Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

photo.php
26220835_10155298199526905_1676814594525418711_o.jpg


Vsr 93 pak met V95 vest, mooi binnen voor zondag. Met laarzen en wollen muts is mijn tsjetsjenië outfit klaar.

Aait heel cool! Ben benieuwd naar je outfit als ie compleet is ^^
 
Ik heb ook weer iets moois erbij! :)

Namelijk! Een rek voor mijn replicas! Zodat ik opknap/repareer/verkoop replicas mooi kan opslaan! :) Heel erg blij mee en koste geen drol, en toevallig past hij perfect in mijn kast.. :) Dus kan niet beter!

thumbnail_image1_1.jpg
 
Afgelopen week heel speciaal spul gekregen.. Ik had een nieuwe guncase nodig en @Boudewijn had een super dealtje met z'n bedrijfje GreatOak.. Natuurlijk harstikke blij met die deal :p

Bij deze.. Nieuwe case, plukschuim erin.. en plukken maar. Klaar voor BorderWaar!

iDP9GC6.jpg


bCyKqKz.jpg


En de aftermath...
hvd2Idj.jpg

Had de foto's van de koffer gezien mar nog niet de bende op de vloer.

Moet ook maar ff wat plukfoam halen op mijn werk en de mijne ook zo strak indelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Had de foto's van de koffer gezien mar nog niet de bende op de vloer.

Moet ook maar ff wat plukfoam halen op mijn werk en de mijne ook zo strak indelen.

Eigenlijk raad ik wel aan om foam the pakken wat je snijd.. Ik denk dat dat iets sterker/minder meegeeft .. Als je kijkt naar de loop van de vector zie je dat het daar heel dun is..
 
Een koffertje van Nuprol, Madbull precision barrel, Mapple Leaf Macaron(i) 60, Maple Leaf nub en een Odin Innovations m12 speedloader.

Bedankt @Rebelattack voor het advies
Bekijk bijlage 1271
Nog ff snel een twee vraagjes. Hebben andere mensen, die ook een koffer hebben, ook hun batterijen in de koffer? Misschien sla ik wel een beetje door :rolleyes:.
Ik wil mijn koffer graag op slot kunnen doen, wat voor sloten gebruiken jullie?

Nu nog ff mijn replica opereren om de nub en barrel erin te zetten.

Blijft een mooi systeem, mijn Nuprol case (ook in OD green) zaterdag besteld bij Risen, hopelijk a.s. zaterdag afhalen.
Alleen dan beslissen welke replica erin gaat en hoe ik alles in ga delen... :rolleyes:
 
Hallo iedereen,

Het is een tijdje geleden dat ik actief ben geweest op het forum dus bij deze een update vanuit mij.
Ik heb inmiddels mijn kledingkast zo ingericht dat mijn gear er grotendeels in past. In de tijd dat ik niet actief was heb ik bijgekregen:
- KJ Works Hi-Capa 5.1 1911 GBB
- 2 mags
- ? Een nieuwe kast inrichting ? :p

Mijn volgende upgrades worden:
- SSO SPOSN vest
- ZSh-1-2 Helmet
- (Misschien een AK12 type model)

Eerst maar weer eens spelen. Tot snel!
FK9QNGh.jpg
 
Succes met de AK12 in een niet onaardig manier, zijn er maar 2 die ze maken, NPO aeg en dan kost ie je bijna een rug (1k) of Well en die kost maar 100 euro, maar is helemaal van plastic en vergt dat je hem intern helemaal aanpakt. Wordt toch tijd dat LCT, CYMA of E&L eens wat meer bijzondere Russische assault rifles op de markt gaan brengen.
 
Succes met de AK12 in een niet onaardig manier, zijn er maar 2 die ze maken, NPO aeg en dan kost ie je bijna een rug (1k) of Well en die kost maar 100 euro, maar is helemaal van plastic en vergt dat je hem intern helemaal aanpakt. Wordt toch tijd dat LCT, CYMA of E&L eens wat meer bijzondere Russische assault rifles op de markt gaan brengen.

Bestaan er eigenlijk betaalbare (en goede) airsoft versies van een AK-12, aek971 of AN-94?
 
Bestaan er eigenlijk betaalbare (en goede) airsoft versies van een AK-12, aek971 of AN-94?

Volgensmij niet.. Ik heb er naar gekeken maar ik vond alleen een goedkope plastic AK.. De AK12 is eigenlijk de enige AK die ik wel graag zou willen hebben :p Misschien dat je van een andere soort AK een AK12 kan maken, met nieuwe bodykits enz. enz.
 
  • Leuk
Waarderingen: michielvdz
Hallo iedereen,

Het is een tijdje geleden dat ik actief ben geweest op het forum dus bij deze een update vanuit mij.
Ik heb inmiddels mijn kledingkast zo ingericht dat mijn gear er grotendeels in past. In de tijd dat ik niet actief was heb ik bijgekregen:
- KJ Works Hi-Capa 5.1 1911 GBB
- 2 mags
- ? Een nieuwe kast inrichting ? :p

Mijn volgende upgrades worden:
- SSO SPOSN vest
- ZSh-1-2 Helmet
- (Misschien een AK12 type model)

Eerst maar weer eens spelen. Tot snel!
FK9QNGh.jpg
Hallo iedereen,

Het is een tijdje geleden dat ik actief ben geweest op het forum dus bij deze een update vanuit mij.
Ik heb inmiddels mijn kledingkast zo ingericht dat mijn gear er grotendeels in past. In de tijd dat ik niet actief was heb ik bijgekregen:
- KJ Works Hi-Capa 5.1 1911 GBB
- 2 mags
- ? Een nieuwe kast inrichting ? :p

Mijn volgende upgrades worden:
- SSO SPOSN vest
- ZSh-1-2 Helmet
- (Misschien een AK12 type model)

Eerst maar weer eens spelen. Tot snel!
FK9QNGh.jpg
Ziet dr zeker niet on aardig uit...mooie izlom camo. Gorka 3 toevallig?.
Denk ook nog om wat in die camo te bestellen tzt.
 
net mijn warrior assault elastic mag pouch ontvangen. Low profile maar toch makkelijk voor een fast reload. Krijgt een mooi plekje op de linker flank van mijn plate carrier.

warrior-triple-elastic-mag-pouch-a-tacs-fg.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Kevinvr
Mag me ook weer eens melden.

Combatshirt en Combatbroek

happy mee :)
 

Bijlagen

  • 20180412_125004.jpg
    20180412_125004.jpg
    452 KB · Weergaven: 182