Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Heb zelf een CYMA CM 040 met folding stock, prima replica alleen uiteindelijk wil je investeren in wat upgrades voor meer range.
 
@Zio of in mijn geval meer realisme en dan ga je voor een GBBR :) of zo'n GBBR met een HPA pakket. (ben de naam weer eens kwijt)
 
Zoals ik al zei ik kan weer Airsoften....Dus er moest weer wat nieuw spul bijkomen


Deze Absima CB-1P smartchager ligt al thuis

11903945_10206433248243384_1818379982570794259_n.jpg


En dit vest komt binnenkort mijn kant op

een IRT ak Smersh vest

11891101_10206433247723371_6523219878476206874_n.jpg


Ik hoop dat ik snel weer een replica heb en omdat ik mijn replica tas had verkocht hoop ik met de win actie van ACN om de koffer te winnen!

Gr

Gerjo/RedruM
 
Na lang wachten is hij eindelijk binnen


Mijn Ares Amoeba AM-013 BK met 2 officielle midcap magazijnen en de Programmer. Ook is de P90 weer gerepareerd en zullen beide tijdens BH worden gebruikt. Een LIPO voor de AM-013 was meegeleverd(en smart charger voor lipos)
 
@JuulvdBosch Poeh, mooi die AM013. Maar ben ook blij voor je dat de P90 weer meedoet ;)
 
Zo..we hebben weer wat gekocht, een replica!! De cyma cm048 en daarbij 4 metalen midcaps.


DSC_0282.jpg


Oeehhhh ben zo benieuwd wanneer hij binnenkomt!


 
 
Vandaag wat spullen besteld om m'n gear completer te maken.                     Fostex camo kleding  woodland         Voodoo tactical golves voodoo tactical goggles sniper boots black voodoo tactical mole vest met 3  hi cap mag pouches 3 gun pouches Side pistol draw en een 2,5 liter Camel bag binnekort m'n aa's bestellen
 
http://www.airsoftshop.be/en/tokyo-marui-hi-capa-51-stainless-gbb-copy.html m'n eerste aankoop 
 
Eergisteren, na 20 maanden wachten eindelijk mn Guns Modify SAI slide set voor Marui G17 ontvangen.

Of tenminste, dat hoopte ik, bij openen bleek dat ze me de zwarte hadden gestuurd ipv de tan (order was wel correct want tan stond wel vermeld op de pakbon)



Slede en barrel zijn zojuist terug naar hong kong, krijg als compensatie voor de verzendkosten (en mogelijk nieuwe belasting) een UAC aluminium inner frame voor de glock en een GM extended slide stop. Voor de vergissing en frustraties krijg ik 20% korting op mn volgende order.



1440003472385_zpsllb1xege.jpg
 
@Oddball balen zeg! Maar ze compenseren wel netjes; elk nadeel heb ze voordeel zal ik maar zeggen :)


20 maanden ook, waarom zo lang als ik vragen mag?
 
@donz De fabriek die deze sledes maakt was afgebrand tijdens het chinese nieuwjaar. Alles was vernietigd, inclusief de blueprints dus de ontwikkeling moest weer van voor af aan beginnen. Ze hadden één batch kunnen maken en versturen, maar daar zat mijn order helaas toen niet bij.

Na de brand hebben ze zich eerst gefocussed op het maken van producten die ze veel konden verkopen om hun finacieel te verzekeren van inkomen.



@Stey

Bij een bezoek aan de winkel van airsofters.nl
 
Mooie compensatie inderdaad! Ziet er luxe uit! Daar was de prijs volgens mij ook wel naar ;) Maar wel leuk dat je dan wel iets krijgt waaraan je dat kan zien. 
 
Heb mijn NABV pas binnengekregen, dus laat de gear rijkelijkvloeien de komende twee weken! Over 3 weken ben ik up and running en zal ik gaan skirmen!