Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

b5xYjbV.jpg

Warrior Assalut drop down pouch

rZQJwoP.jpg

Warrior Assault Hydration Carrier 2.0
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7 en Daburg
Correct me if I'm wrong maar volgens mij maakt een langere inner barrel lengte bij AEG toch niet niks uit?
Klopt. Maar toen ik mijn tight bore kocht hadden ze niet de juiste lengte voor mijn replica. Vond dat niet zo'n probleem, aangezien ik er toch die suppressor op heb. Misschien dat ik nog eens een keer de eerste kamer van de standaard flash hider uitboor zodat hij er alsnog in past.
 
HTB174IDPVXXXXaEaFXXq6xXFXXXk.jpg

Een rugzakje besteld om te gaan combineren met mijn nieuwe battle belt. Vond mijn huidige hydration pouch niet echt een succes om op zichzelf te gebruiken (normaal zit deze vast aan mijn plate carrier). Dit geeft wat meer ruimte om sjit mee te nemen en mijn ptt te bevestigen, en het elastiek is ideaal om een regenponcho tussen te stoppen voor de nattere dagen.
 
W2o7BAh.jpg


Na te spelen met midcaps zonder vest de stap gemaakt. Veel wikken en wegen, toch OD gekozen.
Invader Gear overigens ;)
Vind het zelf heel netjes staan en fijn om alles zo op je te hebben.
zaterdag gelijk grondig testen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: TwanRage
Netjes hoor. Zelf zou ik de sling iets hoger doen, anders sleept je replica zo'n beetje over de grond ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Blade
Netjes hoor. Zelf zou ik de sling iets hoger doen, anders sleept je replica zo'n beetje over de grond ;)
Ik ben 2 meter lang, dus dat valt mee. Maar je hebt gelijk, hij mag nog ietsje korter (pakt nu wel heel makkelijk over naar andere schouder).
 
Ik ben 2 meter lang, dus dat valt mee. Maar je hebt gelijk, hij mag nog ietsje korter (pakt nu wel heel makkelijk over naar andere schouder).

Mischien nog een dump pouch voor de gebruikte mags? Ik heb zelf dit weekend voor het eerst gebruikt en dat ging echt super
 
Niks bijzonders gisteren 2 flesjes biocore bb,s op de post ontvangen , 0.28 en 0.32

Ik wil de verschillen een beetje testen op beide apparaten , sinds ik airsoft , nu het 3de jaar denk ik gebruik ik green devil , ze zijn goed maar ook duur , per 3000 scheelt dat bijna 7-8 euro ik lees hier goede berichten over dus zaterdag op de schietbaan in Fort de kwakel de proef maar eens op de som nemen .

pvfy6qx6qdofc.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jaaa weer flink wezen shoppen. Naast een MultiCam grenade pouch ook een 2e radio pouch + 2e radio gekocht. :)

En vorige week de Krytac Roto Paddle Holster voor mij 1911. Hiervoor een dropleg met het politiesysteem, maar dat viel vies tegen. Ging erg stroef (TaiwanGun; there you have it..). Erg blij met deze; iedereen aan te raden!

Schermafbeelding 2017-09-28 om 20.43.31.png




Daarnaast ben ik gisteren langs de shop geweest om mijn G&G hélemaal aan te pakken. Wil er een beestje van maken. Cillinderkit, Lonex hopup, madbull precision barrel, en Tornado F1 High Torque Gen2 motor. Daarnaast (alsof dat nog niet genoeg is..) wil ik een zeer betrouwbare en accurate backup OOTB, dus komt er dinsdag dit lieffie binnen:

Schermafbeelding 2017-09-28 om 20.43.52.png

Kytac PDW Mk2 :)
 
hvspilfoixmmn.jpg


Wat upgrade parts binnengekregen voor een projectje en mijn nieuwe barrel :) :)
Deze week de prometeus barrel erin gooien met flat hop.
En dan zaterdag eens naar airsoft centrum, ben benieuwd naar de resultaten.
 
mooi spul valmijaan, waar heb je het vandaan
Ik ben op zoek naar flathop en beter barrel voor mijn spacna arms, maar geen idee welke ik moet hebben (zit nu nog stock in:()
inzetten geen problem maar welke moet je hebben,staan er zoveel overall.