Maar ben nu even klaar met geld gooien naar AA's en uitrusting. Secondary wacht ik ook nog even mee.
Dit is het gene wat de groter meerderheid van de airsoft community zichzelf elke keer probeert wijs te maken

Maar ben nu even klaar met geld gooien naar AA's en uitrusting. Secondary wacht ik ook nog even mee.
Met een beetje pech komt de mp7 pas volgend jaar (kun je jezelf ook wijsmaken) .Ik probeer mezelf ook wijs te maken dat ik dit jaar alleen de VFC MP7 zou kopen, maar nu wil ik eigenlijk ook de tm ngrs mk18 wel al D:. Iig eerst een paar verkopen voordat ik iets nieuws haal.
Met een beetje pech komt de mp7 pas volgend jaar (kun je jezelf ook wijsmaken) .![]()
HerkenbaarIk heb mijn nabv pas nog nieteens binnen en mn vriendin is al bang of ik niet ga doorslaan qua kosten, dat belooft nog wat![]()
Gewoon je vriendin ten huwelijk vragen. Zeurt ze een jaar lang niet over airsoft (wel over jurken, ringen, familie, uitnodigingen, etc.).
Zo herkenbaar hahaGewoon je vriendin ten huwelijk vragen. Zeurt ze een jaar lang niet over airsoft (wel over jurken, ringen, familie, uitnodigingen, etc.).
Gewoon je vriendin ten huwelijk vragen. Zeurt ze een jaar lang niet over airsoft (wel over jurken, ringen, familie, uitnodigingen, etc.).
Kost dit je niet een hoop meer geld?![]()
A&K Dragunov spring SVD. Dankzij de nieuwe regels van de NABV per 1 april kan ik mijn PSG-1 alleen nog als DMR gebruiken dus dit alternatief voor backup geregeld.
Wut? Zover ik inzie kan je niet opeens een replica niet meer mogen gebruiken als Assault per 1 april, waar hij dat eerst wel mocht.
Nee hij gebruikte zijn PSG als sniper, maar omdat het een elektrische versie is (geen werkende bolt) valt die PSG nu onder de assault of DMR. (Wat zonde is want die PSG van Akita ziet er in ander topic echt mega mooi uit)
@Rebelattack
Toffe rail! Toevallig heb ik ook een zwarte SMR rail gekocht paar dagen geleden, waar heb jij hem vandaan (HAO toevallig?). Opeens kwamen ze weer tevoorschijn op Aliexpress dus ik heb de mijne daar vandaan, past ie beetje op jouw replica?