Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Ik ga toch vervelend zijn maar volgens mij zijn die Specna's geen BIO of wel? NVM al gevonden ze hebben tegenwoordig ook specna bio .40 grams.
 
Ik ga toch vervelend zijn maar volgens mij zijn die Specna's geen BIO of wel? NVM al gevonden ze hebben tegenwoordig ook specna bio .40 grams.
ze zijn idd bio, worden ook geaccepteerd bij balls and arrows!

nog suggesties voor goede sniper BB's?
 
.40g is prima voor sniper, weet alleen niet wat de kwaliteit is. Lonex ga ik proberen en een maat is er tevreden over en anders longbow is ook een goeie.
 
Ik heb ook weer wat los spul binnen gekregen.

SAM_3877.JPG


Low resisting wiring met mosfet en trigger contacten.Scope 2X6 28 en een holster voor mijn Deagle.

SAM_3880.JPG


En Deagle past perfect. :)
 
Waarom moeilijk doen als het simpel kan?
Ik hoef nu nx te solderen. :p

Plug & play.
 
Ik heb r maar eentje.
Voor dat soort spannende beelden moet ik je door verwijzen naar Lotte.
Das degene met 2 Deagles. :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
TKGQRXv.jpg


E&L AKS-74UN Mod B

Onlangs is ook mijn Digital Flora combat pants en shirt binnen gekomen. Mijn Russian loadout begint steeds completer te worden.

Ziet dr super uit....heb zelf de E&L 74m klapkolf en ben er zeer tevreden mee. Schiet zonder upgrades al super maar denk er aan om er een precision barrel in te zetten....dan is het helemaal een beest.
 
  • Leuk
Waarderingen: michielvdz en Camilo
Mn eerste skirm met mn E&L AK74m bij Darkforest in Ulicoten. Wat een heerlijke dag was het....met 2 leuke teams die er helemaal voor gingen. Heb ook ff mn nieuwe originele Deense flektarn D uitgeprobeerd. Ben wel meer van t Russische spul maar hé Rusland gebruikt dit type camo ook dus vandaar dat ik m in mn collectie heb.
 

Bijlagen

  • actie.jpg
    actie.jpg
    244,6 KB · Weergaven: 242
  • 27654873_2049825081897906_784030716702170414_n.jpg
    27654873_2049825081897906_784030716702170414_n.jpg
    250,2 KB · Weergaven: 248
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Ik en mn 1e en gloedje nieuwe E&L AK74m in actie....ik draag hier mn Deense flektarn d pak met nieuwe partisan camo pet.
 

Bijlagen

  • actie.jpg
    actie.jpg
    244,6 KB · Weergaven: 230
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Het is of Deense M84 Pletsløring camo of het is Russische Flecktar-D, maar het kan niet beide zijn. Het is klein subtiel verschil, maar hij is er.
 
Aait gaaf die foto is baas! :D

Haha thanks...ik zie die Deense camo wel als een leuk alternatief voor de variant die de Russen gebruiken. Het enige verschil is dat deze donkerder is kwa kleur. Kan dus wel gebruikt worden als Russische loadout dacht ik zo. En buiten dat is het gewoon vet om te bezitten.
 
Het is of Deense M84 Pletsløring camo of het is Russische Flecktar-D, maar het kan niet beide zijn. Het is klein subtiel verschil, maar hij is er.

Het is wel origineel deens btw. Maar vond t een leuk alternatief voor zn Russische variant
 
Vandaag na een maand douane eindelijk mijn pakket kunnen ophalen.
Helaas wel 40 inklaringskosten maar dat mag de pret niet drukken.

KvbuOjd.jpg

  • Odin Speedloader
  • Odin Speedloader Buffer (verminderd drastisch het rammelen van BB's)
  • Odin MP5 Adapter
  • Odin AK Adapter
  • Odin M14 Adapter
  • Odin Thompson Adapter
Nu heb ik 1 platform voor al mijn replica's. :cool: