Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Het lijkt trouwens wel alsof ze een real-steel omgebouwd hebben tot airsoftgun.


Supergaaf aparaat!
 
@vladimir, besteld bij ehobby in Hong Kong, met 5 extra shells, inclusief verzend en inklaringskosten was ik € 330,- kwijt.


En de douane heeft ook een weekje van mijn speeltje genoten, hebben mijn shotgun een week vast gehouden.
 
Wat een supergaaf apparaat zeg! Ziet er op de foto's echt real steel uit! :)
 
Thx F.P.


T vrouwtje is echter voorlopig uitgekocht.


Ze heeft haar zinnen nu weer op een Midland G7 XTR met Midland Bow M-Tactical Military Headset gezet.


Dat kost haar voorlopig al dr spaarcentjes dus de shotgun blijft nog ff een droom.
 
Een shell ejecting M870 Police Magnum Shotgun!

lijkt me echt wel gaaf om er zo een te hebben, benaderd de werkelijkheid tenminste ook echt, alleen aan de andere kant lijkt het me ook weer super onhandig...


Ben je niet bang dat je shells gaat kwijtraken als je ff in een verhitte strijd terecht komt en je ff naar hartelust je pumpaction botviert op de vijand? Want na de strijd loop je net als met Pasen "eieren" te rapen :/
 
                      Ben je niet bang dat je shells gaat kwijtraken als je ff in een verhitte strijd terecht komt en je ff naar hartelust je pumpaction botviert op de vijand? Want na de strijd loop je net als met Pasen "eieren" te rapen :/        


 


Daar hebben ze tegenwoordig van die opvangpouches voor die je aan je waipen hangt.


Daar springen de hulzen dan netjes in,staat wat minder cool maar je bent in ieder geval niet het paashaasje.
 
Zo,vandaag weer wat broodnodige spulletjes gescoord.


Mcgyver tape voor een prikkie bij de Kijkshop.


3 rollen,2 woodland,1 dessert voor 7 euro.


Verder een 2ehands winkeltje uitgeplozen en daar kwam ik dit tegen voor 6,50 euro.


BRwDXru.jpg



09eW6zJ.jpg



Zonder pouches maar heb hem al volgehangen met mijn eigen pouches.
 
Agilite single point riflesling.
Ik kijk er naar uit om deze sling op een skirm te proberen. De brede band lijkt me een stuk comfortabeler dan de smallere die ik tot nu toe had/heb.
 
Specna Arms SA-B03 :) 


Geen gebruik gemaakt van de gratis downgrade van gunfire, ik dacht ik zal de replica toch moeten leren kennen dus dan deze kans meteen aangrijpen om de spring te veranderen. Ik had met wat lezen op een m100 spring gegokt met de gedachte dat die ergens tussen de 340 / 350 zou schieten. Klokt hij nu dus op 361 gemiddeld. Dan maar weer open maken om een m90 erin te zetten. 


Wel onder de indruk van de kwaliteit eigenlijk, zeer solide geheel tot nu toe. 
 
Kijk! goede aanpak wel Badeend! Ik heb me laatst ook verkeken op de M100... Klokt 390. Dus de M90 is inmiddels ook onderweg haha! 
 
Nu 310 met een m90. Is dat een beetje schappelijk of is het verstandig het een en ander na te kijken op air leaks? 


Bij mij is de volledige gearbox zwart trouwens. Ik zie op internet alleen maar zilver kleurige, weet iemand of dat een nieuw model is? Misschien meerdere mensen met een volledig zwart model? Het ziet er in ieder geval wel gelikt uit! 


IMG_2418_zpsv7fm8vtw.jpg
 
310 is netjes hoor. Kan idd nog wel wat beter, maar het gevaar is als je op 350 gaat zitten, dat je met afwijkende organisatie chrono's er niet door heen komt... Met 310 weet je tenminste zeker dat je altijd kunt spelen. 
 
Vandaag bij Unit13 in belgie geweest en wat spulletje gehaald.


2 lipos een charger 2 m4 mags en deze:



 
Nu 310 met een m90. Is dat een beetje schappelijk of is het verstandig het een en ander na te kijken op air leaks? 


 

@ badeend,   Het is even een aannamen, maar als ik zo jouw verhaal lees, heb je een Chrono ter beschikking.


Wat je dus kan proberen, is de M100 veer er in te zetten. En vervolgens de replica tot en met woensdag met gespannen veer weg te leggen. Doordat de veer gespannen weg gelegt is, neem de kracht van de veer iets af. Afhankelijk van de kwaliteit van de veer zal dit een paar FPS zijn, of misschien wel 20 FPS.. Maar dan zit je zeker safe en heb je toch wat meer als die 310 FPS.


 Tegen Woensdag even chronoen en kijken wat hij doet. Dan heb je nog 3 dagen om de veer eventueel weer om te zetten als hij nogsteeds te hard schiet....    310 FPS is niet te weinig FPS en  je afstand is niet perse afhankelijk van FPS, maar als mijn replica 310 schiet, dan zorg ik er voor dat de FPS omhoog gaat. Mijn MP5 schiet daar in tegen 330 FPS en dat vind ik prima..


EDIT:
Je kunt de veer gespannen weg leggen, door de trekker van je replica heel erg kort in te houden. Hierdoor hoor je de motor wel een slag maken, maar je hoort dan geen plof (Je gears maken dus geen volledige cyclus). Zo weet je dat veer gespannen is.
 
@Badeend 


Een wat duurzamere oplossing zou zijn om de kogel lager (als die er in zit) uit je piston te halen en een v/d ringen er in te laten. Een kogel lager (bij de spring guide) is voldoende.
 
ik heb gistere de bolt b4 sopmod binne gekreken kan niet wachten om hem uit te probere
 
Afgelopen weekend met een Tippmann M4 mogen spelen en dat beviel onwijs goed. Liep al een tijd rond met het idee en o.a. n.a.v. dat besloten een Polarstar een kopen. Komende week komt alles waarschijnlijk al binnen, hopelijk op de zaterdag inbouwen en misschien zondag skirmen. Had ook nog een ORGA barrel liggen en een flat hopje inbouwen, ben heel benieuwd naar de range en accuracy i.c.m. 0.30 gram Green Devils.
 
Ik heb een Bolt B4 Sopmod liggen en kan niet wachten om hem kwijt te raken... :)