Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

WAAAAAAT?????


1100 euri voor een replica?


Daar kan je een echte voor kopen.


Hahaha,die van mij was 95 euri.


Maar je hebt al een beste verzameling.


12 replica's als ik t goe tel?


Niet verkeerd en leuk om te lezen dat ik niet de enige verzamelwaus ben in deze tak van sport.
 
@oddball

Op 6:00 zie je wat ik bedoel
https://www.youtube.com/watch?v=fN4ft0JN0p8



Maar dat Is dus de zelfde jah ;-)
 
Was niet goedkoop (€1099) maar dan heb je wel wat. Zal te zijner tijd wel eens een review schrijven.

Wajo, het was geen typo:


http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/Gas_Blow_Back_Pistols_RWA_Nighthawk_GRP_Recon_CNC_Steel_Limited_Edition.htm
 
Net terug van de combat shop in Montfoort. Ik heb een broek en een jas gekocht in de kleur a-tacs en een bijbehorende booniehat, handschoenen en een assaultvest, allemaal van invader gear. Een rib uit mijn lijf, maar door een foede verkoper die berstand van zaken had, toch tevreden over mijn aankoop.
 
@jordi inderdaad geen typo 


@eviltwin-nl ah, nu snap ik wat je bedoeld, heb dat filmpje zeker 20 keer bekeken.


@Vladimir Een echte nighthawk begint bij $3000, dus dat valt nog wel mee ;) En met een echte kun je niet skirmen :p


 


Over de prijs: ja hij is hoog, maar voor een stalen aa zeker fair. Verder ben ik iemand die kwaliteit eist en beseft dat dat wat kost, zeker in airsoft. Ik ben een simpele bouwvakker en wil gewoon de beste waar voor mijn geld. Note: daarmee wil ik niet zeggen dat goedkopere aa's 'minder' zijn enkel wordt mijn verzamelaarshart daar niet warm van. 
 
Ik kan mij nog herinneren dat ik mijn CZ 75 SA voor 550 had gekocht toen ik mijn wapenverlof eindelijk aan kon vragen... those were the days hehe.


Ik heb die Nighthawks zien staan op redwolf, heel gaaf, maar ik heb het er niet voor over. Ik zit voor die prijzen meer naar NV mogelijkheden te kijken.


PS: Ja, die CZ die ik noemde was een echte 9mm :)
 
Ik heb ook met echte pistolen geschoten toen ik nog lid was van een schietvereniging. Echter kaart schieten wordt op een gegeven moment gewoon saai.


NV komt bij mij ook nog, alleen voor iets echt fatsoenlijks mag je minimaal 3K meenemen. Wordt mn volgende doel.
 
         Een echte nighthawk begint bij $3000, dus dat valt nog wel mee ;) En met een echte kun je niet            skirmen :p


Dat gaat zeker wel lukken heur.


Alleen respawnen gaat zo ontzettend lang duren...........
 
-G&P OP Type Micro Red Dot Sight


Deze kon ik niet laten liggen toen ik wat spare parts nodig hat voor me glock.


Jammer dat het moelijk ik te beschermen en is maar de vraag hoe lang hij mee gaat.


Toch wil ik het probeeren aangezien het toch wel fijn is met beide oogen open te schieten met een redot.


fdfrjd.jpg



Veder heb ik veel voor mijn Swiss arms CO2 mini uzi bestelt.


Sins dat ik deze gekocht heb heb ik er alleen lol aan en nu ga ik hem upgraden om zo noch beter te maaken.


Eerste ga ik aan de boven kant een rail plaasten waar ik een pistol sight op plaas om zo ook door de ret dot noch de iron sigt te kunnen gebruiken.


Ik heb er al veel naar gekeeken en denk een goede manier te hebben gevonden door een keymod rail te gebruiken.


Als keymod rail koos ik voor een setje van 3 om zo als de pistol red dot niet al te goed is een langere rail te kunnen gebruiken en de charging knob van de uzi af te halen en met een EO tech replica te vervangen.


Umarex Walther competision II top point sight




Triple Rail Set for Magpul PTS MOE


315df69.jpg



Veder  heb ik een full metal receiver besteld omdat de behuizing van plastis is zonder orginele traide marks.


De metal receiver heeft wel orginele traid marks en is van niet plastic fantastic metaal.


fw1thx.jpg



Ook heb ik de uzi silencer er bij omdat deze het natuurlijk mooier maakt.


