Klopt. Maar toen ik mijn tight bore kocht hadden ze niet de juiste lengte voor mijn replica. Vond dat niet zo'n probleem, aangezien ik er toch die suppressor op heb. Misschien dat ik nog eens een keer de eerste kamer van de standaard flash hider uitboor zodat hij er alsnog in past.Correct me if I'm wrong maar volgens mij maakt een langere inner barrel lengte bij AEG toch niet niks uit?
Ik ben 2 meter lang, dus dat valt mee. Maar je hebt gelijk, hij mag nog ietsje korter (pakt nu wel heel makkelijk over naar andere schouder).Netjes hoor. Zelf zou ik de sling iets hoger doen, anders sleept je replica zo'n beetje over de grond
Ik ben 2 meter lang, dus dat valt mee. Maar je hebt gelijk, hij mag nog ietsje korter (pakt nu wel heel makkelijk over naar andere schouder).
Zit erop Gaan zien of ik 't fijn vind ;DMischien nog een dump pouch voor de gebruikte mags? Ik heb zelf dit weekend voor het eerst gebruikt en dat ging echt super
Oh yes me wants that @Sadiek, gok zo bij hobbyking gezien de naam en andere producten?