Supergaaf gebruik je deze set up ook in een skirm ? Zal best te merken zijn in gewicht .
Vliegticket naar Tokio
Alweer???
Je woont er bijna bijkans.
Wel cool dat je dat kan doen.
Veel plezier.
Ok, ik ben om. Afgelopen februari tijdens een event helemaal verliefd geworden op rusfed loadouts. Dus hier is het begin van mijn setje! Volledig gebaseerd op de voor jullie welbekende BGZ eenheid. Kan niet wachten tot ik het setje compleet heb en het kan gaan fieldtesten.
Duurt nog even hoor (September). Maar zelf alles kunnen regelen (ipv reisbureau) scheelt al een hele hoop.
Verder is ook de ZF4 scope bv voor op m'n G43 binnen.
Van een vriend kan ik voor een zacht prijsje een LCT AKMS overnemen en daar haal ik dan waarschijnlijk een Smersh bij met MOLLE.@Peter , goede keus! Al is een gorka wat warm voor in de zomer. Welke replica/vest wil je er bij kopen?
En gooi de gorka nooit maar dan ook nooit in de wasmachine! Vind ie niet leuk en komt ie aardig afgeragt uit.
ons of us, one of us!
Ja dat klopt, met een vulling kunnen er 10 schoten gedaan worden en daarna moet het magazijn weer opgepompt worden (ik doe dat met een handpomp)@Oddball super koel! Aangezien het lucht is, is het magazijn dan niet super snel leeg?