Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

11012828_931347420239891_1475913648888175958_o.jpg



Zojuist weer wat binnen gekregen. Ditmaal vanuit de Retro Arms fabriek in Tsjechie. Precieze inhoud: (ja genoeg rood)


- AK Hop up Chamber


- C-Clip


- 3 AK Hop Levers


- AK Trigger


- AK Selector Lever


- AK Selector Lever Nut
 
@Oddball Ik zal eens rond zoeken, dank je wel voor je tip!


Net gelezen dat de SCAR-H al op het vliegveld ligt in HK, klaar voor vertrek op de 24e hun tijdzone (mijn verjaardag, hopelijk brengt het geluk met inklaring / douane hehe)


Ik had al iets gelezen over een ringetje erbij, of een tip die ik las op de comments van het product op redwolf:
All WE guns can be limited by adding a small ring behind the floating valve. Im also quite sure RA-tech NPAS fits.

Nu nog weten wat die "Floating valve" is hehe. Ik heb al wel een idee.

Edit: ik heb net een NPAS gekocht voor de We open bolt systemen. De gbbr is dit jaar pas gemaakt maar ik denk dat dat systeem wel hetzelfde zal blijken te zijn.
 
@Seagon Mooie aankoop! Er zit alleen helemaal geen enkele clip bij! ;) ;) ;) https://www.youtube.com/watch?v=AF21sihEgOU ;) 


Nice Hogader! Waarom heb je een selector lever nodig? Kapot of wil je hem upgraden naar iets beters/echters?
 
Nice Hogader! Waarom heb je een selector lever nodig? Kapot of wil je hem upgraden naar iets beters/echters?

Upgraden naar iets beters. De standaard levers op een AK zijn niet met je trigger hand te bedienen zonder je hand van de grip af te halen (of heel omslachtig met je linkerhand over de receiver heen kloten).


Deze selector lever van RetroArms heeft een mooie uitsparing waardoor je met je wijsvinger hem heel snel en makkelijk in semi of auto kan zetten zonder je hand weg te halen bij je trekker groep. Heb al ervaren hoe hij werkt op mijn AK105 en dat is zeer relaxt. Wilde er dus nog eentje voor op de AKS-74UN. 


Airsoft in Roso?? :)

Rood ja :p. De trigger en selector lever komen iig in mijn CQB AK build, en een beetje uitspattende externals is niets mis mee :p
 
@Jan clip, patroonhouders bedoelde ik. Ik neem aan dat je daarop doelde.
Rep zonder meegeleverde patroonhouders zou een beetje maf zijn niet? ;)
 
Aaah ok! Goed om te weten dat je dat kunt aanpakken. Want inderdaad, vond dat ook jammer bij de AK's. 
 
Vandaag alvast de RA-Tech NPAS voor TM / WE open bolt modellen binnen gekregen.
Nu nog de SCAR :)
Die staat sinds vanavond voor bezorging morgen middag, maar ik ben een beetje sceptisch.
 
Om nog even terug te komen op de CP99 en downgrad. Dat is een fluitje van een eurocent !


Slede demonteren, drukkamer opendraaien. 2 rubber ringetjes in de drukkamer doen die daardoor verkleint. Alles weer netjes terugbouwen e voila gemiddeld 340 tot 360 fps ipv 470 !!!


Ik kwam bij Balls & Arrows zaterdag keurig door de chrono. 1 schot 360.5 maar dat werd geacepteerd.
 
@Tri Shot zo te lezen heel mooi gedaan man. Mazzel met de 360,5 ik heb dat ook met mijn P90. Elke keer als ik die fps kan het zelfs tot 365 gaan bij de eerste schoten maar een aantal schoten later zakt het naar 340-350 heel maf.

Oh en mijn SCAR-H was binnen 24u ingeklaard! Nieuw record :D hopelijk vandaag binnen!
 
Tadaaaaaa.

Durf ik te zeggen, de eerste in NL? Hèhè. Gaaaaaf ding zeg!
DSC_0987.jpg


23e besteld bij redwolf en vanmiddag binnen gekomen.
Patroonhouders passen in mijn pouches trouwens :)
Wat een jetsers. Pfff.
 
Ben ik zeker van plan! Alleen nieuw schijnt dat ding 440 te klokken.
Chrono heb ik tijdelijk uitgeleend. Eerst meten en weten, dan de NPAS er in en dan skirmen :)
 
@Seagon Vet ding man! Stel ons op de hoogte wanneer je de tests doet, NPAS erin zet en daarna een korte review na je eerste skirm ;p


Mij lijkt dat ding echt ongelooflijk vet om te hebben.
 
Nice jules, hopelijk is dat snel afgerond :)

Voordat ik verdere stappen zet... Heeft iemand ervaring met de madbull noveske amplifier?
Ik ben benieuwd of dit een mooie aanvulling is op mijn gbbr scar
 
Nee nog geen ervaring mee, maar ik ga er wel een bestellen en op mijn tippy knallen.
 
Ja,maar van een ander merk en ja,je volume neemt er iets van toe.


Maar verwacht geen real deal geluiden.