Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Gaaf @DaFencer ! Wel een enorme scope ja, maar ziet er wel heel stoer uit. Afgelopen weekend heb ik mij een scope van 21cm met een vergroting van 1,5 - 5 laten aanbevelen voor mijn (TM) AUG. Zowel AUG (Japan) als scope (Bunker501) zijn nu onderweg. 


Ik ben ook wel benieuwd naar de vergroting. Maar ook naar de lengte, beetje lastig inschatten, maar cm of 30?
 
@Vladimir en @Jordi, thanks! Scoopje is 20 cm, met overkapping aan de voorkant ongeveer 22cm. Vergroting 3-9, aperture 42mm. Lasertje op de AUG zat eigenlijk op de rails van de scope, maar verplaatst zodat ik m zonder los te laten kan bedienen.


Hij lijkt waarschijnlijk enorm op mijn AUG omdat die in het echt ook heel veel kleiner is dan op foto's lijkt :p


Link: http://gunfire.pl/product-eng-1152205536-3-9X42-EG-Scope.html


Ondertussen is ook een micro reddot onderweg voor op de schuine RIS die er op zitten :D
 
barrel-kit-670mm-for-ku-aug-aps
m-16a-jg



besteld bij taiwangun
 
Heb vandaag de Walther PS22 binnengehad voor op mijn Tippmann #2268:


 
De AUG wordt populair hier :p

Als ik destijds even 2000+ gulden vrij had gehad,had ik een echte gekocht.


De hele ergonomie van het wapen..Gewoon Kunst!.Schiet als een tierelier.


Enig min puntje was/is dat de kamer waarin de patroon afgaat wel heel dichtbij je oor zit.


Heel goeie oorbescherming is geen luxe.


Ook de huls die je griezelig dicht voorbij ziet vliegen is even wennen
 
Hoppaaaa en de tweede tippmann owner meld zich op het forum. Mooi ding ;-)
 
Uiteraard zal ik niemand aan/afvallen op wat hij fijn schieten vindt ,maar ik blijf dit raar vinden.!


Een M4 COPD???


 


 
 
nu heb ik een mooie bestelling binnen gekregen.


1x een BE-X "TYR" Vest(een Hybryde Vest) DPM


1x een BE-X dropleg Holster DPM right


1x een BE-X Hydration Pouch met een Molle Bevestiging


1x een ASG BB Fles in de vorm van een M4 Magazijn(1200 BB's)


1x een 2.25 Liter Hydration Blatter


 


eindelijk een vest waar ik alles in kan gaan bewaren voor op het Veld
 
Uiteraard zal ik niemand aan/afvallen op wat hij fijn schieten vindt ,maar ik blijf dit raar vinden.!


Een M4 COPD???

Ik denk dat je hiermee mij bedoelt, maar ik ben zo nieuw dat ik geen idee heb wat je bedoelt. Als het om de sight gaat. Ik heb me verdiept in wat de betere sights zijn voor een redelijke prijs, die de trillingen van het apparaat aankunnen. Deze was daar één van. Daarom heb ik voor deze gekozen. 
 
COPD is een longziekte. Mensen met deze ziekte hebben vaak extra zuurstof nodig.
 
Even voor de duidelijkheid.. Ik denk niet lichtvoetig over  COPD.


Als ik naar de veelvuldig gebruikte afkortings termen in de Airsoft kijk vond ik het wel gepast een grapje over de zuurstoffles te maken.
 
Wel mooi hoe je het omschrijft hahahahaha


Ik zelf heb ook een M4 met COPD :p En ik moet zeggen dat ik nooit meer anders wil.


Elke keer als ik de trekker overhaal dan krijg ik weer een grijns op mijn gezicht die er dus met geen mogelijkheid meer af te slaan is.


De blowback is zooooo gaaf.... oke het is iets minder dan een Daytona engine maar goed dit is een goeie tweede.
En de consistentie is ook super laatst ff fps getest en tussen de schoten zat maar 1a 2 fps. En dan ook een groot voordeel is dat je nooit meer pistons hoeft te vervangen shims die kapot gaan of verslijten etc etc.
Bij de Tippmann is alles mechanisch en dat maakt hem mede zo gaaf.


Daarbij snap ik de discussie "Ja maar er zit een slang aan je AA en dat is lelijk en niet realistisch" niet zo.


Je hangt toch ook een sling aan je AA en dat kan dan weer wel. En het opspinnen van een AEG is lekker realistisch.
 
Ik kan me zo voorstellen dat de kick je de slang wel doet vergeten, of negeren :


Waneer komt de shed vid? ^_^


 
 
Ik heb ook zitten twijfelen aan de slang. Maar zoals Sander als zegt, hij zit ook aan de sling vast. Dit heeft me ook doen besluiten om deze te kopen. Daarnaast kost hij heel wat minder dan een Daytona-systeem.


Als je niet zo veel geld hebt, maar wel HPA wilt, dan is Tippmann DE uitkomst. 
 
Ja. En ook na even gassen een WE M1911 greengas gekocht en die is al mooi in een tasje in mijnkast opgehangen, ja met slot er op