Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Dat doet mijn 5 euro speed loader ook :p, maar nee grapje mooi spul, gelukkig heb ik alleen nog maar STANAG mags dus zou ik met alleen een kopie weg komen.

Ja alleen dan echt speedy en zonder een lamme duim. :D

Had eerst een Elite Force 14 speedloader (zo'n soort shotgun) die best relaxed was.
Die had dan wel weer een MP5 en een AK adapter maar geen M14 / Thompson en andere varianten helaas. :)

Ik speel met 2 vrienden alle 3 met m4s en we heben samen 1 odin. Vooraf 1 persoon even alle mags vullen gaat echt super wat een top ding!

Hey Iedereen!

Ik mag mij ook weer eens melden :) Ik heb een aantal dingen binnen gekregen namelijk!

-M90 Helmet Cover
-Zweedse patches om mijn loadout helemaal af te maken!
-GoPro hero 5 Session met mount en bescherming!
-Kanaal naam Patches!
-Topcom Porto met oortjes! Dus dan kan ik lekker babbelen :)

Ook zijn er een aantal dingen weer verdwenen... :(
De MP5K, Bar10 en Mac11 zijn allemaal verkocht!

IMG_4672.jpg

IMG_4671.jpg

• Leuk
Waarderingen: Jan en Vladimir
Mijn nieuwe kast, met geïntrigeerd cijferslot. Zodat mijn replica er ook netjes bij ligt.

Bijlagen

• 20180225_123137-1328x747.jpg
    20180225_123137-1328x747.jpg
    136,7 KB · Weergaven: 254
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir en Crumble
Vandaag na een maand douane eindelijk mijn pakket kunnen ophalen.
Helaas wel 40 inklaringskosten maar dat mag de pret niet drukken.

KvbuOjd.jpg

• Odin Speedloader
  • Odin Speedloader Buffer (verminderd drastisch het rammelen van BB's)
  • Odin MP5 Adapter
  • Odin AK Adapter
  • Odin M14 Adapter
  • Odin Thompson Adapter
Nu heb ik 1 platform voor al mijn replica's. :cool:

Hoe is de kwaliteit van de adapters? Ik heb, toen de Sidewinder net uit was, een adapter gekocht voor mijn Scorpion Evo magazijnen van Bingo Airsoft Designs (BAD) en dat is echt een goeie solide 3D print. En afgelopen weekend heb ik toevallig adapter binnen gekregen voor G36 magazijnen via ISAshop uit Belgie. Maar dat is echt een whole other league qua kwaliteit. Voelt totaal niet solide aan, dunne wandjes en het laden gaat echt met horten en stoten door de vele speling die erop zit. Beetje teleurgesteld daardoor, dus ben wel benieuwd of dat de nieuwe standaard is voor de 3D geprinte onderdelen.

Hoe is de kwaliteit van de adapters? Ik heb, toen de Sidewinder net uit was, een adapter gekocht voor mijn Scorpion Evo magazijnen van Bingo Airsoft Designs (BAD) en dat is echt een goeie solide 3D print.

Deze komen van Airsoft Junkiez, een van de shops die de designs van Bingo Airsoft Designs over genomen heeft en mag verkopen.

I’m very sad to announce that I am stepping away from the airsoft world. I’m working with several retailers to provide continuity on the availability and support of the Bingo Airsoft Designs product line.
BG Airsoft (www.bgairsoft.com) will be taking over the production of the mini circuit boards and TCU kits
Airsoft Junkiez (www.airsoftjunkiez.com) will be taking over the Odin speed loader adapters and gearbox replacement kits for the US
PM Airsoft (www.pmairsoft.se) will be taking over the Odin speed loader adapters and gearbox replacement kits for outside of the US​

Ze voelen stevig aan, als er iets kapot zal gaan dan zal dat dat hoogstwaarschijnlijk de mag release zijn daar dat kleine stukjes met een veertje zijn die vast zitten met een ijzer pinnentje. Ik zal over een paar maanden nog wel een vervolg post maken over de duurzaamheid van de adapters.

Aah ok, ik wist dat ze gestopt waren ja, maar wist niet dat de produktlijn voortgezet werd door een ander. Handig om te weten *thumbs up*
Klinkt wel alsof de kwaliteit in ieder geval hetzelfde is gebleven, de 3D produkten van ISAshop zijn volgens mij gewoon een 1 op 1 ripoff van de BAD versies en dan wat cheaper uitgevoerd o_O

• Leuk
Waarderingen: michielvdz
Vandaag een Jing Gong Bar-10 binnen gekregen, met wat toebehoren. Upgrade projectje!

