Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Gisteren na overleg met de financieel directeur een bestelling bedaan bij taiwangun.com. Ik heb een Scar-L besteld en een glock 17 als backup. En het spul is al omderweg! ik verwacht levering a.s. dinsdag. En dat na één skirm op de introductiedag. Ik hoop jullie volgende week de foto's te kunnen laten zien.
 
Na lang twijfelen toch maar een bolt action replica besteld...aangezien ik een sniper suit heb, wil ik daar wel wat mee gaan doen..
ik heb bij Taiwangun een Well MB10A besteld, een simpele scope, een bipod en een lens deflector/protector...
had liever de Well MB09 gehsd (real wood versie) maar die was nergens te verkrijgen...
We gaan hem eerst OOB gebruiken (afhankelijk van de prestaties) en dan zien we wel verder met upgraden, hij is vsr compitable ofzo uit me hoofd...
 
Waarom kijk je altijd zo sexy Mike?

@Peter


-im-sexy-and-i-know-it-or_20120529212102.jpg
 
 
Ennn mijn eerste replica is onderweg... !  E&L AK74N...Hier ga ik een hoop mee doen...


FOH4YdL.jpg
 
Wauw @strelok, ik heb die uitvoering met cherry wood nog niet gezien, prachtige kleur!
 
hoe plak je foto's in zo'n bericht?

mobiel is het kut en kun je beter gewoon een linkje naar de foto posten. en vanaf een pc kun je op het afbeelding ikoontje klikken en daar de url in cpoy/pasten. je vind het ikoontje in het 4e balkje boven je post editor..


succes! 
 
Vandaag ontvangen 1 AGM MP 40 AEG met extra Li Po battery. 


1 bril met 2 reserve glazen en goede ventilatie, 1 AK magazijn low cap,

1 tas voor 2 korte replica's in Woodland.

En de grote verassing van Kotte & Zeller. Een UHG X-9 Pro sniper met gas en veer bolt.


Maar deze laatste is helaas niet kompleet. Komt uit de onderdelen hoek en had geen magazijnen. Erbij  Nu had ik zelf al een extra magazijn en hulzen besteld. Maar het stangenmagazijn voor 25 bb's en de bb feeder die je in de replica moet doen zijn er niet bij. Is allemaal te bestellen maar maakt het dan alsnog een duur ding. Ook geen Bi pod maar daar had ik al niet op gerekend. Vervelend is dat ik Green gas had besteld en de gas bolt alleen werkt met het stangenmagazijn en niet met de roterende hulzen clip. Zucht hahah Maar het ding schiet als een malle. 75,00 euro is een leuke prijs voor deze snipert.


 


MK5JQqDl.jpg
[/img]


qiKAie7l.jpg
[/img]
 
Zo..Ik heb ook weer bestelling binnen...Zat al een poosje te twijfelen, ook omdat ik net begin met airsoft, maar heb toch een bolt action snipert gekocht...de Well MB10a


11061240_10205947700424992_7893773734095169357_n.jpg



Past namelijk ook wel mooi bij me Partisan-m sniper suit!!

Ik ga hem eerst even OOB proberen en daarna langzaam aan upgraden 
 
Jup, mooi ding...helaas wel tegen een vervelend probleem gelopen ...hij wil geen bb weg schieten....als ik het magazijn laad dan kan ik die er zo uitpakken zonder de magazijn release button in te drukken...denk dat hij daarom geen bb pakt...maar hoe ik dat moet oplosse zie ik zo 123 niet..
 
Probeer het magazijn breder te maken mbh tape. Wel eerst de goede positie vinden
 
Als je garantie hebt zou ik niet met tape aan de gang gaan maar gewoon de shop waar je hem gekocht hebt ff mailen of bellen.
 
Het is al opgelost! Heb het hop up armpje iets losser geschroefd....ennn ik kan hem bewegen...wtb het magazijn, die moet ik aan de voorkant iets harder aanduwen dan klemt hij in de releasebutton...zal een milimeter in de magwell moeten weg geveild...
 
Kreeg gister een MP40 binnen en heb besloten dat hij retour Polen gaat.  Vind zo'n ding zwak in elkaar zitten. Voorkant beweegt t.o.v. achter helft. De vouwbare stok wiebelt. Dus hoppa terug naar Krakman Taiwangun.  Wil deze omruilen voor een K 98 en die voorzien van een WW2 hout set !
Lijkt me echt leuk zo'n project. Niet echt sterk op het gebied van schieten maar meer een deko stuk.

http://www.zib-militaria.de/epages/61431412.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61431412/Products/130295


RrihS3gl.jpg
[/img]


54MdiH2l.jpg
[/img]
 
Zou nog wel eens erg lastig kunnen worden. De lengtes van een echte WOII issue K98K komen niet overeen met een Airsoft versie. Althans, degene van Taiwangun al helemaal niet.  En afhankelijk van de grootte van het kaliber waarin Taiwangun exporteerd, ( Van origine 7.92x57 ) Kan de Airsoftversie daarin ook nog wel afwijken :)