Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Vandaag m`n ASG Bersa Thunder Pro 9 opgehalld en getest. een nette 345 fps tegelijk maar ook een Legholster meegenomen. (https://www.dropbox.com/s/dog3spjww0fjyhy/2015-05-17%2010.21.50.jpg?dl=0)
 
En toch nog ff een simpel legholster besteld in coyote Tan/brown want tot mijn spijt past een P226-S5 {x5) niet in een standaard holster aangezien dit een match variant is.


full28378822.jpg



DLH-5S TACT DROP LEG HOLSTER, COYOTE TAN


 


En nu stop ik ff met kopen.... ;-)


   
 
1  Used British MTP Osprey Mk4 Collar and Deltoid Panels 

1  Used British SA80 Sling 

1  Used British MTP Water Bottle Pouch 

3  Used British MTP SA80 Shingle Mag Pouch with Bungee 

2  Used British MTP Single Pistol Mag Pouch
 
Afgelopen week besteld:


isku_view_image.php



SKB I-Series 3614-6 Case. Kost dan misschien wat meer dan een simpel koffertje of tasje, maar voor de (wss) aankomende Airsoft reizen naar het buitenland wel zo handig. 
 
@Bjorn Groen Welkom to the pistol match world, where holsters dont fit and universal need to be bought.
 
@Pafkoes Alsof het niks is, of is dit een sleutelhanger :p

Ik dacht hetzelfde hoor! Heel luchtjes, morgen als ik tijd heb, gewoon even op je Phone tijdens de reis naar BH! ;-) 
 
Wow, hier staan ook weer heel veel posts. Later vandaag alles maar even inhalen op al die eyecandy hèhè

Ik heb een paar uitbreidingen besteld deze week.
Tevergeefs heb ik een gloednieuwe, complete GB voor mijn AUG gekocht, alleen daarbij moest ik de trigger op de v3 vervangen met diegene van het oude model omdat de originele te dik was voor de trekker mech van de behuizing (stopte niet met schieten).

Zo gedaan, sterkere veer erin en plop, motor doorgebrand hèhè.

Ik ga m maar laten fixen bij een winkel.

Van de week een 7" keymod kit besteld voor mijn APS CAM870 SF. Ook voor de 2e keer geprobeerd de scope mount te bestellen.

Ik heb ook nog een andere pittig dure aanschaf gedaan, maar die zien jullie wel op het veld wanneer ik deze heb ;)

Voor ik het vergeet, nog een Warrior Assault Systems command grab bag gekocht. Handig voor extra waren of voor korte vakanties ;)
 
Van de week een low profile headset besteld van Midland omdat ik nogal vaak kuren had met de bowman met ptt.



Gaat om een midland ma30 en ik ga er misschien een korte review van doen.

Midland-MA-30-L.jpg
 
Ziet er strak uit @Lockheed. Is mss ook wel wat voor mij. Ik kijk uit naar je review!

Ik ben vooral benieuwd naar of dat kleine ptt knopje werkt met handschoenen.
 
Ik heb ook een bestelling geplaatst!


Ik ga Russisch, heb namelijk een 

Partisan-M uniform besteld

$_57-500x500.jpg



een omkeerbaar uniform, dus voor de herfst & zomer. Dat wou ik graag!



Een Smerch-A vest. voor bij het Partisan-m uniform

%D0%A1%D0%BC%D0%B5%D1%80%D1%87-%D0%90-%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B2%D1%8C%D1%8E-2-500x500.png



Enn daarbij ook nog een Balaclava die je kan omwissel tot sjaal/muts

Uit eindelijk zal er ook een russische replica bij komen..maar eerst weer sparen!
 
Eerste spul is hier ook binnen, safety first!


  • 5.11 Tactical Taclite 8" Side Zip Boot (Black) Size 42
  • 101 Inc Half Face Mesh Mask (Black)
  • ESS Crossbow 3LS Kit


Het masker drukt wel redelijk hard op m'n neus, nog een beetje wennen en afstellen denk ik. De laarzen zitten super, loop er nu een half dagje op om te wennen en dat gaat prima! De glazen verwisselen van de bril is even prutsen, maar zit super en de gele glazen pakken mega veel licht!