Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Een beetje laat van mijn kant, maar is het een sniper op Gas? :p

Jup Tanaka Works M700, gas powered rifle, best bruut ding en ook niet goedkoop met 460 euro (wat ik zo snel vond bij een EU shop). Er is ook een goedkopere KJW M700, maar weet niet of die hetzelfde systeem gebruikt (intern), heb deze wel eens voorbij zien komen online en ook in video's waar mensen deze geHPA tapped hadden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oddball en Camilo
Jup Tanaka Works M700, gas powered rifle, best bruut ding en ook niet goedkoop met 460 euro (wat ik zo snel vond bij een EU shop). Er is ook een goedkopere KJW M700, maar weet niet of die hetzelfde systeem gebruikt (intern), heb deze wel eens voorbij zien komen online en ook in video's waar mensen deze geHPA tapped hadden.

Cool! Heb wel is een snipers rifles gezien op basis van HPA en Co2, maar gas is nieuw voor me :)
Ben stiekem wel benieuwd naar hoe het werkt ^^
 
@Rebelattack heeft het meeste al verteld en daar zat geen woord verkeerd tussen.
De Tanaka ligt ondertussen in onderdelen uit elkaar voor de installatie van wat upgrades.
De kjw is inderdaad gebaseerd op de Tanaka met van wat ik weet, enkele kleine verschillen.
 
PTS EPS Stock
d6hpUjh.jpg


Eotech XPS2 Clone
fckX5G5.jpg


u51RwVO.jpg
 
Heb een losse LVOA-S rail kit besteld van Angry Gun en gister binnen gekregen. Had nog een losse receiver van A&K liggen, dus ga daar een replica mee bouwen, eerder ook al een E&C A2 Pistol grip, Buffertube, Sling plate en QC Gearbox shell besteld waarmee ik een complete replica heb. Had ook een Toparms/E&C/Specna Arms receiver besteld van airsoftpro maar die heeft besloten geen enkele barrel nut te willen nemen dus daar moet ik nog achteraan :|.

PTq97nhl.jpg


Heb nu een silencer geïnstalleerd, want de barrel extension was voor de 16.2 inch en niet de 13.5 inch dus de silencer is een tijdelijke oplossing.

981Lldpl.jpg


Rip outer barrel length.

Internals gaan er ongeveer als volgt uit zien:

- SHS HT of ZCI HT
- 12:1 SHS Gears
- Simpele mosfet of BTC not sure yet.
- Good compression parts XD.
- R-hopped ZCI 270mm want die heb ik nog liggen.
 
Sweet!

@Rebelattack Waar heb je die rail kit vandaan als ik vragen mag? Ben zelf ook een beetje aan het rondkijken naar een dergelijke rail, maar kan maar weinig naar mijn zin vinden.
 
Sweet!

@Rebelattack Waar heb je die rail kit vandaan als ik vragen mag? Ben zelf ook een beetje aan het rondkijken naar een dergelijke rail, maar kan maar weinig naar mijn zin vinden.

Heb hem van ak2m4, maar daar is ie veel te duur, waar ik toch weer achteraf achter kom. Uit Italië is hij 100 met (85+15) verzendkosten voor de 13.5 inch en 110 ongeveer voor de 16.2 inch variant: https://www.tangotactical.it/en/465-ris. Relatief is dit ook duur omdat de Big dragon voorheen 70 en 77 kosten bij taiwangun maar die wordt niet meer verkocht :(. Hier krijg je dus alles bij Rail, Gasblock met Gastube, Outer barrel, Barrel nut, Rail panels (3 stuks, 2 korte en 1 lange) en nog een stukje koord. Je kan hem eigenlijk altijd wel perfect allignen door het design van de barrel nut. Deze draai je er gewoon op en de rail kan je dan 360 graden draaien en vast zetten waar je wilt en daarna zit hij dan ook strak vast, outer barrel is ook prima geen wobble, ben er zeer tevreden over en weer eens wat anders dan alle keymods en Daniel defense rails.

BTW hij passte niet op mijn specna door de receiver en niet de barrel nut, want een maat van me heeft deze wel passend gekregen op een specna.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek
Na afgelopen keer bij Balls and Arrows voor het eerst te weinig ammo bij me te hebben, maar wat aanpassingen gemaakt / aankopen gedaan.

Ik had 2 magazijn pouches op mijn linkerflank, 1 fastmag op mn borst en 2 magazijnen in de kangeroo pouch van de mod carrier.

Dit aangepast naar 3 fasts mags op mijn linker flank, 1 fastmag op mijn borst (inverted) en 2 magazijnen in een diepe pouch op mijn heup dmv een leg panel. Reden hiervoor is dat mijn front zo leeg mogelijk is ivm prone, en de magazijnen links toch makkelijk te pakken zijn. Rechts blijft leeg ivm schouderen replica en een pistool op m'n heup.

Tevens een tasmanian Tiger wrist office op de plate carrier, ipv rond mijn pols. Dit voor evt maps van de locaties.

Plaatjes: Fast mags / wrist office op plate carrier.
y4uGiVC.jpg


blRGxDT.jpg


invader gear MKII leg panel
ztkRokF.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: michielvdz en Daburg
Vandaag binnen gekomen:

rGeRA3n.jpg

  • Tokyo Marui Tracer Unit
  • Tokyo Marui Speedloader XL
  • Tokyo Marui silicone oil spray
  • Guarder 0.25 tracers 4000 Red
  • Guarder 0.25 tracers 4000 Green
Hv5oLnF.jpg


Moest 22 euro import/inklaring betalen (Hong Kong) maar dat heb ik alleen al dik terug verdiend met het prijs verschil van de tracer unit. Namelijk 64 euro versus 110 hier in Nederland. :D
 
Laatst bewerkt:
Gister en vandaag had ik wat mooie spulletjes binnengekregen:

Een extended magazine voor m'n TM G17 (50 bb's in m'n mag nu :p) van Unit13

En allemaal mooie spulletjes van de Great Oak beheerd door @Boudewijn :
SISU bitje (donker groen)
SISU doosje
Portofoon clipje
Face wrap (zwart)
Tonfa, voor bij m'n AT load-out. Dit is een lopend projectje ^^
Cleaning doekjes






Ik wou graag een bitje i.c.m met een facewrap voor m'n sniper load-out. Dit om m'n mesh masker veilig te kunnen ditchen :D En door het clipje kan ik m'n porto nu fielden, wat mij een groot voordeel geeft in het veld!
 
  • Leuk
Waarderingen: michielvdz en Boudewijn
Vandaag kwam mijn GoPro Hero Session 4 met NVG mount binnen! Start met een YouTube kanaal met daarop Airsoftvlogs, maar dan niet de dertien-in-een-dozijn snipercontent, maar meer gericht op assault, tactics en teamplay. :)
 

Bijlagen

  • foto.jpg
    foto.jpg
    524,9 KB · Weergaven: 177