Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Vandaag toch maar wezen kijken op de airsoftmarkt en daar de SL14 speedloader van elite force gespot en meteen mee genomen. Net getest en gaat als een trein.


3675b.jpg
 
Zo op de beurs ook nog ff een paar spulletjes op de kop getikt,


nuke-drop-in-mosfet-voor-v2-bakken-m4-m16.jpg



Een Drop-in Nuke Mosfet Power (re-branded Jefftron) voor mijn Bolt B4a1 SopMod


full32475662_a.jpg



Warrior Assault Systems Universal Pistol Holster in Coyote Tan


en ook nog een 11,1 Lipo voor de Amoeba AM-014


 
 
Komtie: Op de airsoftmarkt gekocht. 1) medic pouch van 101inc.


                                                           2) 12 Co2-patronen van Swiss-Arms.


                                                           3)  2 X Motor connectorset van Modify.


                                                           4) Banana conectorset van Modify.


                                                           6) Issue 6 van Skirm magazine.


                                                           7) 10.000 Extreme Precision BB's.


Peanuts vergeleken bij wat Lotje in wist te slaan: 1) FN F2000 van G&G.


                                                                               2) 3 M4 mid-caps voor de FN.


                                                                               3) Camelbag van MFH.


                                                                               4) M4 speed-trigger van Retro-Arms.


                                                                               5) 2 Nupro speedloaders.


                                                                               6) Dump-pouch van TMC.


Verder heeft ze een Jefftron Mosfet gewonnen bij Skirmshop,een zak met 5000 BB's merk Bioval gekregen van Bunker 501 en een nieuwe headset met P.T.T.-knop gekregen van TAG-shop.


Onze dank aan de mensen achter de verschillende winkel-en webshoporganisaties.
 
Strelok,jou kennende is die met echt hout uitgevoerd.


Ben je nog bij die russian tent geweest?


Die met die,op een echte,onvervalst lijkende communist achter zijn stand?
 
Ja, daar komt hij vandaan inderdaad :) 
Vond de kleding niet zo denderend, maar deze Realsword wilde ik toch wel meenemen.

Ik ga d'r wellicht nog een echt setje Dragunov hout op mikken binnenkort. Eerst maar eens rustig uitproberen :)  Leuk replica Pso'tje erbij. Ga mijn echte er maar niet op zetten in het veld :) 
 
Zo...Ik heb ook weer een heleboel ingeslagen de laatste tijd..Nu maar eens een fotootje plaatsen van alles

Ik heb een mooie Batgear (com-bat) koffer aangeschaft voor me mooie replica en 8 nieuwe midcap magazijnen

12049109_10206703524920132_6834188631926283711_n.jpg



Tevens zie je me nieuwe petje in SS autumn Camo...Net niet helemaal accuraat aan me Partizan-m Autumn camo, maar je ziet bijna het verschil niet! 2 Nieuwe 7,4 volt 1800 Mah lipo batterijen met xt connectors! en niet te vergeten de handige elleboog + knie beschermers (deze zijn tweedehands)


Nu ook maar een picture in Full gear (behalve me Kisten, die staan in de schuur haha en let niet op me trigger vinger, er zat niks in me replica qua batterij of bb's haha)

12049468_10206703174151363_3220755562627790469_n.jpg


Enn daar zie je ook de kleine Medic Pouch in Avizent kleur die dienst gaat doen als Smoke pouch!


@Strelok Hij is echt heel vet man, mooi spul is het!

 




 
 
Pafkoes; hij ligt lekker in de hand en goed aan het gewicht.


Mooi realistisch aanvoelende replica.


Veel plezier ermee op de velden.
 
Vanmiddag deze schoonheid in ontvangst genomen. Kan niet wachten om hem bij UNIT13: Operation Vengeance te gebruiken!


 


12096413_936478423056150_4825247550965582607_n.jpg
 
Ik heb gezocht en nagedacht over wat ik nou op mijn SCAR-H wil zetten.



Zou het een lelijke Amplifier zijn die moeilijk te vinden is, of gaan we het mooier aanpakken en een van die (ook vervelend te vinden) Magpul PTS AAC Silencers aan te schaffen.


Nou, de keuze is gemaakt en ik heb zojuist de Silencer vanuit ons Oosterbuurland besteld waar het nog op voorraad was.


Dit model schijnt een van de top modellen te zijn, en mag ook wel voor het prijskaartje van tegen de 100 euro.

Daarentegen krijg je wel een QD demper can PTS met AAC licentie met echte 7,62 markeringen (ze hebben ook 5,56 modellen) en ook zit er een blackout flash hider bij die de 51T mount heeft.

Nu zat er bij mijn SCAR-H een gelijke flash hider, ik ben benieuwd of het gaat passen.

Het is allemaal voor 14cm (2inch) CCW.

De suppressor is non us en heeft schuim en een veer in de binnenkant die erg goed schijnt te werken. We zullen het zien :)

pts_aac_scarhsd.jpg
 
helemaal verkocht! wat een gaaf ding,.. TM Steyr High Cycle,.. vandaag binnen gekregen via www.landwarriorairsoft.com snelle levering afgelopen vrijdag besteld!! en vergeleken met andere sites ook nog redelijk voor de prijs


tm_steyr_aug_hc_hyperdouraku_01.jpg
 
@stephan schulte

Goede keus, ga je een hoop plezier van hebben. Wat heb je eigenlijk uiteindelijk met je verboden m203 shells gedaan?
 
@stephan schulte Leuke replica hoor die steyr, vind alleen die rail aan de onderkant zo afbreuk doen aan het ontwerp.
 
Het lijkt een korter model van de echte A3. Ziet er leuk uit. Ergens jammer dat ik voor de P90 gegaan ben in plaats van andere fronts voor de AUG gekocht te hebben.
 
ik ben er erg blij mee en wat ik al zei,.. was meteen verkocht,.. dat geluid alleen al en die vuursnelheid pfff gaaaaaf.. de steyr is erg gebruiksvriendelijk / makkelijk te demonteren.


ik ben benieuwd zondag! dan gaan we naar VA, en dan kan ik de range testen


@oddball, die shells zijn per ongeluk in de vuilnis beland.. tja weet echt niet hoe het gebeurde.. ben wel erg blij dat jullie mij erop hebben geattendeerd !! heb er domweg niet naar gekeken of het wel of niet mocht.. achteraf pas hahahahah.. maar iemand nog belang bij een M203?


 
 
@stephan schulte je had ze ook in België onder kunnen brengen als je daar wel eens skirmt.

Ik neem aan dat die AUG een standaard v3 Gearbox heeft?
Met mijn voormalige AUG was het echt heel makkelijk open te halen en er aan te sleutelen.
Ik zie in elk geval een soortgelijke grendel die je in kan drukken vlak boven de magwell om de voor en achterkant te scheiden?
 
inderdaad boven de forgrip en onder de spangreep zit een soort pin, als je die wegduwt haal je de barrel eruit. net boven de magazijn zit een "knop" om de rest van de kolf te scheiden..