Niet gekoozen voor een langere inner barrel omdat zo als hij nu is gewoon al goed speelt en zo de silencer er ook makkelijk af kan als CQB omgeving er naar vraagt.


e97xx5.jpg



Veder ben ik ook van plan een AR15 (m4/m16) quad rail te modificeeren om de hand grip te vervangen.


Het vinden van een goede kanidaat hier voor is moeilijk.


Beste is om zo rail in je handen te hebben om zo een techniese inschatting te kunnen maken hoe je het maaken gaat.


Dat online bekijken van af de bare bone afbeldingen in web shops is het redelijk moeilijk om goede inschattingen te maaken, en lettelijk onmogelijk om me schuif maar er op/in te leggen.


Dus op het moment noch iets voor de toekomst.


 
 
Heb die uzi ook extreem leuk om mee te knallen. Mag ik vragen waar je die metal body heb gekocht?
 
Wachten op de ledenpas :) Dan tijd voor een ritje naar Airsoftfreaks!
 
In afwachting van ares amoeba midcaps toch nog wat g&g midcaps gekocht. Mooie zwarte..
 
Dit gaat hem worden..maargoed, voor mij was er al lang geen twijfel meer. 


 


http://gunfire.pl/product-eng-1152202729-EL-74N-assault-rifle-replica.html
 
alereerst bied ik mijn excuses aan.


Zo te zien was 1 van mijn geposte afbeelding die ik met tiny pic had geupload vervangen door een wat ongepaste afbeelding van een hitler baby.


Raar


 


Maar ja ik heb de reciever binnen en gemonteert.


Op het moment heb ik wat problemen met de fire modes maar naar een goede vergelijking is het probeem gevonden.


In de plastic recever zitten namelijk 3 schroeven die net wat verzonken in de reciever zitten.


Bij de metal recever zijn de gaaten plat zonder verzinking voor de schroeven wat zorgt voor een afwijking in bevestegings punt van de grip en reciever.


Simpje klus om te klaaren en ga ik me pas morgen druk om maaken.


veder moet ik zeggen dat de silencer toch best vet is, en is veel langer dan ik  eerst gedacht had.


Maar het klikt toch zo lekker als je hem wat strakker zet om meer hop op de hopup te zetten.




dxffon.jpg



2ahfoew.jpg



Veder moet ik zeggen dat bij de verzending van af airsoft global het kopie van mijn navb pas slecht was toegepast.
Na een mail uitwisseling met nabv informatsie heb ik hun er op toe geweezen het kopie van het pasje op een apart te plakken op het paketje.
Zodat men bij de douane het adres kunnen vergelijken met het kopietje van het pasje en verzendings info op hrtpakketje.
Echter zat dit als dubbel gevouwen A4'tje in het zelfde plakzakje achter de shipping adres geplaast.

Daar bij was het kopietje zo slecht te leezen dat er gewoon niks van te maaken valt.
Was namelijk vergroot naar de helft van het A4'tje en in zwart wit geprint.
Als je dus hier ook besteld doe er vraag naar en wijs er op dat het kopietje tenminste leesbaar moet zijn.
Ik upload er geen foto van want een kopie van mijn nabv pasje op een internet forum hoe onleesbaar dan ook lijkt me een slecht idee.
 
JAAAAA! Mijn Marpat set is binnen! 


MARPAT.jpg



Het idee is om voor een US Marines loadout te gaan. Dus niet alleen maar Marpat onder mijn huidige gear. Normale infantry, deployed 2012 tot 2014 is de timeframe ^_^ Nu nog een vest vinden. Het echte type weet ik, Eagle Industries ISPC, maar nu nog een mooie kloon. Flyye (volgens mij niet correct geschreven excuses) en een ander medium tot high class merk zeggen een clone te hebben. Maar die valt volgens de puristen tegen. De ACM weekend warrior is een goede kloon qua looks, kwaliteit so so. Alleen jammer genoeg niet goed meer te krijgen -.- 
 
Hierbij een foto van mijn Tippmann , Qua uiterlijk is het natuurlijk een gewone M4 dus alleen het unieke serie nummer is waar het om draait :p


#1940 Signing in.


rYVy70wl.jpg



Hij is nu nog gewoon stock maar uiteindelijk komt er een andere handguard op en andere buttstock etc etc, ook intern ga ik hem nog upgraden.
Maar eerst maar eens standaard mee spelen zodat ik een goed beeld krijg van wat de prestaties out off the box zijn.