Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Nou photobucket werkt even niet, maar die PTS AAC Silencer ziet er heel gaaf uit op de SCAR-H :)

De blackout flash hider monteert iets dieper op de loop dan het origineel waardoor het geheel niet enorm lang wordt met de demper.

Vandaag binnen gekregen.

Foto's

IMG_20151007_152602.jpg


Hier de nieuwe flash hider, originele ligt er boven op de normale montage afstand.
DSC_1294.jpg


En de volledige set:
IMG_20151007_152428.jpg


En natuurlijk de licensed markeringen.
_20151007_152623.jpg
 
Ik kom niet helemaal uit die brief, maar in elk geval een Makarov holster :)

Cool volledig kado als deel 2 de Makarov is :)
 
Gisteren een dagje Arnhem gedaan.Helaas heel kort vanwege een suikerspiegel die zwaar aan de haal ging.Maar toch nog even bij H v Zweden binnen gestapt waar ik dit Duitse herdertje in z'n kooitje zag zitten...De..Luger!..Echt stom toevallig dat ik die tegenkom.Hij gaat met iets meer dan een jaar naar iemand die nu nog te jong is en heel fanatiek in de reanactemt scene zit.Als hij z'n pasje heeft wordt dit z'n site arm.
DSC_4019_zps2cgzk5vo.jpg



Vorige week kreeg ik van Piro een belletje dat hij  een paar Uzi gebruikte magazijnen had gevonden.Met 3 reserve magazijnen is het heel leuk spelen.Alleen na afloop iets beter stofzuigen in de hal.


DSC_4022_zpsgvcmin1u.jpg
 
 


 


Weer een mooie POSP gescoord voor bij de collectie... met z'n 8X42 is dit een best beesie.
12096620_976082122459137_7031608409010979871_n.jpg
 
Echt he @Strelok ik begin echt een beetje jaloers te worden man.

@De ouwe stomp mooi ding de luger, ik heb er altijd naar gekeken als het lelijke eendje, maar het is een uniek ding.
 
Zo, afgelopen zaterdag heeft mijn meissie het pakketje uit de US opgehaald en dit zat er in! Eindelijk :D

_20151012_070737.jpg


IMG_20151012_070759.jpg


De foto's op de officiële site zijn niet zo duidelijk in het aangeven van de kwaliteit als deze foto's. Ze zien er goed uit en voelen heel comfortabel.
De pressure switch in de palm voelde ook amper.

Knop 1: aan/uit
Knop 2: beam/strobe
Knop 3: pressure switch/always on
 
Afgelopen week een leuke bestelling binnen gehad :D


Laat het upgraden maar beginnen!


image1%202_zps0bjcdwtf.jpg



G&P Grease set


Elite Force SL14 speedloader


2 helmet covers van Invader Gear (zwart en multicam)


Counter weight voor achter op mn helm


Madbull 3-in-1 hopup met tracer LED (de LED moet nog binnenkomen)


Gate Merf 3.2 mosfet


Madbull 14mm CW to CCW adapter


Prometheus purple bucking


FireFly Namazu flat hop nub


Ultimate ball bearing spring guide


G&P pinion gear


Ultimate shim set


M4 outer barrel extender


Flash hider


Madbull 6.03 steel precision barrel 363mm


 
 
Ik kon het niet laten...

Bij tag gear hun elcan specterDR 1-4x scope met bijpassende killflash gekocht.

file.jpg


file.jpg
 
Ik hoop het. Voorheen hoorde je nog wel eens dat sommige replica's hun zero niet goed was tussen 1x en 4x, of 1x was eigenlijk 0.7x en 4x meer 2x...

Ik zal snel zien wat TAG hun model doet :)

Edit: ze hebben ook losse scope protector plaatjes, dikker dan origineel. Maar eentje bijbesteld.
 
Sorry... mijn excuses, maar ik moet jullie spammen met twee leuke plaatjes van mijn aanwinst :p


 


_MG_5154.JPG
_MG_5156.JPG
 
Mooi apparaat hoor @Stey
Dat je er heel veel plezier van mag hebben :)))
 
Gaat helemaal goed komen! Heb op dit moment alleen nog geen gas, dus kan nog niet testen :(
 
@Stey dat is jammer, maar gelukkig is gas makkelijk aan te komen :)

In overig nieuws, ik heb even gekeken hoe die SCAR SD er uit zou zien op mijn P90 en het misstaat niet.

Bij wgc shop maar een nieuwe flash hider besteld van PTS.
Battlecomp 51.0

Met 51T mount voor AAC Silencers :)

BC_FH_BC51CCW_01_default_logo_c.png