Dat is een mooie compacte m4 replica, topNieuw in de collectie:
GHK M4 V2 10.5" GBBR, aangepast met:
- Standaard handguard (want: mooie look ;D)
- EOTech 552-replica (oude stijl)
- WilcoX-style EOTech riser
- Midwest Industries-style BUIS (rear flip-up sight)
- Troy PGRSA-style QD sling mount
- M300W SureFire-style strobe light met offset mount
Wat Maple en Prommy buckings voor m'n DMR WIP... Geen idee wat ie lekker vindt nog, zonder meteen het plafond van het NAC in te hoppen.
Lichtere veer erin voor de nieuwe J-regels. Van guarder SP130 (= M142) naar SP120 (M128).
En m'n Bolle X1000 was binnen. Eens kijken of ik daarmee buiten wat minder beslagen rond kan lopen met zware bepakking.
Haal het schuimrubber eruit aan de bovenkant dat scheelt heel erg. Eerst met schuim gebruikt en unplayable, afgelopen zomer zonder gespeeld en beslaat niet meer, terwijl ik super snel zweet van het rubber en een dubbele bril draag.
Net een setje TruSpec in ATACS-IX binnen gekregen van https://www.flecktarn.co.uk/camouflagekit_atacsix.html
stuk goedkoper dan mijn Clawgear Stalker set, maar dat zie je dan ook weer terug in de kwaliteit
Heb mijn TM HK416 weer terug ontvangen. Er is een Titan Mosfet ingezet en de trekker voelt nu echt realistisch. Dat was ook de hoofdreden, maar nu betrap ik mijzelf toch erop dat ik gebruik wil maken van de extra opties die de Titan geeft. Dat terwijl de RS versie dit dan weer niet kan, bijv; de AUG trigger mode. Hypocriet!
Zijn er nog meer mensen met de Titan mosfet? Dan hoor ik graag jullie instellingen. Foto's hieronder zijn niet mijn instellingen maar puur een screenshot van internet.
Bekijk bijlage 2241
Die settings zijn inderdaad super leuk en cool enzovoort. maar er zijn er toch een paar waar je mee moet opletten ivm hogere slijtage e.d.
Trouwens het is airsoft, ik snap dat mensen realisme willen maar tis geen schande om gewoon gek te doen of te gebruiken wat jou leuk lijkt. je steekt er al genoeg van je eigen geld in