6IMb4hOVJctYgTIZ-QrQsrINtCJjXnokf_ZMVbnkU_WHHwieJ0VT1jfw9YAg6X3CZfl80LEJp64o3i5V_ebWeO4BLjBD8TnmDubFis2T3E0-BXsteruW3kChfNXTFOaSgrVgfjHq23fodsFgjbETHMhO4avva1if-1nU4iNBst9DDj1W9WKL9SvXOnpSsjb9yqkE91farOhzJmcfoc58mwrG6B04BXxtATrr9MAuB9XaVI1vuGHIow7qMIFa9p9Rzyp2pYHoi_ByXJjROEdsXjzvgUNRpHd9KQJLbLydM2k-wTbZqpn-0p8xt4xRxo9TmCRXijZaPdz6U8X1gfJ0j3ZolwXULVi_sCbxH9rCHPv58L5x31xIA4idEJLdKiHy31f-w67fAgN0W2-mt4gC89auTTWIMqWYKG2vcn7gkIvQNCRDXdnMPtKDpVDyvMLHvWfj4fpVPu-p1lzgdLi5OMvj-ZK62AtG0_0pOpJhWWMEPx2bJeeXgPYfAw6m6NLoizLKmr6b1Zw2hfA7tId6PSVgMJp1wAOo6fLR_woGCCq1AWH79dfWnEQbF2EP0wxI9Zmeiwgsqe1DW7cVhDiWSMj5srtcoYcNWlFedzE=w1316-h987-no

• Leuk
Waarderingen: qlymax
Ik ben bezig met het bouwen van een SOPMOD Block 2 M4A1 met de 12 inch Daniel Defense rail ipv de standaard 9 inch (mk18) die je veel tegen komt op het airsoft veld. Vandaag mijn kopie rail van Nuprol binnengekregen. Hele mooie kopie. Het enigste wat eigenlijk mist is de daniel defense markings maar thats about it. Nuprol markings zitten verstopt binnen in wat ik ook heel fijn vind en de kleur is ook gewoon de mooie donker bronzen kleur. Past heel mooi op de (specna arms) replica, na een kleine aanpassing gezien er tijdens de productie een kleine fout was gemaakt. Voor de rest heb ik nog wat outerbarrel shims nodig en dan is deze extern klaar, wil er nu eigenlijk ook wel een op me Mk18 XD.
YAcREu6l.jpg

• Leuk
Waarderingen: Jan, Kevinvr en Sadiek
Mijn collectie groeit en groeit :D
Vandaag mijn nieuwste aanwinst binnen gekregen:
Western Arms M11 complete set.

Hl11t7N.jpg

9BkMctL.jpg

3HexVWC.jpg

6N591cN.jpg

• Leuk
Waarderingen: Sander
Rebbel mag ik je vragen waar je hem vandaan hebt gekregen.Gekocht!

Ze waren eindelijk weer eens op voorraad in het EU ware house, ik heb geen moment er over na gedacht en er een besteld: https://hobbyking.com/nl_nl/imax-b6ac-v2-professional-balance-charger-discharger-eu-plug.html, 35 euro is niks, bestel er wat XT60's, deans of ander klein spul bij en je hebt ook nog eens de gratis verzendkosten. Heb net even de code gecheckt om te zien of hij werkelijk genuine is en hij werd gecleared :D.

• Leuk
Waarderingen: John Wick
Nice, wat is het verschil tussen de Aliexpress imax B6AC die ik heb en de gene die jij hebt? @Rebelattack

De Nederlandse shops verkopen een kopie van de V1 IMAX B6AC, de IMAX B6AC V2 van SKYRC die op aliexpress verkocht wordt weet ik weinig van, behalve dat je toch veel mensen ziet die hun codes plaatsen welke er legit uit zien, oftewel ze kunnen best genuine zijn, maar het feit dat deze 35 euro is, wat goedkoper is als ali, en zeker weten genuine was de reden dat ik er nu een haalde ipv wanneer mijn Ching chong kopie zou overlijden.

Vandaag een nieuwe stock binnen voor mijn SAW

1z319ur.jpg

Heb m'n SAW al weer 2 jaar en ik heb er al aardig wat mee gedaan.
- hop-up veranderd + flathop - de oude was gewoon erg slecht
- prometheus inner barrel
- andere piston en nozzle
- andere handguard en bipod eraf gehaald omdat ik een bipod in m'n frontgrip heb en de stock bipod ook slecht was
- een leuke amplifier erop gezet
- en een paintjob natuurlijk

Wilde iets dat bij m'n outfit hoorde (MARPAT met tan) dus heb mijn replica ook maar tan gemaakt. Dit was voor mij de eerste keer en ik vind dat het er niet slecht uit ziet :p

Hier nog even een foto van mijn nieuwe hop-up waar ik veelste veel heb voor betaald

2w7iz52.jpg

@Oddball Die M11 is ook wel heel erg vet!!! Gas of AEG? Je zou haast zeggen gas omdat het zon klein dingetje is?

@WaterIsNat Vet hoor!!! Sinds de vorige tacsim bij Critical Hit zit ik ook te denken om een keer een saw te halen voor wanneer ik niet SL of PL ben maar in de squad zit. Covering fire!!!!