Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Nieuw in de collectie:

GHK M4 V2 10.5" GBBR, aangepast met:

- Standaard handguard (want: mooie look ;D)
- EOTech 552-replica (oude stijl)
- WilcoX-style EOTech riser
- Midwest Industries-style BUIS (rear flip-up sight)
- Troy PGRSA-style QD sling mount
- M300W SureFire-style strobe light met offset mount

01.jpg


02.jpg


03.jpg
Dat is een mooie compacte m4 replica, top
 
  • Leuk
Waarderingen: lj.nl
Weer wat nieuws voor bij de collectie:
asg-franchi-sas-12--3-burst-_2126_0.jpg
asg-franchi-sas-12--3-burst-_2126_5.jpg


En een paar schoenen/boots voor mijn kleding set af te maken:
viper-covert-boot-titanium_25707_3.jpg
 
Wat Maple en Prommy buckings voor m'n DMR WIP... Geen idee wat ie lekker vindt nog, zonder meteen het plafond van het NAC in te hoppen.

Lichtere veer erin voor de nieuwe J-regels. Van guarder SP130 (= M142) naar SP120 (M128).

En m'n Bolle X1000 was binnen. Eens kijken of ik daarmee buiten wat minder beslagen rond kan lopen met zware bepakking.
 
Wat Maple en Prommy buckings voor m'n DMR WIP... Geen idee wat ie lekker vindt nog, zonder meteen het plafond van het NAC in te hoppen.

Lichtere veer erin voor de nieuwe J-regels. Van guarder SP130 (= M142) naar SP120 (M128).

En m'n Bolle X1000 was binnen. Eens kijken of ik daarmee buiten wat minder beslagen rond kan lopen met zware bepakking.

Haal het schuimrubber eruit aan de bovenkant dat scheelt heel erg. Eerst met schuim gebruikt en unplayable, afgelopen zomer zonder gespeeld en beslaat niet meer, terwijl ik super snel zweet van het rubber en een dubbele bril draag.
 
Haal het schuimrubber eruit aan de bovenkant dat scheelt heel erg. Eerst met schuim gebruikt en unplayable, afgelopen zomer zonder gespeeld en beslaat niet meer, terwijl ik super snel zweet van het rubber en een dubbele bril draag.

Wat he said. Zou wel pas met anti fog middelen gaan smeren als de coating van de lens niet meer werkt. Heb het idee dat de anti fog wat met de anti fog coating doet....
 
Mijn SVU van het weekend weer eens gebruikt na een andere bucking geïnstalleerd te hebben.

Besloten dat er toch een kortere loop in moet, lonex Enhanced steel 455mm besteld. (Origineel is een belachelijke 650mm Brass 6.03).

Gelijk een noveske KFH meebesteld.

En zaterdag ga ik hopelijk naar de houthavens om een paar mooie stukken hout te kopen om houten onderdelen te maken voor de SVU. Greep, grip, cheek rest en kolf. Project gaat wel een flinke tijd duren, maar ik ben benieuwd!

En XT-60 > mini Tamiya adapters binnen gekregen voor wanneer de CQR binnen is
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Ik heb een nieuwe tracer (Acetech Lighter S) binnen. Daarnaast een guide rod gekocht met dezelfde spiraal als de outerbarrel van m'n SSG24. Vond de verwijzing naar m'n primary wel gaaf, en het ziet er sowieso al vet uit. Gelijk ook maar een 150% recoil spring geïnstalleerd, en een nieuwe trigger voor een belachelijke korte trigger pull (+/- 1mm) tot het punt dat hij schiet.
LjLCCkx.png
WDgWdEb.png
 
  • Leuk
Waarderingen: RG. en Seagon
Mijn novritsch ssp1 is geleverd maar ik was niet thuis, ik mag deze morgen gaan afhalen in het postkantoor (na 6 maanden wachten woohoow) :p:D

Vandaag een invader gear combat shirt atp besteld + invader gear plate carrier multicam + clawgear raider mk.iv pant multicam :cool::cool:
Goede keuze of niet?
 
