-G&P OP Type Micro Red Dot Sight
Deze kon ik niet laten liggen toen ik wat spare parts nodig hat voor me glock.
Jammer dat het moelijk ik te beschermen en is maar de vraag hoe lang hij mee gaat.
Toch wil ik het probeeren aangezien het toch wel fijn is met beide oogen open te schieten met een redot.
Veder heb ik veel voor mijn Swiss arms CO2 mini uzi bestelt.
Sins dat ik deze gekocht heb heb ik er alleen lol aan en nu ga ik hem upgraden om zo noch beter te maaken.
Eerste ga ik aan de boven kant een rail plaasten waar ik een pistol sight op plaas om zo ook door de ret dot noch de iron sigt te kunnen gebruiken.
Ik heb er al veel naar gekeeken en denk een goede manier te hebben gevonden door een keymod rail te gebruiken.
Als keymod rail koos ik voor een setje van 3 om zo als de pistol red dot niet al te goed is een langere rail te kunnen gebruiken en de charging knob van de uzi af te halen en met een EO tech replica te vervangen.
Umarex Walther competision II top point sight
Triple Rail Set for Magpul PTS MOE
Veder heb ik een full metal receiver besteld omdat de behuizing van plastis is zonder orginele traide marks.
De metal receiver heeft wel orginele traid marks en is van niet plastic fantastic metaal.
Ook heb ik de uzi silencer er bij omdat deze het natuurlijk mooier maakt.
Niet gekoozen voor een langere inner barrel omdat zo als hij nu is gewoon al goed speelt en zo de silencer er ook makkelijk af kan als CQB omgeving er naar vraagt.
Veder ben ik ook van plan een AR15 (m4/m16) quad rail te modificeeren om de hand grip te vervangen.
Het vinden van een goede kanidaat hier voor is moeilijk.
Beste is om zo rail in je handen te hebben om zo een techniese inschatting te kunnen maken hoe je het maaken gaat.
Dat online bekijken van af de bare bone afbeldingen in web shops is het redelijk moeilijk om goede inschattingen te maaken, en lettelijk onmogelijk om me schuif maar er op/in te leggen.
Dus op het moment noch iets voor de toekomst.