Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

@Peter @jan Ik zal vanavond alvast een kleine review schrijven.

In-field test moeten we nog even op wachten :p
 
11350139_958933224130768_972930545_n.jpg



Ares Amoeba AM-013 en een element T1 reddot


 


* Happy dance* 
 
Nice! Hier kwam vandaag mijn shipment uit Slovenie binnen, UF-PRO goodies.. foto's volgen nog!
 
net Airsoft Tactical Goggles Desert Bestelt, mogelijk zal ik er een Tag op aanbrengen die mijn Nickname zal hebben(tuurlijk makkelijk te verwijderen als ik hem door zou verkopen)
 
Wauw! Mooi ding Campesteijn!

Ook een nieuw dingetje van mijn kant. De CAM870 hebben jullie al gezien, vandaag de 9" keymod upgrade binnen gekregen en er aan gehangen, oude grip ligt er onder op de foto :D

hmm, foto in de 2e post :/ kreeg het net niet voor elkaar.
 
DSC_0718.jpg



Nou, nu dat ik deze edit krijg ik wel de code :/ gewoon HTML dus.

Anyway, volgende week krijg ik de 2e upgrade binnen... een scope mount :D
(en met een beetje geluk komt dat extra'tje ook binnen hehe)
 
Wauw! Dat is idd wel ff wat anders haha! Spacey! 


@nexo Facemasks kun je idd gewoon wat verbuigen waardoor ze wat fijner gaan zitten. 


En wat handig dat het gewoon omkeerbaar is Redrum! :p Dat verzinnen ook alleen die Russen weer haha! 
 
Graziani, die net over de grens, heeft me nog gematst. Ik had de 7" keymod besteld maar de 9" gekregen van ze.
 
socomgear1911.jpg
Vorig weekend de Socom Gear 1911 MEU gekocht met een extra magazijn. Werkt tot nu toe perfect.
 
@Redrum Je weet wel dat die SMERSH-A een namaak is? :p


 

Geen idee? Waar zie je dat aan @Alexander ?...al had ik dat wel verwacht ivm het verschil van prijs bij andere vesten... 
 
@Spyro die heb ik ook, werkt heerlijk alleen soms pakt de slede de BB niet uit de patroonhouder, ik moet er nog wat aan sleutelen om te kijken waar dat vandaan komt. Handmatig spannen gaat wel goed elke keer.


En, hier is ze dan, de fully upgraded Tactical CAM870SF! :D

Vandaag de TAR (Tactical Accessory Rail) binnen gekregen. Ging helaas niet samen met de shell catch net, dus die heb ik af moeten zagen (paar kleine puntjes).


DSC_0728.jpg



Wereld van verschil, of niet?


DSC_0729.jpg



Cropped%20shotgun.jpg



[PROUDFACE] :p
 
Ga gij da nog me skirme of wa. Ben benieuwd of hij net zo bruut klinkt als dat hij er uit ziet :p
 
@Redrum


Smersh-A is een namaak van de SSO Smersh vest door MODOX. Ik zie het aan de looks en naam. Zitten aardig wat verschillen in en de kwaliteit is wat minder dan de SSO Smersh. Maar goed, het blijft Russisch spul. Alleen zijn SMERSH-A vesten nooit in het echt gebruikt.
 
@Lockheed nee ik heb zoveel geld uitgegeven om m aan de muur te hangen ;) hèhè. Juni zit ik vol met TTD 3, ik neem m zeker mee die dagen. Na TTD 3 ga ik weer normale skirms doen omdat dit al 3 van de 4 zondagen die maand in gaat nemen.

Het racken klinkt echt gaaf. Het schot is alleen wel enkel een co2 geluid
 
@Alexander
ahh oke, thnx voor uitleg...nja een ander vest zat niet in mijn budget en deze kan ik ook moo gebruiken icm met mijn m4..denk ik...haha maakt mij niet zoveel uit..
@Jan dat vond ik nou ook! Zocht nog een goede camo voor de herfst & zo heb je ze allebij