Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Vandaag de Polarstar ingebouwd in mijn APS ASR 110. Alleen toen ik vanmiddag wilde testen (had maar 1 magazijn bij me) had ik feeding problemen. Heel af en toe deed ie, en dan werkte ie als een zonnetje. Thuis eerst even de originele hopup erin gedaan, hielp niet. Ander magazijn leek iets beter te werken, maar verschilde ook hoe die in de mag well zat. Iemand suggesties?


Hij schiet nu ongeveer 25 bb's p/s, denk dat ik het iets ga terugdraaien of een burst van 5 doen.


06adeb7c07.jpg



 
 
Is ook niet echt handig als je links bent. ;)

@peter

Links grendelen is geen enkel probleem hoor, het zal alleen een paar miliseconden langer duren. Je drukt de kolf met je steunende hand ( rechts ) tegen je linker schouder en grendelt met links, althans, dat is in mijn eigen ervaring zo :) 


EDIT

Zo dus :)

https://www.youtube.com/watch?v=9t1IY80ENDc

Redneck style..

https://www.youtube.com/watch?v=5owlAA5Z_Q8
 
Deze week de deur er bij Piro stevig uitgelopen.


Woensdag wezen kijken voor m'n mp. Had vorige week er al een kunnen aanschaffen,maar had toen even te weinig cash op zak. Merlin stelde me wel een heel aardige korting voor,maar de wetenschap dat je dan toch weer terug komt voor de randspullen deed me besluiten om maar gewoon een weekje te wachten tot de cash weer was aangegroeit.


In de winkel zag ik gelijk dat ik er goed aan had gedaan.Eerst was mijn keus op een MP5 met tactical light gevallen.Nu hing daar (net uit de doos) de  G&G MP5 SD... Gelijk verkocht!!


Leuke We tech reddot en twee magazijntjes erbij.KATHING!!! en weg was m'n geld!


Thuis de boel in elkaar zetten en doe de reddot aan........NIKS......GLOEIENDE GLOEIENDE!!!!


Maak hem open en ...knoopcellen kuis verrot!.Snel m'n overhemd en colbert in de hoek geknikkerd ,makkelijke schoenen aan en terug Snel nog de grendel van m'n M4 meegenomen zodat ze er gelijk de nieuwe veer in konden zetten die m'n voedingsprobleem op zou lossen.


Merlin was een beetje verbaasd over de batterijen en wil
een nieuwe pakken...... Dit was de laatste!


Maar geen nood! Hier heb je een Emerson 553. Ietsje duurder,maar service moet je geven!.


Wapensmid had de veer er ondertussen even ingezet en getest.Euvel opgelost!


Iedereen weer happy en naar huis.


Thuis zet ik de Emerson sight op het heel korte stukje rail....en dat past niet (het is een tamelijk grote ijskast).


Maar oook nu geen probleem! WE tech Reddot van de M4 gehaald en de Emerson er op.


Opgelost!!


Hele geren en gedoe had wel m'n suikerspiegel naar 4.5 doen dalen,dus even heel snel bijtanken met Cola eer ik gestrekt ging.


Uurtje later alles even getest.Werkt allemaal als de Brandweer.


Nu nog een langere hal om de sight in te schieten!
 
Net terug van de markt, erg leuk! ik ben er nu wel zeker van dat ik meer met airsoft wil gaan doen, wat een leuk sfeertje! In ieder geval Redrum ontmoet! :D Mooie replica man! 


Zelf had ik hem al gezien en ben ik er ook voor gevallen, het is dan wel deels een replica maartoch, ik ben nou eenmaal een Soviet lover...Dus de K6 die bij Skirmshop hing gekocht :) 


 


11140756_894848353915848_7082523386654985117_n.jpg



T'was nog goed druk zeg, wat een volk :) Ik heb geen ACN'ers gespot maar aan het geluid van regen aan BB's kan ik me goed voorstellen dat ze in actie waren, haha. 


 
 
Van het weekend voor het eerst met mn TM Night Warrior gespleeld. WOW wat een super ding is dat zeg. En wat een bereik en precisie heeft dat ding, en dat voor een pistool. 


Unit 13 handelt ook in Marui, gewone Marui 1911 magazijnen passen trouwens ook.

@Oddball Heb je ook een linkie naar de magazijnen die je bedoeld?


Ik gok deze, maar durf de gok niet te nemen :|

http://unit13shop.eu/index.php?item=tokyo-marui-government-series-70-nickel-magazine&action=article&group_id=10000136&aid=13372&lang=nl
 
vandaag na mijn slaap/nacht dienst toch richting de airsoft markt (ik woon tenslotte in Lelystad) en we hebben weer wat geld uitgegeven...tevens wat ACN leden mogen spreken en mede lelystedeling Strelok! 

Dit is wat ik heb gekocht op de markt--> Speedloader, DPM Blouse (voor de warmere dagen, nu alleen nog een veldjasje vinden) Lipo safe zak + 1 extra lipo batterij (op me replica + beide batterijen Deans connectors laten zetten!) Een BDU riem voor mijn battle belt + een Double stacked M4 pouch..Nu nog kijken of er ook echt 2 inpassen. Gezien hoe strak ze nog zitten...


11009082_10205482128025973_2879085772248087923_n.jpg
 
Zo! Even één weekendje van de computer af en gelijk een hoop mooi spul! 


@Oddball Toffe replica! Ik heb gister van Mike een KACK PDW mogen proberen en die korte compacte replica's hebben zeker wel hun charme! 


@Spectre1994 Het was een mooi apparaat! Wat een rof ook X'D 


En altijd tof die Russische gear haha! Zie je niet heel veel, maar ik vind het wel gaaf om te zien! 
 
@Eviltwin-NL Ja die magazijnen bedoel ik. 


Ik ben ook blij dat je goed tevreden bent over de prestaties, altijd leuk om iemands eerste Marui ervaring te lezen.
 
xcatQ1e.jpg



Dat hele plaatje pretty much:

- A&K SVD-S spring replica
- AimTop SVD Bipod
- A&K SVD midcap 60rds x2

- NPZ Optics PSO-1m2 (military version)

- AimTop SVD Carry Bag

- AirsoftPro Precision Hopup Chamber (A&K SVD)
- AirsoftPro Steel Piston Catch (A&K SVD)
- Prometheus Air Seal Hopup Chamber (Hard Type)
 


Doei doei 550 euro. Optic was nog het duurst :p
 
 
*kwijl*, dat is nog eens een mooie setup! Novosibirsk productie vizieren zijn zeker van de beste kwaliteit, je wilt echt geen Chinese productie hebben. Doet je red dot het? :) 
 
@Jan je bent zeker weer bijna jarig...of een housewarming aan het plannen.

Maar sexy is het zeker!
 
Aangezien ik in mijn huidige Mag pouch maar 2 magazijnen kwijt kon ipv 4 heb ik nieuwe gekocht.

Toevallig moest ik sokken nodig hebben, en daarom moest ik naar de Dump toe en liep ik tegen deze aan..

Het zijn de nieuwe Mag pouches van het Nederlandse leger volgens de eigenaar van de zaak en er passen 3!! ICS Magazijnen in, en dat voor een prijsje van 7,50 per stuk. Heb er dus 2 gekocht.


11182065_10205524002912819_2468388453100669432_n.jpg


Helaas had hij geen Condor battle belt liggen...Wel nog 2 paar thermo sokken meegenomen,