Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

"Starter gear"... ik begon volgens mij met m'n Ares, twee hicaps, een camo broek en shirt en een pet :p oh ja.. en kistjes!

Ziet er wel allemaal Nice uit... spaarpot al geplunderd? :p

Veel plezier ermee! :D
Thanks! De spaarpot is nu wat lichter ja... :rolleyes: Maar hier kan ik een behoorlijke tijd mee vooruit (hoop ik).
 
Jahjah eindelijk bevestiging van mn bestelde hpa set.
Inferno gen2
Wolverine fgl
Storm regulator
Tippman 0.8 tankie
Klein lipotje voor de stroom.
Hopelijk eind deze week binnen, inbouwen en testen bij nac geldermalsen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Crumble en NielsHoffland
nieuwe scope en grip gekocht bij Taiwangun... nu hopen dat het op tijd binnen is voor BH zaterdag :)

Knipsel.PNG
 
  • Leuk
Waarderingen: Artilux en Vladimir
0VrzhcK.jpg


Na al eerder m'n 2 LiPo bags te hebben ontvangen én mijn 2 LiPos.
Nu ook m'n midcaps en speedloader.
Niets bijzonders gewoon: ARES AMOEBA MID-CAP MAGAZINE FOR M4/M16 (BLACK)
 
Ik had vandaag m'n Splav Gloves (maat m) binnengekregen van Skirmshop. Deze zijn deel van zowel m'n assault als sniper load-out. De sniper load-out is bijna een exacte kopie als die m'n tovarisch @Stey heeft :D

Verder zullen m'n handen goed beschermen dit weekend bij Bunker Hill :)





 
  • Leuk
Waarderingen: Stey
En m'n dubok (ook deel van m'n sniper/assault load-out) was ook binnen. Deze heb ik met hulp van Stey kunnen bestellen, en ga hem de volgende keer bij Balls and Arrows fielden :D

Dan is m'n sniper load-out op een dummy AK-Banyonet compleet ;)

Mmmmm mooi camotje hoor. Die tafel hebben wij ook btw! En die stoel, kleed, vloer.. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo, Sadiek en Stey
Yes! Afgelopen woensdag dan eindelijk mijn pakketje van Evike binnen gekregen :D

Met daarin een Angel Custom P90 stock extension zodat ik meer ruimte heb voor accu's.
Een micro dot mount plate voor de Hi-Capa

En... drumroll...

SxZHydz.jpg


Een Elite Force H8R Revolver! :cool::D

Ding is echt bad-ass al zeg ik het zelf :p
 
Yes! Afgelopen woensdag dan eindelijk mijn pakketje van Evike binnen gekregen :D

Met daarin een Angel Custom P90 stock extension zodat ik meer ruimte heb voor accu's.
Een micro dot mount plate voor de Hi-Capa

En... drumroll...

SxZHydz.jpg


Een Elite Force H8R Revolver! :cool::D

Ding is echt bad-ass al zeg ik het zelf :p

Argh! Daar heb ik ook heel lang naar zitten zoeken en was tot de conclusie gekomen dat ze in Europa niet te krijgen waren.
Laat eens een keer weten hoe het speelt.
 
Argh! Daar heb ik ook heel lang naar zitten zoeken en was tot de conclusie gekomen dat ze in Europa niet te krijgen waren.
Laat eens een keer weten hoe het speelt.

Klopt, deze wordt alleen in de USA geleverd door Umarex (aka Elite Force). Ik heb contact gehad met Umarex DE, maar zij zijn niet van plan om hem ook in Europa de releasen. :(

Toen hij bij Evike in de aanbieding was toch maar de knoop doorgehakt en hem gekocht. Ookal maakte de shipping de prijs wel een stuk hoger, must have factor was gewoon te hoog.

Eerste indruk is in ieder geval erg goed. Heeft een lekker gewicht, ookal is het een kunstof body, en en is goed gebalanceerd. Ik ben nog wel van plan om de Hop-up mod te gaan toen zodat hij een verstelbare hopup krijgt.
 
En... drumroll...

SxZHydz.jpg


Een Elite Force H8R Revolver! :cool::D

Ding is echt bad-ass al zeg ik het zelf :p
Nice! Heb het ook altijd jammer gevonden dat ie niet naar Europa is gekomen. Vond het altijd wel een geinig/betaalbaar dingetje wat nog enigsinds goed skirmbaar was. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Daburg
Gisteren mijn suppressor voor mijn 416 binnen gekregen! (Shoutout naar qtac voor de gratis extra beschermbril bij mijn bestelling )

5npL5NE.jpg


9DHvVld.jpg


Niet echt functioneel (dempt het geluid een beetje) maar vooral heel tacticool!
Zijn er meer mensen die een suppressor gebruiken?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Daburg
Had een silencer op mn g&g zitten. Inderdaad voor de looks maar inmiddels eraf gehaald omdat het het apparaat daardoor ook langer maakte, wat niet altijd handig bleek te zijn:) maar niettemin een gave 416 die je hebt ;)
 
Had een silencer op mn g&g zitten. Inderdaad voor de looks maar inmiddels eraf gehaald omdat het het apparaat daardoor ook langer maakte, wat niet altijd handig bleek te zijn:) maar niettemin een gave 416 die je hebt ;)

Dat is zeker waar, bij indoor locaties ga ik hem er zeker eraf halen. Deze suppressor is ook nog eens extra lang.
 
Gisteren mijn suppressor voor mijn 416 binnen gekregen! (Shoutout naar qtac voor de gratis extra beschermbril)

Niet echt functioneel (dempt het geluid een beetje) maar vooral heel tacticool!
Zijn er meer mensen die een suppressor gebruiken?

Effe de foto's gestript uit de quote ivm optische lengte post ;-)
Heb zelf ook een demper op mijn G&G zitten (was eerst alleen voor de looks, maar nu ook omdat er een langere inner barrel in zit, die doorloopt in de suppressor) Op mijn APE speel ik met de standaard flash-hider zonder demper
 
Effe de foto's gestript uit de quote ivm optische lengte post ;-)
Heb zelf ook een demper op mijn G&G zitten (was eerst alleen voor de looks, maar nu ook omdat er een langere inner barrel in zit, die doorloopt in de suppressor) Op mijn APE speel ik met de standaard flash-hider zonder demper

Correct me if I'm wrong maar volgens mij maakt een langere inner barrel lengte bij AEG toch niet niks uit?