Eindelijk donderdag mijn VOG binnen gekregen! Helaas niet op tijd verwerkt voor de vrijdag druk dus weer twee weken wachten voor ik mijn replica kan halen, maar de rest van mijn beginner gear heb ik eigenlijk allemaal inmiddels binnen. Heb alles nog even uitgeprobeerd voor mijn eerste skirm van zondag (zie de - korrelige - foto).
Van boven naar beneden:
Propper ABU field hat, Wiley-X SG-1 tactical modular goggles (smoke en clear lenzen), Ripstop Digital Tiger ABU jacket en broek, 'Molle light’ ops vest met utility/radio pouch, grotere ‘admin’ pouch, dump pouch, veldfles/cantine, Condor P90 magazine pouches (beetje voorgeinvesteerd
, propper gunbelt en dropleg holster, MilTec army gloves en McAllister combat boots.
Ik heb voordelig een Midland G9 plus op de kop kunnen tikken, dus ik ben ook al voorzien van een porto (ook n.a.v. het advies op het forum dat het altijd fijn is). N.a.v.
deze review van @Lockheed et al de MA30 ook besteld, maar die heb ik w/s zondag nog niet.
Het zal allemaal nog stellen en verbeteren worden, maar ik ben er wel tevreden over als beginners set
Binnen budget ook en dus gek genoeg ook alweer aan het kijken naar (en sparen voor) upgrades haha Het vest etc. zal ik zondag niet kunnen testen denk ik, tenzij ze daar een P90 bij de huursetjes hebben zitten... Als ik mijn replicas eindelijk heb kunnen bemachtigen vul ik wel even aan.
Groeten,
Patrick