Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

BLURCHHHH!!! Voedselvergiftiging.... NEE..daar wil je niet mee op reis..Maar je had jezelf ook kunnen inschrijven voor de 100 meter buikloop?.


Tip(je) mbt de sling.Met een beetje zoeken vind je op het net gespjes en ander spul om zelf je sling te maken.Ik ben zelf nogal aan de maat en merkte dat mijn sling vaak net even te klein is.Bandsling kost niet zo heel veel,dus je maakt hem op de lengte die jij prettig vindt voor een fractie van de winkelprijs.


Je moet uiteraard wel even kijken hoe zo'n sling in elkaar steekt,en een beetje handig met naald en draad of popnagel zijn.


Het adres van Bunker 501 is voor google idd soms een zoekplaatje.Bij mijn weten hebben ze altijd in de bunker 501 gezeten,maar er schijnt ook iets van hun in de voormalig officiersmess aan de andere kant van het vliegveld te zitten
 
Thanks @Lockheed van wat ik van RTT heb gehoord moet dat wel goed komen :)


Ja @De ouwe stomp, of 30 kilometer dixiezitten ;) Bedankt voor de tips! Ik heb nu iets waar ik het wel mee red, maar ik wil uiteindelijk een harnasje maken waar ik eventueel nog wel meer tips voor kan gebruiken tegen die tijd ;) Ik zat inderdaad aan de andere kant van het vliegveld; ze hebben daar wel kort gezeten.  Wel een buitengewoon toffe locatie trouwens  


 
 
@Seagon gefeliciteerd met de ster! Ik begin volgende week met TTD1-1. Kan zijn dat ik een paar dagen niet op het forum ben daarna 8| ;)
 
www.Bbbaas.nl


Fullface mesh beschermingsmasker zwart - Invader gear


Gunfire.pl


Specna Arms SA-B14 12" Keymod


GFC Replica Bag – black


150 X 30 MM Silencer


Taiwangun.com


RRV tactical vest - ATAK - FG- (EM)


Versatile single rifle magazine pouch Lv.2 ATAK-FG (EM)


Olive bungee sling 1 point


[Magpack] 5X 130RD Mid-cap magazine for M4 series [BOYI]


Er ontbreekt alleen nog een goggle die op dit moment overal uitverkocht is:( een speedloader en een extra batterij.


Foto's heb ik, maar ik heb geen idee hoe ik ze geupload krijg. Een simpele 'upload-je-super-coole-gear-hier' knop heb ik niet kunnen vinden...


 
Dankzij die review van com-bat heb ik nu ook maar de mooie luxe trolley case besteld. Ook ter vervanging van mijn huidige munitiekist opslag :p
 
@ Donz.Harnasjes......M'n Moeder zaliger ooit een paar bollen staalwol gegeven zodat ze er eentje kon breien...


Maar serieus.Als je de harnasen bedoelt om in te abseilen,moet ik je gelijk terug fluiten.MAAK DEZE NOOIT ZELF!!! Als je op www.rapid-descending.nl kijkt zie je mijn heel oude hobby.We zijn jaren dik gesponsord geweest,en zodoende heel wat materiaal in de test gehad.Eenheel betaalbare en goed bruikbare is de Alpine Bod van Black Diamond.Kost tussen de 35 en 40 euro. Bij het Touwhuis in Rotterdam hebben ze het merk Rocca.ook dit merk heeft een vergelijkbare uitvoering van de Alpine Bod maar stukken goedkoper.Ik heb helaas geen betrouwbaar staticlijn meer anders had ik je een paar kunstjes geleerd.
 
Gezien dit een airsoft forum is gok ik dat hij met harnas een soort van chest rig bedoeld ;-)
 
Toch ook maar even een nieuwe replica, want je weet het nooit.


Deze zal meer als backup dienen, aangezien ik volgende week een heel weekend in Belgie ga skirmen.



vIeSVgx.jpg
 
@De ouwe stomp lmao, abseilen in een door mijzelf gemaakt harnas wordt meer absturzen denk ik :)


Harnas is ook een groot woord (daar komt mijn Dunglish om de hoek kijken ;) Wat ik bedoel is meer een soort schouderholster met een wat hogere dwars strap die ik onder mijn vest kan dragen. Ik wil dan met buckles de sling van mijn P90 eraan vast kunnen maken, terwijl het harnas onder mijn vest zit. Ik kan zo gauw even geen foto vinden van hoe het eruit ziet helaas, maar ik kom er sowieso nog op terug ;) Wel bedankt voor de uitgebreide tips overigens!
 
Prommy widebore Delta strike barrel
deltastrikebarrel-main363.jpg



 


Life4po accus 9,9 V voor een betere response en hogere ROF, zonder de replica's te slopen :)
12.jpg
 
http://www.walkietalkie-expert.nl/midland-ma-30-l-headset


omdat communiceren toch wel makkelijk is..
 
Zojuist met de post binnengekregen.





KWC Colt 1911A1 100th anniversary model co2.


Full metal en vollidige colt licenced.


close ups:


https://www.dropbox.com/s/qxjo22xsurge4jk/20150905_151017.jpg?dl=0


https://www.dropbox.com/s/npk3na3x5ciqi3v/20150905_151031.jpg?dl=0


Super ding net uitgeprobeerd en werkt als een zonnetje, zekker een aanrader voor mensen die liever een ouderwetsen colt type willen.


Nogmaals een bedankje aan @Elmer Cash voor de tip,
 
Leuk ding ik heb hem ook FPS 355, maar van mij ziet er nu zo uit :D


 


Gk3iReO.jpg
 
Goh..Die laatste vindt ik een wel heel rare modificatie.Alles "Vanille" maar dan weer wel een compensator.
 
Goh..Die laatste vindt ik een wel heel rare modificatie.Alles "Vanille" maar dan weer wel een compensator.

Had ook een reden aangezien die bushing van KWC wel heel snel sheurt doot zijn heftige blowback , dus een KWC compensator erop gegooit 
 
Vandaag een locker op de kop getikt voor 6 tientjes.

IMG-20150905-WA0000.jpeg


Uiteraard op vriendelijk verzoek van de vrouw des huizen...
Hopelijk blijft die kamer wat minder rommelig nu :p
 
Nice Tars! Ga je op 10-10 met de meute mee naar unit 13 in Sittard?
 
Ik zou graag willen, ik heb volgens mij niets in de kalender staan. Alleen die 2 uur rijden in mijn uppie is wat minder. Gaan er mensen carpoolen die dag?