zover ik mij kon herinneren schoot ie ongeveer 310 fps out of the box.
 In ieder geval geen last gehad van een te korte range, maar daar heb je ook niet zo snel last van bij CQB. Uiteindelijk ook nog een LiPo kunnen vinden die er in past! Voor zover ik mij kon herinneren schoot ie ongeveer 310 fps out of the box.