Deze week de deur er bij Piro stevig uitgelopen.
Woensdag wezen kijken voor m'n mp. Had vorige week er al een kunnen aanschaffen,maar had toen even te weinig cash op zak. Merlin stelde me wel een heel aardige korting voor,maar de wetenschap dat je dan toch weer terug komt voor de randspullen deed me besluiten om maar gewoon een weekje te wachten tot de cash weer was aangegroeit.
In de winkel zag ik gelijk dat ik er goed aan had gedaan.Eerst was mijn keus op een MP5 met tactical light gevallen.Nu hing daar (net uit de doos) de G&G MP5 SD... Gelijk verkocht!!
Leuke We tech reddot en twee magazijntjes erbij.KATHING!!! en weg was m'n geld!
Thuis de boel in elkaar zetten en doe de reddot aan........NIKS......GLOEIENDE GLOEIENDE!!!!
Maak hem open en ...knoopcellen kuis verrot!.Snel m'n overhemd en colbert in de hoek geknikkerd ,makkelijke schoenen aan en terug Snel nog de grendel van m'n M4 meegenomen zodat ze er gelijk de nieuwe veer in konden zetten die m'n voedingsprobleem op zou lossen.
Merlin was een beetje verbaasd over de batterijen en wil
een nieuwe pakken...... Dit was de laatste!
Maar geen nood! Hier heb je een Emerson 553. Ietsje duurder,maar service moet je geven!.
Wapensmid had de veer er ondertussen even ingezet en getest.Euvel opgelost!
Iedereen weer happy en naar huis.
Thuis zet ik de Emerson sight op het heel korte stukje rail....en dat past niet (het is een tamelijk grote ijskast).
Maar oook nu geen probleem! WE tech Reddot van de M4 gehaald en de Emerson er op.
Opgelost!!
Hele geren en gedoe had wel m'n suikerspiegel naar 4.5 doen dalen,dus even heel snel bijtanken met Cola eer ik gestrekt ging.
Uurtje later alles even getest.Werkt allemaal als de Brandweer.
Nu nog een langere hal om de sight in te schieten!