Afgelopen weken meerdere dingentjes binnengekregen:

-Trijicon SRS replica, werkt top!
-PTS EPM midcaps
-Wolverine Reaper met bluetooth met regulator en flessen natuurlijk. Zit ook een nieuwe R hop in met modify bucking dus ben benieuwd!

L6d6tYe.jpg

ixowhu6.jpg
 
Mooie replica

Wat ik me afvraag is het stukje onkunde van mij dus vraag het maar.
Wolverine Reaper met bluetooth,
Is het nu dus ook niet dat je nu heel makkelijk in het veld dingen zou kunnen aanpassen?
Wat ik bedoel, ROF, e.v.t. vertraging, en e.v.t. zelfs fps?

of lees en begrijp ik dat verkeerd?
 
Wat je kan aanpassen is de dwell, firemodes en de rof. FPS kan je alleen aanpassen met de regulator. Maar je zou dus inderdaad technisch gezien naar de chrono kunnen gaan als semi only DMR (safe semi semi) en dan in het veld veranderen naar safe semi full.
 
Heb mijn TM HK416 weer terug ontvangen. Er is een Titan Mosfet ingezet en de trekker voelt nu echt realistisch. Dat was ook de hoofdreden, maar nu betrap ik mijzelf toch erop dat ik gebruik wil maken van de extra opties die de Titan geeft. Dat terwijl de RS versie dit dan weer niet kan, bijv; de AUG trigger mode. Hypocriet!

Zijn er nog meer mensen met de Titan mosfet? Dan hoor ik graag jullie instellingen. Foto's hieronder zijn niet mijn instellingen maar puur een screenshot van internet.

1.jpg
 
Heb mijn TM HK416 weer terug ontvangen. Er is een Titan Mosfet ingezet en de trekker voelt nu echt realistisch. Dat was ook de hoofdreden, maar nu betrap ik mijzelf toch erop dat ik gebruik wil maken van de extra opties die de Titan geeft. Dat terwijl de RS versie dit dan weer niet kan, bijv; de AUG trigger mode. Hypocriet!

Zijn er nog meer mensen met de Titan mosfet? Dan hoor ik graag jullie instellingen. Foto's hieronder zijn niet mijn instellingen maar puur een screenshot van internet.

Bekijk bijlage 2241

Die settings zijn inderdaad super leuk en cool enzovoort. maar er zijn er toch een paar waar je mee moet opletten ivm hogere slijtage e.d.

Trouwens het is airsoft, ik snap dat mensen realisme willen maar tis geen schande om gewoon gek te doen of te gebruiken wat jou leuk lijkt. je steekt er al genoeg van je eigen geld in :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Dodgy, Crix en QuickFix
Die settings zijn inderdaad super leuk en cool enzovoort. maar er zijn er toch een paar waar je mee moet opletten ivm hogere slijtage e.d.

Trouwens het is airsoft, ik snap dat mensen realisme willen maar tis geen schande om gewoon gek te doen of te gebruiken wat jou leuk lijkt. je steekt er al genoeg van je eigen geld in :D

Off-topic

Begrijp je! Inderdaad, niets van pre-cocking ensow. Maar het ging mij puur om de trekkerdruk, die viel me echt tegen. Ik liet me TM 3 keer vastslaan in de eerste 2 uur van uitproberen! Maar dat was het enige, ik zweer het! ;) En dat hij laat weten dat de batterij bijna leeg is en je je ROF kan controleren zijn wel handige extra's voor mij.

Maar ben nu even klaar met geld gooien naar AA's en uitrusting. Secondary wacht ik ook nog even mee. Nu eerst maar geld gaan gooien naar skirms. Ik zit de website van Bunkerhill zo vaak te checken of ik kan inschrijven, dat ze mss denken dat het een DDOS attack is.