Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Hij heeft een rem en hij is zwaarder dan de gemiddelde lockerkast die ik hier voorbij zie komen ;)

Het volgende staat in de regelementen van de NABV:

Verplichtingen van de leden:
3. Leden die één of meerdere Airsoftapparaten voorhanden hebben dienen:
a. Het apparaat, indien niet in direct gebruik, op te slaan in een deugdelijke opslag met sluitwerk om ervoor te zorgen dat deze niet direct voor bedreiging of afdreiging beschikbaar is.

Als ik het zo lees, voldoe je mijn inziens prima aan deze eis. De kist is deugdelijk, heeft sluitwerk en zorgt ervoor dat je AA niet direct te bereiken is. Iedereen kan natuurlijk een locker of een kist op een steekwagen zetten of met een moker uit elkaar slaan zodat je toegang hebt tot de AA, maar ik kan me niet voorstellen dat ze zo ver gaan aan eisen voor opslag...
 
Nice, dank je! Goede combo.

Ik was nog wat aan het twijfelen tussen multicam en atacs, maar je foto bevestigt m'n keuze nog maar eens. Atacs FG it is!

Of...... je wacht nog even en maakt een keuze tussen bijvoorbeeld ATACS-iX of ATACS-fgX https://www.a-tacs.com/patterns

Zelf ben ik toch wel heel errug gecharmeerd van fgX :cool: Nu nog wachten todat het patroon niet alleen voor broek/shirt maar ook voor gear beschikbaar komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jasper
Heb deze Lil Pump gisteren binnengekregen van Fire-Support.

Eerste shotgun maar toch al de 5de Tokyo Marui. Prachtige kwaliteit!

TM 870 Breacher
2x 2 Witte TM Shells
Extra gas reservoir
TM Shell Holder

e6bc41ja740o8.jpg

b34ab9ubr8.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Daburg
Of...... je wacht nog even en maakt een keuze tussen bijvoorbeeld ATACS-iX of ATACS-fgX https://www.a-tacs.com/patterns

Zelf ben ik toch wel heel errug gecharmeerd van fgX :cool: Nu nog wachten todat het patroon niet alleen voor broek/shirt maar ook voor gear beschikbaar komt.

Damn, fgX ziet er inderdaad erg goed uit zeg. Aargh... soms zijn er ook gewoon teveel opties haha!

Nu kan ik gelukkig nog even wachten, laat ik eerst maar eens m'n VOG aanvragen. ;)
 
Damn, fgX ziet er inderdaad erg goed uit zeg. Aargh... soms zijn er ook gewoon teveel opties haha!

Nu kan ik gelukkig nog even wachten, laat ik eerst maar eens m'n VOG aanvragen. ;)

Succes! Ik had m'n VOG met 3 werkdagen in huis afgelopen week, top service haha.
 
Zo gekocht bij gunfire. Standaard camo voor sommige Specna Arms... Is gespoten
 
Ah jammer. Toch maar eens zoeken naar iemand die deze paintjob kan uitvoeren voor me :)
 
Die zit gewoon vast met normale schroeven, maar die zijn niet bereikbaar als die op slot zit. Als je daar op doelt?!

Hehe, daar doelde ik op inderdaad :p

Maar op je eerste foto zit hij op slot. Daar zie ik toch gewoon de schroeven van de slotplaat op de deksel zitten? Als ik die eruit zou schroeven is de kist toch ook open? Of zie ik dat verkeerd?

Begrijp me niet verkeerd, is niet om je kist af te kraken. Maar er gingen in mijn technische OCD brein wat bellen rinkelen hahah :p
 
Hehe, daar doelde ik op inderdaad :p

Maar op je eerste foto zit hij op slot. Daar zie ik toch gewoon de schroeven van de slotplaat op de deksel zitten? Als ik die eruit zou schroeven is de kist toch ook open? Of zie ik dat verkeerd?

Begrijp me niet verkeerd, is niet om je kist af te kraken. Maar er gingen in mijn technische OCD brein wat bellen rinkelen hahah :p

Het is een standaard overvalsluiting. Naam zegt genoeg.

Uw bewijs:
v3d0fk.jpg
 
Ah kijk, dat kon ik op de originele foto niet duidelijk zien.

Mijn OCD is weer gerustgesteld dank je xD :p

En anders zijn er ook speciale anti inbraak schroeven te krijgen :). Die kan je er gewoon indraaien en die zijn er niet uit te draaien. Wil je die verwijderen wordt het boren geblazen :p
 
  • Leuk
Waarderingen: qlymax
Afgelopen week een GoPro hero 5 session en Blue Snowball mic binnen gekregen! :) Binnenkort van plan om een youtube kanaal op te gaan zetten! Daar komt nog wel een andere post over, maar het gaat over Gaming, Airsoft en Luchtvaart :)



IMG_4658.jpg
 
Laatst bewerkt: