Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Niet airsoft, wel leuk :D
Al enige tijd in mijn bezit als "voor de leuk, erbij enz"

w99xPwg.jpg
 
Afgelopen zaterdag heb ik m'n nieuwe Nuprol XL Case voor het eerst gefield. Ik was op zoek naar een lichte stevige case waarin ik zowel m'n Dragunov SVD als de rest van m'n arsenaal (m'n AKSU en m'n Glock 17) kon transporteren. Deze passen allemaal erin, echt perfect!

Verder beschermt het foam en de stevige buitenkant m'n schatjes optimaal. En is er plaats voor twee hangsloten, ook dit vind ik zelf een fijn design.














Na wat research en overleg met @Boudewijn kwam ik op deze case uit. Hij is de trotse eigenaar van de: The Great Oak Dumpstore. De case heb ik toen meteen besteld, en was er super snel. Wat ik erg fijn vind van deze webshop is het persoonlijke advies en dat er met je mee wordt gedacht over je wensen/eisen aan je uitrusting.

Verder is de service altijd goed en worden de spullen snel verzonden. Kortom 10/10 weer, mijn complimenten!
 
@markiemark stimmt een jetta C uit 1983 (rdw for the win). Gezien het airsoft topic, doet me dit wel denken aan die ford Ka die bij Balls and Arrows geparkeerd staat :rolleyes:
 
Fielden dat hok!
BB magneet!

IMG_4230.JPG


Gisteren geleverd,kan ik die jetta mee verfraaien.:D
 
  • Leuk
Waarderingen: Daburg
Is dat nou een oude jetta?

Klopt

@markiemark stimmt een jetta C uit 1983 (rdw for the win). Gezien het airsoft topic, doet me dit wel denken aan die ford Ka die bij Balls and Arrows geparkeerd staat :rolleyes:

Heel goed gezien van RDW. Jammerlijk dat je hem dan weer vergelijkt met een sloopauto bij B&A.

Fielden dat hok!
BB magneet!

Bekijk bijlage 1309

Gisteren geleverd,kan ik die jetta mee verfraaien.:D

KOEST VLAD! TERUG IN JE HOKK!!
 
Paar dagen geleden een M1 Carbine van King Arms op CO2 gekocht (tweedehands)

vMXSXyF.jpg


Een vet ding! Schiet rond de 390 - 420fps en je kan er ongeveer 75 keer mee schieten op één CO2 cartridge, laatste 10 schoten zijn dan wel erg traag. Magazijn lekt alleen wel een beetje helaas :(. Op de dag dat ik hem binnenkreeg was dat niet zo of was het me niet opgevallen. Hij lekt uit de ejection port maar ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten fixen.

Dit is wat ik tot nu heb verzameld in ruim een jaar: (AK5C deel ik met mijn pa dus niet helemaal van mij en Five Seven niet afgebeeld)

5icTKcP.jpg
 
Mooie M1 Jelle en top merk ook nog.
Goe bezig,jammer van die lekkage.
Heb je hem al eens ingespoten met siliconen olie?
Dat doet wonderen voor uitdrogende rubbertjes.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle
Ik heb meerdere lagen teflon tape om de CO2 cartridge gedaan bij het mondstuk en de nozzle ondergespoten met siliconen olie ja maar dat hielp helaas niet, aangezien hij aan de bovenkant lekt (ejection port).
 
Ik heb meerdere lagen teflon tape om de CO2 cartridge gedaan bij het mondstuk en de nozzle ondergespoten met siliconen olie ja maar dat hielp helaas niet, aangezien hij aan de bovenkant lekt (ejection port).

Dan zit het probleem waarschijnlijk in je valve of een eventuele seal aan de bovenkant.
 
Dan zit het probleem waarschijnlijk in je valve of een eventuele seal aan de bovenkant.
/Off topic

Hmm is er een manier hoe ik dat zou kunnen fixen zonder hem uit elkaar te halen? Iets van een spray ofzo? Het magazijn is namelijk een groot blok zonder schroeven die ik er makkelijk uit kan halen
 
Paar dagen geleden een M1 Carbine van King Arms op CO2 gekocht (tweedehands)

vMXSXyF.jpg


Een vet ding! Schiet rond de 390 - 420fps en je kan er ongeveer 75 keer mee schieten op één CO2 cartridge, laatste 10 schoten zijn dan wel erg traag. Magazijn lekt alleen wel een beetje helaas :(. Op de dag dat ik hem binnenkreeg was dat niet zo of was het me niet opgevallen. Hij lekt uit de ejection port maar ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten fixen.

Dit is wat ik tot nu heb verzameld in ruim een jaar: (AK5C deel ik met mijn pa dus niet helemaal van mij en Five Seven niet afgebeeld)

5icTKcP.jpg

Heeft die M1 toevallig ook al op reddit gestaan? :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle
Heb em al een tijd binnen maar heb een TT chest rig mk2 multicam binnengehaald. Zit goddelijk en mijn g36 hicaps passen prima.
C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_tt-chest-rig-mkii-mc-multicam_1.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle
Tevens weer een bestelling gedaan! Cyma Cm045a met PBS-1 silencer en rpk high caps
 
Dat zijn nog eens leuke cadeautjes!

Ik heb alle onderdelen binnengekregen om mijn DMR weer strijdbaar te maken.
Nu eerst op vakantie, DMR hoeft pas klaar te zijn voor de BH skirm van juni.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vladimir