Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

• Onderwerp starter Onderwerp starter Guest
  • Startdatum Startdatum
Net verhuisd. Moest van mijn ouders (terecht) ook dingen meenemen die ze nog hadden staan. Komt m'n vader opeens aanzetten met een plunjebaal. Van zijn diensttijd. Alles nauwelijks gedragen, alles past (we hebben dezelfde bouw). Dus ik heb nu een volledige uitrusting (alles er op en aan) van een landmacht soldaat uit begin jaren 80!

Mochten mensen interesse hebben kan ik wel foto's maken wanneer ik tijd heb om alles uit te zoeken en er een apart topic van maken?
Ik voel een FAL replica aankomen... ;)

Mochten mensen interesse hebben kan ik wel foto's maken wanneer ik tijd heb om alles uit te zoeken en er een apart topic van maken?
Ik neem aan interesse in je oude loadout?!?
Als ik spullen van mijn vader kon overnemen gebruikte ik ze of zelf of ze bleven bewaard maar weet zeker dat ik er spijt van kreeg als ik dat zou verkopen.

Ik neem aan interesse in je oude loadout?!?
Als ik spullen van mijn vader kon overnemen gebruikte ik ze of zelf of ze bleven bewaard maar weet zeker dat ik er spijt van kreeg als ik dat zou verkopen.

Volgensmij bedoeld hij interesse in de loadout.. hoe het er nu uitziet! En mijn antwoord is Ja! Altijd :)

Ja dat bedoel ik zeker. Ik ga die set voor geen goud uit elkaar halen ja. Maar ik wist niet of mensen op een 'unboxing' topic ervan zaten te wachten.

Net verhuisd. Moest van mijn ouders (terecht) ook dingen meenemen die ze nog hadden staan. Komt m'n vader opeens aanzetten met een plunjebaal. Van zijn diensttijd. Alles nauwelijks gedragen, alles past (we hebben dezelfde bouw). Dus ik heb nu een volledige uitrusting (alles er op en aan) van een landmacht soldaat uit begin jaren 80!

Dat lijkt mij een hele leuke loadout, omdat je vrijwel alles origineel hebt. Oude tijden herleven. Waarschijnlijk alles ODgreen, de NATO parka was echt supergoed, maar het “visgraat” geweven combat shirt was zo stug dat je het zowat rechtop kon zetten. Helm zal een naoorlogse US M1 met kunstof binnenhelm zijn. Kisten van soepel bruin leer met rubber profielzool? Succes ermee.

• Leuk
Waarderingen: Martinolie4
Dat lijkt mij een hele leuke loadout, omdat je vrijwel alles origineel hebt. Oude tijden herleven. Waarschijnlijk alles ODgreen, de NATO parka was echt supergoed, maar het “visgraat” geweven combat shirt was zo stug dat je het zowat rechtop kon zetten. Helm zal een naoorlogse US M1 met kunstof binnenhelm zijn. Kisten van soepel bruin leer met rubber profielzool? Succes ermee.

Delen daarvan kloppen zeker! Nog geen kans gehad om alles uit te zoeken. Hoop het wel deze week nog te doen.

VO9g0VI.jpg

Hier ook weer een pakket binnen gekomen. Deze keer vanuit Rusland.
  • Plate Carrier
  • Utility pouch
  • Fast mag pouches
  • FoF patches
  • Dump pouch (niet op foto)
  • Telniashka (niet op de foto)
Mijn Russische indoor en zomer outfit is hiermee klaar.

Next up: lente/herfst/winter outfit.

VO9g0VI.jpg

Hier ook weer een pakket binnen gekomen. Deze keer vanuit Rusland.
  • Plate Carrier
  • Utility pouch
  • Fast mag pouches
  • FoF patches

Super nice

• Leuk
Waarderingen: michielvdz
mark partizan.jpg
Hier een nieuwe gorka3 in de ss leto/partizan camouflage. Mooi kunnen testen tijdens een toffe sneuw skirm in Ulicoten. Nu nog ff wachten tot t weer lekker groen wordt...komt de camo beter tot zn recht

• Leuk
Waarderingen: michielvdz
Hier ook weer een pakket binnen gekomen. Deze keer vanuit Rusland
  • Plate Carrier
  • Utility pouch
  • Fast mag pouches
  • FoF patches

Cool! Welke camo is dat? Lijkt een variant van digiflora. En welke camo draag je daar onder?
Greyshop?

• Leuk
Waarderingen: Camilo en michielvdz
Cool! Welke camo is dat? Lijkt een variant van digiflora. En welke camo draag je daar onder?
Greyshop?

Allemaal Digital Flora alleen verschillende merken. Dan krijg je helaas dat je verschillen gaat zien. De plate carrier is van ANA, de pouches een combi van SSO en ANA.

Er onder draag ik ook Digital Flora (Gorka 3 of een combat shirt/pants combi van Giena Tactics).

MhnwaEf.jpg

De laatste bestelling komt van Grey Shop vandaan ja. Mijn Gorka van Red Army Airsoft.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Hertenvacht
Om te kijken of het wat is heb ik een boresighter van Ali gehaald. Eens kijken of ik de scope goed kan afstellen zonder dat ik bb's de wijk in moet schieten :rolleyes:

Boresighter.jpg

EDIT: Even een kleine review toevoegen.

De boresighter doet het, soort van. Eerst de red dot van mijn AUG afgesteld. Vanaf mijn dakkapel heb ik mooi zicht op het dak van de overburen, op ong. 25 meter, dus dat gebruikt als richtpunt. De punten kwamen redelijk overeen. Mijn red dot stond iets naar links en naar boven afgesteld. Het afstellen gaat heel mooi, gewoon aan de scope blijven draaien totdat de puntjes elkaar overlappen. Hetzelfde truukje voor de red dot van mijn DMR gebruikt.
De scope van de DMR was wat lastiger. Ik wilde een iets verder richtpunt gebruiken, dus ik gebruikte een boom op 50 meter afstand. In daglicht is de laser dan niet meer te zien. Dus even wachten totdat het ging schemeren. Mijn scope stond teveel naar rechts en veel te hoog. Dus weer afstellen totdat alles overeen kwam. Daarna de volgende dag toch even controleren met een paar bb's, richting het bos. De zijdelingse afstelling was heel goed, alleen de bb's gingen nu veel te hoog, dus de oude hoogteinstelling was dus toch wel goed. Dus door de hop-up is het toch altijd nodig om met bb's de hoogteafstelling te doen, maar over het algemeen ben ik best tevreden.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Kevinvr en Cellie
Een koffertje van Nuprol, Madbull precision barrel, Mapple Leaf Macaron(i) 60, Maple Leaf nub en een Odin Innovations m12 speedloader.

Bedankt @Rebelattack voor het advies
3cfc46cf-2057-41a8-80c4-8f95067b0ee3.jpg

Nog ff snel een twee vraagjes. Hebben andere mensen, die ook een koffer hebben, ook hun batterijen in de koffer? Misschien sla ik wel een beetje door :rolleyes:.
Ik wil mijn koffer graag op slot kunnen doen, wat voor sloten gebruiken jullie?

Nu nog ff mijn replica opereren om de nub en barrel erin te zetten.

Laatst bewerkt:
Np, ik zou batterijen wel ten alle tijden in een lipo zak doen, als het om lipo's gaat, anders kan dit gewoon ja. Ik heb zelf een andere koffer en daar zit net zoals bij deze te zien gewoon gaten in de deksel en bodem, waar je een hangslot door heen kan steken.

Succes met installeren en als er vragen zijn dan zijn we er ook weer :).

• Leuk
Waarderingen: Man of War