Nu we toch bezig zijn met gear, heb ik het volgende ook maar besteld... Helaas Reproduktiemeuk (ik weet het, jullie zijn realsteel gewend) maar dat mag toch de pret niet drukken, want ook ik zal op de kleintjes moeten letten. bij deze hebben wij besteld:
Een Coyote-brown Camelbak
Bungee tactical sling - Coyote
Marines dump magazine-pouch molle - Coyote Brown
Military Combat Gloves mod. II (Size L) - Tan
Knee Pads Set - coyote
Replica MICH2002 Coyote
MICH2002 helmet cover - multicam
Combat vest with releasable armour system - coyote (LBT 6094A knockoff ;-) )
Aangezien ik zoveel gear heb, en het maar een a twee keer per jaar draag vond ik het eigenlijk een beetje te gek worden om weer een outfit samen te gaan stellen van een dikke 1000+, dus wil ik een keer gaan kijken hoe de gemiddelde replica gear zich gedraagt en hier natuurlijk reviews over gaan schrijven. De bovenstaande items, incl. de invadergear MC outfit kostte mij rond de 250 euro. Maar ik ben eigenlijk nog iets verder gegaan, het namaak vest is een variant van LBT en is modulair in te zetten want verschillende specialforces maken gebuik van LBT en is dus te dragen op meerdere pakken, dus we zullen zien hoe het zich houd. Het is gemaakt van Cordura 600 en niet van Cordura 1000 zoals de meeste vesten. We gaan dus een tijdje Low-Budget.