toch maar voor de gewone Acetech Lighter gegaan ipv de lighter s met 14mm inwendige draad. het geduld was op en bij nader inzien vind ik dit ook mooier!
Geduld waarvoor? Je kunt ze direct bij acetech zelf bestellen. Heb ik gisteravond nog gedaan.
Geduld waarvoor? Je kunt ze direct bij acetech zelf bestellen. Heb ik gisteravond nog gedaan.
Same here ares sr25Gebruikte mijn PSG-1 met 2 sec delay inderdaad als sniper. Door de nieuwe regels is alleen bolt action nog toegestaan als sniper per 1 april. Aangezien ik vaak aan specifieke sniper skirms meedoe kan ik dus weer opnieuw een nieuwe buks samenstellen. Juist door de regels dat de PSG-1 nu onder de DMR-klasse valt, raak ik range kwijt waardoor ik niet meer kan meedraaien bij dit soort specifieke skirms.
Vind persoonlijk die hele regeling kolder en niet doordacht. Voorbeeld: mijn spring SVD mag als sniper worden gezien maar eenzelfde AEG SVD valt weer onder DMR.
Bijna goed Roy, een umarex hk416c aeg, cyma m14 socom-16 en een tokyo marui hicapa 5.1.HK416C en een M14 short???
Dat met een 1911??
NABV pasje vorige week binnen gekregen, en vandaag mijn eerste replica binnen gekregen. Ik ga rustig aan (jaa ja) beginnen, dus mijn collectie met de wat goedkopere varianten opbouwen .
Dus ik ben voor een Well 191b (m1911) ggb gegaan. Voelt goed aan, zit lekker wat gewicht in.
Denk dat ze nog aan het uitrekenen zijn hoeveel invoerkosten ze je moeten laten betalenIk zat al een tijd te speuren naar een GBBR, en zag toen dat VFC net een verbeterde versie van een van hun klassiekers op de markt heeft gebracht. Ik heb niet lang hoeven denken, en heb hem gelijk besteld bij Redwolf, 3 dagen later kwam hij aan in Nederland. Eeeeennn.....ligt inmiddels al 4 dagen bij de Douane.
De VFC MP5 SD3 V2 GBBR met 4 extra magazijnen. In mijn ogen een must-have voor ieder die helemaal weg was van Call of Duty 4: Modern Warfare! (En in mijn geval ook Far Cry 2)
Alleen even kijken hoe ik hem ga downgraden, op Green Gas schiet hij ruim 400 fps.
Bekijk bijlage 2320
Ik zat al een tijd te speuren naar een GBBR, en zag toen dat VFC net een verbeterde versie van een van hun klassiekers op de markt heeft gebracht. Ik heb niet lang hoeven denken, en heb hem gelijk besteld bij Redwolf, 3 dagen later kwam hij aan in Nederland. Eeeeennn.....ligt inmiddels al 4 dagen bij de Douane.
De VFC MP5 SD3 V2 GBBR met 4 extra magazijnen. In mijn ogen een must-have voor ieder die helemaal weg was van Call of Duty 4: Modern Warfare! (En in mijn geval ook Far Cry 2)
Alleen even kijken hoe ik hem ga downgraden, op Green Gas schiet hij ruim 400 fps.
Bekijk bijlage 2320
Hangt er ook vanaf hoeveel je er over zit natuurlijk.Met gbbr's zonder npas zijn er verschillende dingen die je kunt doen, bv ander gas gebruiken of een kortere inner barrel.
Een NPAS is niet aan te raden als in de nozzle van je replica FG-airsoft Low Flow disks passen. Deze zijn veel stabieler qua fps, alleen kan je je fps niet aanpassen dmv een sleuteltje.Ik zat al een tijd te speuren naar een GBBR, en zag toen dat VFC net een verbeterde versie van een van hun klassiekers op de markt heeft gebracht. Ik heb niet lang hoeven denken, en heb hem gelijk besteld bij Redwolf, 3 dagen later kwam hij aan in Nederland. Eeeeennn.....ligt inmiddels al 4 dagen bij de Douane.
Bekijk bijlage 2320
Een NPAS is niet aan te raden als in de nozzle van je replica FG-airsoft Low Flow disks passen. Deze zijn veel stabieler qua fps, alleen kan je je fps niet aanpassen dmv een sleuteltje.