G
Guest
Gewaagd @Tri Shot , maar ik heb er respect voor dat je het gaat proberen. Als je het mooi in elkaar krijgt, wordt het een mooi eindresultaat. Hopen voor je dat je kolf een beetje origineel is gebleven. Op de website staat dat ze de boel wel een beetje reviseren namelijk. Ik weet niet of je van plan bent de K98 in te gaan zetten in skirms, weet niet of elke organisatie de WA stempels kan waarderen
Dit snap ik niet helemaal/helemaal niet.
waffen ambt stempels zijn niets meer dan een keur stempeltje.Dit heeft niets met het regime,maar eerder met de Duitse Grundlichkeit te maken. De Duitser hadden de gewoonte zo'n beetje ieder onderdeel van een "adelaartje" te voorzien.
Ze zijn nou niet bepaald in het oog springend want je vind ze op de meest goed verstopte plekjes.Dus dat een organisatie daar aanstoot aan neemt lijkt me een overdreven gevalletje van spijkers op laag water zoeken.
WBT het opvangen/terugvinden van je hulzen..Je hebt hier de mazzel dat ze een normale temperatuur hebben. Ik ving ze heet uit de kamer normaal op in het handje..(okay..ik had dan wel een handschoen aan). maar het is een handeling die je zo aanleert.