Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Mijn tan slede is eindelijk binnen gekomen, meteen in elkaar gestoken natuurlijk:



IMAG1248_zpsfvzfcuwp.jpg
 
Die is mooi geworden! Is dat een veiligheidspal? of alleen maar duimrust?

edit
Google weet het antwoord..Duimrust dus..Maar wel mooi.
Past dat nog gewoon in je holster?
 
@Oddball zooo die is wel heel gaaf! waar heb je die duimrust en sights gekocht als ik vragen mag..
 
@De ouwe stomp



Dat past nog gewoon (holster is een G-Code)

holster_zpsqcd37glu.jpg




@stephan schulte

De duimrust komt van firesupport.co.uk en is van het merk Guarder. De sights? De raised iron sights horen bij de slide set (erg nice overigens, ze zijn van staal en hebben tritium staafjes)

De RMR wordt niet door de maker van de slede geleverd (Guns Modify) maar door de winkel die mij de slede verkocht. (tijdens het kopen van de slede kreeg ik de keuze met of zonder RMR).
 
Ik had ze al even, maar heb ze nu toegevoegd aan de koffer... 5 mid-size midcap magazijnen voor mijn VSS.


 


koffer.jpg
 
De Surpat kit is dan eindelijk af! Wil persoonlijk de Mich2000 verbeteren, de cover verfrommeld als ik mijn goggles op zet, alleen de helm is te dun om hem vast te schroeven.



12033427_932012630169396_17505163_n.jpg



@stey LCT VSS? :)
 
Ik wil absoluut niet als een ouwe zeur overkomen maarrrrr.......


Ik wist niet beter dan dat je je magazijnen niet samen met je replica mag opbergen en/of vervoeren.


Of heb ik een memo gemist van de NABV dat dat nu ineens wel is toegestaan???
 
Nou, afgelopen zaterdag EINDELIJK mn pas binne na laaaaang wachten.......

Dus vandaag gelijk maar even de eerste lading er doorheen gedrukt...... :p Het blijft nu nog even bij de replica's zodat mn bankrekening niet meteen een hartverzwakking krijgt :p

Verdere toebehoren en gear zal ik later wel bij elkaar gaan sprokkelen....



Voor nu is het gebleven bij de:

Specna Arms SA-V05

Colt 1911 100th Anniversary

Klein grut/kleine toebehoren


Ik hoop/ verwacht woesdag-donderdag alles binnen dus zal dan wel even een plaatje online gooien voor de liefhebbers :p

 
 
Gister een bestelling geplaats bij airsoftshop en vandaag alles al binnen...... :D

IMAG0480_zpspurncmrv.jpg




 Hey gaat dus om de SA-V05 met een angled fore grip en een midcap van G&G

In de toekomst moeten daar nog extra midcaps bij komen, een sling en een red-dot

Nu is het wachten alleen nog op mn 1911 Colt die ik morgen binnnen verwacht......

Vanaf nu kan ik rustig mn gear bij elkaar gaan sprokkelen :D

 
 
gisteren via die K.T Gls eindelijk binnen gekregen .


1x M203 Short grenade launcher replica


1x Pum Action Shotgun M58A [EE]


en nog een aantal spullen voor mn teamleden..


de shotgun is echt leuk en kost geen drol! (niet om mee het veld in te gaan maar wel target shooting in de tuin)


Maar ff terugkomen op GLS,.. binnen 2 dagen was het in NL en daar lag het nog 4 dagen te wachten.. ze bezorgen niet op zaterdag! tis niet van deze tijd..voortaan gaat alles via UPS!
 
Gefeliciteerd, je hebt zojuist de wapenwet overtreden.


 De M203 granaatwerper mag je hebben. Echter de granaten die erin gaan zijn op dit moment nog 100% illegaal. 
 
SNLHfKb.jpg


<ul style="margin:0px; padding:0px;">
<td>- P&J M4 :D

<td>- ASCU2 gen.4 for GearBox v.2<td />
<td>- Tienly F-5000 GT30000 High Torque Motor<td />
<td>- Maple Leaf Maple Leaf Precision Barrels 6,03 AEG<td />
<td>- LONEX Enhanced Hopup unit V2<td />
<td>- Maple Leaf Maple Leaf Nub<td />
<td>- Maple Leaf Maple Leaf Macarone Flathop bucking<td />
</ul>

Tot nu toe heb ik deze dingetjes besteld, volgende maand ergens komen er waarschijnlijk nog wat andere interne en externe upgrades ( piston, cylinder etc :D )
 
Blijft een mooie hulzensmijter (ook al doet hij dat bij de  BB uitvoering niet)


Dit noemen we de vanille uitvoering.


 


 


 


 
 
stephan schulte : Ik hoop voor je dat je in belgie woont want anders heb je nu een probleem met justitie.


Granaten of op granaten gelijkende voorwerpen zijn bij de nederlandse wapenwet verboden en het in bezit hebben ervan word als misdrijf gezien.


O.K.dat moest ik even van het hart,een gewaarschuwd mens telt voor 2.


Wat heb ik nu weer binnen gekregen?


Ik was het alweer helemaal vergeten dat ik er aan had meegedaan maar ik bleek in de prijzen gevallen te zijn bij Skirm magazine.


T6z3ysP.jpg



HT9mhjt.jpg



 
 
Ik wil absoluut niet als een ouwe zeur overkomen maarrrrr.......


Ik wist niet beter dan dat je je magazijnen niet samen met je replica mag opbergen en/of vervoeren.


Of heb ik een memo gemist van de NABV dat dat nu ineens wel is toegestaan???

Das alleen bij real steel. Airsoft magazijnen en bb's zijn volgens de wet geen munitie. 
 
Ik wil absoluut niet als een ouwe zeur overkomen maarrrrr.......


Ik wist niet beter dan dat je je magazijnen niet samen met je replica mag opbergen en/of vervoeren.


Of heb ik een memo gemist van de NABV dat dat nu ineens wel is toegestaan???

</blockquote>

Das alleen bij real steel. Airsoft magazijnen en bb's zijn volgens de wet geen munitie. 



Ik ga geloven dat je gelijk hebt Pafkoes.


Op meerdere fora wordt er gesproken over dat je de mag's en bb's in je wapentas (replicatas) mag vervoeren.


Bedankt voor de heads-up.

</blockquote>