Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

@Oddball Die M11 is ook wel heel erg vet!!! Gas of AEG? Je zou haast zeggen gas omdat het zon klein dingetje is?

@WaterIsNat Vet hoor!!! Sinds de vorige tacsim bij Critical Hit zit ik ook te denken om een keer een saw te halen voor wanneer ik niet SL of PL ben maar in de squad zit. Covering fire!!!!
Ja, dat gaat best goed met 2500 bbs ;)
Als je er een gaat halen raad ik je aan om de hop up gelijk aan te pakken. En denk er wel om dat je de hele dag met +/- 8kg rond loopt en geloof me, dat is best zwaar in de middag XD. Het is wel vet om steeds meer support gunners te zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Ja, dat gaat best goed met 2500 bbs ;)
Als je er een gaat halen raad ik je aan om de hop up gelijk aan te pakken. En denk er wel om dat je de hele dag met +/- 8kg rond loopt en geloof me, dat is best zwaar in de middag XD. Het is wel vet om steeds meer support gunners te zien.
gehehe ja dat is iets wat me wel tegenstaat :p Je wordt er zo log van. En ik kan me voorstellen dat je echt een zucht slaakt wanneer iemand op het einde van de dag zegt "SCHIET DAAR OP!!". "Hnnnggg" terwijl je hem weer schoudert :p
 
Als je er een gaat halen raad ik je aan om de hop up gelijk aan te pakken. En denk er wel om dat je de hele dag met +/- 8kg rond loopt en geloof me, dat is best zwaar in de middag XD. Het is wel vet om steeds meer support gunners te zien.

Is het niet een idee om halverwege de dag te switchen van primary zodat je niet met lamme armen rondloopt? Helft van de dag lichtgewicht rondrennen/flanken om je benen moe te maken, de andere helft support gunner voor je armen workout!
 
Never skip leg day! ;) Klopt Kevin, de meeste spelers zouden het zo doen. Maar wanneer ik een LMG haal, doe ik dat om mijn squad van wolken BB's te voorzien. Als ik dan halverwege de dag switch gaat dat niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Martinolie4
Is het niet een idee om halverwege de dag te switchen van primary zodat je niet met lamme armen rondloopt? Helft van de dag lichtgewicht rondrennen/flanken om je benen moe te maken, de andere helft support gunner voor je armen workout!
Dit heb ik al een paar keer met m'n Scorpion gedaan:)
 
@WaterIsNat, altijd leuk om een andere LMG'er te zien, zoals je zelf al zei.

Switchen? No pain no gain! Voor mijn loadout is een Sphere helm is onderweg van 2,3kg en oordoppen want wil niet constant dat gezeur dat ik zo langzaam ben aanhoren :p
 
  • Leuk
Waarderingen: John Wick en Camilo
Ik liep vaak genoeg met een echte. Dan is een airsoft versie toch wel iets lichter.

Maar kan het me wel voorstellen dat je benen en armen als lood voelen want met airsoften is het heel veel wandelen naar de spawn en weer terug naar je squad ipv ingraven en wachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
@Jan
Yupz, een GBB met ondanks het gebruik van 144a gas (want WA) een zieke rate of fire. Ook onderhoud aan dat ding is haast om te dromen zo makkelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Whoohoooooooo! Sphere helmet binnen! Inclusief vsr camo cover. En Afghanistan bonny (replica)
IMG_20180313_190212_01.jpg

665573_ts.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en ChaoSState
Nice! Die sphere helmet vind ik altijd een apart model, maar past natuurlijk perfect bij je set! Is dit ook de versie met ingebouwde coms?
 
@Jan wat jij bedoelt is de altyn, dit is een ander type helm. Trouwens ook gave helmen, werden met en zonder klep gebruikt vanaf Afghanistan oorlog.
Het mooie van deze helm is dat ie waarschijnlijk direct uit een depot komt. Dus nooit gedragen/gebruikt, dit is niet ongebruikelijk voor orginele russische gear.
Voor meer info: https://grey-shop.ru/helmets
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en husky
Aanvulling op de Norwegian -winter- loadout, eindelijk zijn de originele MITTET Snow Overboots binnen (leverancier had eerst de verkeerde maat gestuurd, dus omruilen). Standaard uitrusting bij Noorse manschappen, ook NLD Mariniers gebruiken ze. Kan de overboot binnen enkele seconden aantrekken door gewoon met je tactical boot in te stappen en de MITTET dicht te ritsen. Materiaal is waterdicht en kan tot -30 graden. In de hiel zit de sleuf voor de skibinding.
MITTET snowboots ACN.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Net verhuisd. Moest van mijn ouders (terecht) ook dingen meenemen die ze nog hadden staan. Komt m'n vader opeens aanzetten met een plunjebaal. Van zijn diensttijd. Alles nauwelijks gedragen, alles past (we hebben dezelfde bouw). Dus ik heb nu een volledige uitrusting (alles er op en aan) van een landmacht soldaat uit begin jaren 80!

Mochten mensen interesse hebben kan ik wel foto's maken wanneer ik tijd heb om alles uit te zoeken en er een apart topic van maken?
 
Net verhuisd. Moest van mijn ouders (terecht) ook dingen meenemen die ze nog hadden staan. Komt m'n vader opeens aanzetten met een plunjebaal. Van zijn diensttijd. Alles nauwelijks gedragen, alles past (we hebben dezelfde bouw). Dus ik heb nu een volledige uitrusting (alles er op en aan) van een landmacht soldaat uit begin jaren 80!

Mochten mensen interesse hebben kan ik wel foto's maken wanneer ik tijd heb om alles uit te zoeken en er een apart topic van maken?

Altijd leuke verassingen :) Zo draag ik de kisten van mijn vader uit zijn dienst tijd :p Prima schoenen en gratiesss