Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Vandaag eindelijk na 1,5 maand wachten mijn Chrono binnengekregen.


Betreft XCoretech X3200 Chrono. Eindelijk zelf een FPS test kunnen doen nadat je weer eens je replica hebt geupgrade.


Tevens ook ff een melding gemaakt in de "Chrono's in nederland topic".


 
 
Ik heb 2x een Naam lint besteld met mijn Veldnaam er op


Foto's komen na de Volgende Skirm


Dus iedereen die er dan is bij Bunker hill Krijgt een mooie Sneakpeek 
 
Afgelopen tijd bijna all me kleding binnen gekregen en vandaag na het ontvangen van mijn pasje mijn replica's besteld. Zodra alles binnen is zal ik wat foto's plaatsen :)
 
@Bjorn Groen


Nee hoor :) Ik gebruik geen bestaande termen als quotes, ik gebruik mijn eigen woorden ;)


Om weer op het topic te komen... Ik ben momenteel nog op zoek naar een Coaster (Ja, ik weet dat dat voor hengelsport is. Maar op de zoom ring van een power scope werkt het uitstekend om makkelijker en sneller van 3 naar 9 en terug te gaan).


Daarnaast zoek ik ook nog een set flip-up covers voor dezelfde scope. Butler Creek schijnt goed te zijn, het is alleen even aanpoten met de afmetingen omdat ik een AO ring heb die het objectief zo'n 5mm dikker maakt.
 
Nice Paul! Die van mij is ook onderweg uit het verre China! Om precies dezelfde reden haha! 
 
Gister mooi aantal dingen binnengekregen. Onderanderen een GoPro. Verder nieuwe handschoenen en een Opbouwvest gekregen + tasjes (defensie drops)
Als er meer zou komen en kan niet gebruiken horen jullie het
 
Eindelijk donderdag mijn VOG binnen gekregen! Helaas niet op tijd verwerkt voor de vrijdag druk dus weer twee weken wachten voor ik mijn replica kan halen, maar de rest van mijn beginner gear heb ik eigenlijk allemaal inmiddels binnen. Heb alles nog even uitgeprobeerd voor mijn eerste skirm van zondag (zie de - korrelige - foto).


48dbd9af-c948-40b5-884d-3e3aa7999ca5_zpsldhgtgfn.png
Van boven naar beneden:


Propper ABU field hat, Wiley-X SG-1 tactical modular goggles (smoke en clear lenzen), Ripstop Digital Tiger ABU jacket en broek, 'Molle light’ ops vest met utility/radio pouch, grotere ‘admin’ pouch, dump pouch, veldfles/cantine, Condor P90 magazine pouches (beetje voorgeinvesteerd ;), propper gunbelt en dropleg holster, MilTec army gloves en McAllister combat boots.


Ik heb voordelig een Midland G9 plus op de kop kunnen tikken, dus ik ben ook al voorzien van een porto (ook n.a.v. het advies op het forum dat het altijd fijn is). N.a.v. deze review van @Lockheed et al de MA30 ook besteld, maar die heb ik w/s zondag nog niet. 


Het zal allemaal nog stellen en verbeteren worden, maar ik ben er wel tevreden over als beginners set :) Binnen budget ook en dus gek genoeg ook alweer aan het kijken naar (en sparen voor) upgrades  haha Het vest etc. zal ik zondag niet kunnen testen denk ik, tenzij ze daar een P90 bij de huursetjes hebben zitten... Als ik mijn replicas eindelijk heb kunnen bemachtigen vul ik wel even aan. 


Groeten,


Patrick
 
Leuk om te horen dat mijn review je geholpen heeft met je keuze, ik ben hem zelf nog steeds aan het testen dus er komt nog een extra review bij maar ben momenteel even uit de running ivm polsbreuk...


Ik hoor dan ook graag jou mening over dit headset.


En voor de rest een leuke starters set. Goed begin is het halve werk ;)
 
Wat zit er in die rooie bus?

Edit: Ik gok op flux, dan de vraag waarom? Zit er geen hars kern in het tin?
 
Er zit inderdaad geen hars kern in het tin... tin is oldschool, net als de rooie bus met vet ;-)
 
Vorige week binnen gekregen, camouflage werkt perfect. In hoog gras verdwijn je vrijwel helemaal. Teammaten waren me kwijt tijdens een skirm. Replica is onderweg van Airsoft-Entrepot en magazijnen uit Engeland. CM040C met 6 Midcaps.


W97BWyk.jpg
 

FGCFI8E.jpg



CM040C11.jpg
 
Supergaaf @RoelTheWorld! Waar heb je de camo besteld?

http://www.grey-shop.ru



Daar hebben ze bakken met Russische gear en camo. Mits je daar van houd natuurlijk. ;)