Wat heb je gekocht of binnengekregen mk2

Dat zie ik steeds vaker,zo'n flash hider waar je nog een demper op kan schroeven.


Lijkt mij ideaal,mooie aanwinst Seagon.


En Stey,mooie pistool replica uit het oosten heb je gekregen.


Istie full metal?


Op de foto's glimt hij nog zo als nieuw dat ik het niet kan zien.
 
@Vladimir hij is inderdaad full metal. De Makarov is elders ook in plastic te verkrijgen maar dat voelt wat mij betreft niet echt genoeg aan. Het gewicht is goed, en ligt lekker in de hand dus ik ben er zeer content mee :p
 
Er is een deftig pakket onderweg uit Polen en nog 2 zendingen uit NL maar ik heb wel geleerd om pas te showen wat we allemaal gekocht hebben als het daadwerkelijk binnen is.


Wat wel al binnen is is dit apparaatje;
 
red-dot-walther-competition-ii-umarex_31416.jpg
 
Ik durf nie eens nie te vragen wat die scope jou gekost heeft Seagon.


Alhoewel ik m wel eens voorbij zie komen op het web.


Van die prijzen koop ik complete replica's.(ja,ik ben een budgetfreak)
 
Vandaag even in nieuwkoop geweest en vast me verjaardags kadotje gekocht


een ASG glock 18c


glock%2018.jpg
 
Hehe eindelijk een grendel verlenger voor mn SVD Dragunov spring.


Daar krijg je echt een lamme hand van. Aangezien het ding toch niet verkocht word, maar een beetje gaan pimpen. Ook nog eens kijken voor een POS scope en een originele bi pod.


ciXxuIR.jpg
[/img]
 
 


Ik durf nie eens nie te vragen wat die scope jou gekost heeft Seagon.


Alhoewel ik m wel eens voorbij zie komen op het web.


Van die prijzen koop ik complete replica's.(ja,ik ben een budgetfreak)

Deze was 135 euro excl kill flash.


Heel mooi ding, robuust, simpel en de verlichting is echt goed. backup sights et bovenop... kan niet wachten om m te proberen :D 
 
Gister de beurs in Ciney (Belgie) bezocht :) Was weer ubergroot..(Niet voor niets de grootste Militaria Expo van Europa ) 


Paar mooie Balkan items gescoord :) 


12186350_983640658369950_3839500725565862723_o.jpg
 
@Vladimir trouwens, wees niet te wild met die walther. Ik had dezelfde, mooie sight maar de kap aan de bovenkant brak al snel. Later brak het palletje om de dot aan te zetten en te stellen tijdens vervoer in een zachte foudraal.

Werkt nog steeds, maar een beetje lastig aan te zetten nu :p
 
Na een lange tijd wachten heb ik vandaag eindelijk mijn vest binnen gekregen, inclusief platen.


Nu nog nadenken of ik de platen erin laat tijdens skirmen...


vest.jpg