Heeft die zelfde aangepaste V2 gearbox, EFCS en Mosfet?
Ja, met alle electronica btw, de EFCS en MOSFET is het zelfde dingetje
Heeft die zelfde aangepaste V2 gearbox, EFCS en Mosfet?
Ja, met alle electronica btw, de EFCS en MOSFET is het zelfde dingetje
Aah oké, leek net in de omschrijving alsof het twee verschillende dingen waren. Weer wat erover geleerd.
Enige waar ik over twijfel is de barrel en hop up. Weet niet goed welke kwaliteit die zullen hebben
Toch wel, Gemeten met google maps en stappen maar laten we on topic blijven.Also I highly frown upon the fact of 70m.
Ik ben al een tijdje bezig om mijn gear te scoren. Gisteren mijn replica bemachtigd. Om mijn replica veilig op te bergen, heb ik zelf een kist gebouwd. Hier onder wat foto's voor een kleine impressie.
Verder heb ik nog aangeschaft:
Wat wil ik nu nog kopen?
- ATACS-FG UBAC
- ATACS-FG Broek
- InvaderGear Mod Carrier OD
- Balaclava's
- Mesh
- Slings,
- Magazijnen
- En nog wat kleine dingen.
Goede schoenen
Een zwarte helm
Ik ben al een tijdje bezig om mijn gear te scoren. Gisteren mijn replica bemachtigd. Om mijn replica veilig op te bergen, heb ik zelf een kist gebouwd. Hier onder wat foto's voor een kleine impressie.
Wat wil ik nu nog kopen?
- ATACS-FG UBAC
- ATACS-FG Broek
- Balaclava's
- Mesh
- Slings,
- Magazijnen
Goede schoenen
Een zwarte helm
Wat wil ik nu nog kopen?
- ATACS-FG UBAC
- ATACS-FG Broek
- Balaclava's
- Mesh
- Slings,
- Magazijnen
Goede schoenen
Een zwarte helm
Hier de foto:Nice, dat is vakmanschap! Ik zat zelf ook al te denken aan exact dezelfde loadout (ATACS-FG met OD carrier), maar dan met OD helm. Heb je misschien een pic hoe het er uit ziet bij elkaar? Ben wel benieuwd namelijk!
Die zit gewoon vast met normale schroeven, maar die zijn niet bereikbaar als die op slot zit. Als je daar op doelt?!Nette kist!
Misschien gemene vraag, maar hoe heb je die slotplaten vast gezet?
Ik wil uiteindelijk voor indoor overstappen op zwart. En ik wil mijn helm alleen voor daarvoor gebruiken. Dus daarom koop ik hem zwart. Voor outdoor wil ik gewoon een beanie en/of balaclava dragen.Nice, dat is vakmanschap! Ik zat zelf ook al te denken aan exact dezelfde loadout (ATACS-FG met OD carrier), maar dan met OD helm. Heb je misschien een pic hoe het er uit ziet bij elkaar? Ben wel benieuwd namelijk!
Hij heeft een rem en hij is zwaarder dan de gemiddelde lockerkast die ik hier voorbij zie komenJe kist is verrijdbaar... Maar is dat wel legaal? Met andere woorden: voldoe je nu aan de opberg eisen van de wapenwet?
Hier de foto: