Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

een halve meter klittenband, omdat ik 3,5 cm nodig had om mn pressurepad van mn lampje vast te maken op mn rail
 
Oh neem 10 cm voor me mee naar rtt als je wil ;-) een halve meter is ook goed :p
 
het zit al in mn tas :p ik had wel een vermoeden dat het handig zou zijn ;)
 
een halve meter klittenband, omdat ik 3,5 cm nodig had om mn pressurepad van mn lampje vast te maken op mn rail


Lekker op de Markt.


Vraag gewoon een kort stukje..Zeg desnoods om te kijken of het het goeie band is.


 
 
de RAS heeft mij alweer getroffen.(en dat terwijl ik de P90 terug bracht en ik er kosteloos een nieuw magazijn voor zal krijgen)


 


ik zag een Prachtige ASG Franchi Sas 12 liggen(lijkt meer op een Benilli M3 super 90 maar dat boeit mij geen zak :p)


3 Shot Burst, door de Chrono met een mooie 250 FPS(getest in te winkel)


en ja het is maar een spring gun maar het is een shotgun dus dat vind ik goed


op de foto heb ik hem tegen mijn lichaam aan zodat je kan zien wat voor een lengte hij heeft(ik ben 1.91 of ergens in die buurt)





de loop is ongeveer gelijk met mijn oor
 
Shotguns staan op mijn Drool list.Zag vorige week nog bij PIRO  Barendrecht twee CO2 12 burst Shotguns.Zal je net zien dat ik een tijdje met een uienlederen portomonee zit.


Franchi en Benelli ontlopen elkaar niet zoveel qua model.
 
De handelaar had er ook een Short versie liggen, maar daar zaten 2 shotcups minder bij en geen plaats waar ik ze op kan bewaren, en deze is meer, Mijn formaat
 
Ik heb volgens mij een iets korter model, maar inderdaad, shotguns zijn erg leuk! Lage FPS maakt niet zoveel uit, moet je iets dichter bij je doel komen :p Maar de lol die je er uit haalt is geniaal!
 
Zo, terug van de balkan. Maar even een familiplaatje gefixt van de vizieren die ik intussen heb kunnen bemachtigen in de mooie Balkan :) 


 


familieplaatje.jpg



Verder nog een paar Croatische aanvalsvesten, petten en uniformen gescoord. Heb het aanbod van granaten en Ak'tjes voor 100 euro maar overgeslagen :) 
 
Ik zou die tank scope op een replica zetten, dan weet je in ieder geval zeker dat je de eerste bent!
 
@Strelok wauw, prachtig man. Heel indrukwekkend.
Goed dat je dat andere aanbod hebt laten schieten hèhè.

@de ouwe stomp waren die 12-burst co2 shotguns van aps?
Ik heb er een thuis liggen en kunnen proberen in CQB en veld. Schieten best ver voor apparaten zonder inner barrel. En de groepering per schot is lekker klein.

Oh en ik heb gisteren zelf nuprol gas besteld.
1x 2.0 voor warme dagen
1x 3.0 voor koude dagen
En 1x 4.0 voor nog koudere dagen maar vooral voor de extra kick.
 
Heel mooie glasverzameling.Voor praktijk gebruik,of gaan ze het glasmuseum in?Maaruh..dat zo;n AKtje nog maar 100 euro doet??..Destijds (ergens 1980) nam je voor een slof Camel het complete uniform met wapen en al van Iwan over.(ondergoed mochten ze houden)
 
Thanks allen :) 


Een van de PGO's gebruik ik daadwerkelijk tijdens de skirms op m'n main. De PSO's en POSP's blijven lekker achter glas, die kosten teveel om vies te worden :) 


Jep, wapens zijn daar in overvloed. Komt omdat ze niet weer met lege handen willen worden verrast door hun buren. In elk huis ligt minstens 1 schietijzer. Vaak zijn het de Yugo uitvoeringen van de Ak's, Zastava's dus. Je koopt er alles voor een prik. Brownings, Mg53's, granaten de hele mikmak. 
 
@Strelok ze zien er wel gaaf uit, hoeveel heb je voor de PGO betaald die je gaat gebruiken?
 
Was een prikkie. Had ik mazzel mee, 125 euro. Mijn PSO's of POSP is natuurlijk veel geschikter voor een aanvalsreplica, maar die liggen rond de 400/500.
 
Gisteravond was het dan zover... mijn VSS Vintorez ophalen. Met veel geluk heb ik er direct extra magazijnen bij kunnen krijgen, en toevallig waren de gloves ook al aangekomen van Skirmshop.

vss.jpg



gloves.jpg