Niet airsoft, wel leuk
Al enige tijd in mijn bezit als "voor de leuk, erbij enz"
Is dat nou een oude jetta?Niet airsoft, wel leuk
Is dat nou een oude jetta?
@markiemark stimmt een jetta C uit 1983 (rdw for the win). Gezien het airsoft topic, doet me dit wel denken aan die ford Ka die bij Balls and Arrows geparkeerd staat
Ik heb meerdere lagen teflon tape om de CO2 cartridge gedaan bij het mondstuk en de nozzle ondergespoten met siliconen olie ja maar dat hielp helaas niet, aangezien hij aan de bovenkant lekt (ejection port).
/Off topicDan zit het probleem waarschijnlijk in je valve of een eventuele seal aan de bovenkant.
Paar dagen geleden een M1 Carbine van King Arms op CO2 gekocht (tweedehands)
Een vet ding! Schiet rond de 390 - 420fps en je kan er ongeveer 75 keer mee schieten op één CO2 cartridge, laatste 10 schoten zijn dan wel erg traag. Magazijn lekt alleen wel een beetje helaas . Op de dag dat ik hem binnenkreeg was dat niet zo of was het me niet opgevallen. Hij lekt uit de ejection port maar ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten fixen.
Dit is wat ik tot nu heb verzameld in ruim een jaar: (AK5C deel ik met mijn pa dus niet helemaal van mij en Five Seven niet afgebeeld)
Heeft die M1 toevallig ook al op reddit gestaan?
Sorrrry laaat! het betreft de PSO-1 van ACM gekocht bij taiwangunWelke fabrikant PSO-1? altijd nieuwsgierig naar.
Bekijk bijlage 1312 nieuw lid in de familie, een tweedehandsje cyma mp5